15.06.2012
66, muž, Česká Lípa
|
komentáře k dílům uživatele :
01.04.2013 - 09:09
48
Severak: Jak by se asi jmenoval člověk, který by byl v bodě, kde se stýkají všechny kružnice?
01.04.2013 - 02:05
48
jeden graf od anglické wikipedie k tématu:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Theological_positions.svg
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Theological_positions.svg
27.03.2013 - 20:24
5
Souhlasím s Chronossem, bohužel:(
26.03.2013 - 12:10
5
Chronoss: Ano, mám stejný názor na levicovost Evropy a "západního světa" vůbec.
A obávám se, že na to dojedeme.
A obávám se, že na to dojedeme.
26.03.2013 - 12:07
5
kmotrov: OK, pokud nechceš dál diskutovat, nebudu se s argumentováním namáhat.
:-)
:-)
26.03.2013 - 11:10
5
1. Tady je na místě otázka, zdali byla vůbec nějaká politická vůle, aby se „normální občan“ necítil podveden a okraden. Samozvaným zastáncem „normálních občanů“ a nejhlasitějším kritikem tehdejších poměrů byl Miloš Zeman. Jeho volebním trumfem byla „akce čisté ruce,“ cílená právě proti korupci za garnitury vlády Václava Klause. Existence jeho vlastní vlády byla opoziční smlouvou závislá na ODS. Řečeno slovy Miloše Zemana: „Kapři si sami nevypustí svůj rybník.“
2. Já bych řekl, že ano. Myslím tím, že i tebou uvedenou větu můžu považovat za pomluvu. Nevím, koho považuješ za pravdoláskaře.
Že by Transparency international?
http://datastory.cz/korupce-v-cesku-roste-s-pravici-zeman-byl-vy
jimka/
3. V předvolební rétorice V. Klause nebyla horší varianta než nástup levice: „Kategoricky prohlašuji, že spekulace o tom, že ODS bude po volbách podporovat menšinovou vládu ČSSD (s jakýmikoli partnery), jsou neopodstatněné a nesmyslné.“
(Vyjádření Václava Klause pro ČTK týden před volbami 1998.)
4. Já pravicovost z ničeho neodvozuji, pouze konstatuji, že spousta lidí, kteří se hlásí k pravici, jsou zastánci politické evropské integrace. Myšlenku evropské integrace se snažil prosadit již Jiří z Poděbrad, nemá smysl řešit, jestli to byl pravičák nebo levičák.
5. Nemluvím o víře, nýbrž o nedůvěře.
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10123147075-vladneme-nerusit/
407235100021003/
Nebudu se k tématu víc vyjadřovat, co jsem chtěl říct, to jsem řekl. Nevstupoval jsem na psance, abych trávil čas v nekonečných diskusích.
2. Já bych řekl, že ano. Myslím tím, že i tebou uvedenou větu můžu považovat za pomluvu. Nevím, koho považuješ za pravdoláskaře.
Že by Transparency international?
http://datastory.cz/korupce-v-cesku-roste-s-pravici-zeman-byl-vy
jimka/
3. V předvolební rétorice V. Klause nebyla horší varianta než nástup levice: „Kategoricky prohlašuji, že spekulace o tom, že ODS bude po volbách podporovat menšinovou vládu ČSSD (s jakýmikoli partnery), jsou neopodstatněné a nesmyslné.“
(Vyjádření Václava Klause pro ČTK týden před volbami 1998.)
4. Já pravicovost z ničeho neodvozuji, pouze konstatuji, že spousta lidí, kteří se hlásí k pravici, jsou zastánci politické evropské integrace. Myšlenku evropské integrace se snažil prosadit již Jiří z Poděbrad, nemá smysl řešit, jestli to byl pravičák nebo levičák.
5. Nemluvím o víře, nýbrž o nedůvěře.
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10123147075-vladneme-nerusit/
407235100021003/
Nebudu se k tématu víc vyjadřovat, co jsem chtěl říct, to jsem řekl. Nevstupoval jsem na psance, abych trávil čas v nekonečných diskusích.
26.03.2013 - 11:01
5
jak již sem někde řeknul máš dobrý přehled a v mnohém souhlasím,bohužel bych řeknul že dnes je levicový v podstatě celý svět...důvod?? lidé a převážně ti mladí kteří si myslí že stát má povinost se jim postarat o práci nebo spíše zaměstnání odpovídající jejich vzdělání,je to smutné ale vychováváme generaci která je zvyklá brát a křičet jak je nespravedlivé když někdo peníze má a jiný ne též,v tom je samozřejmě podporují rodiče stěžující si na to jak super to bylo za bolševika a napomáhá jim přístup vlády slibující nesmyslné sociální výhody a kecy poitiků o zvyšování vzdělanosti...je málo těch mezi 18-28 lety kteří by dělli rukama a nebo se vůbec snažili něco dělat,to je to proč směřujem tam kam směřujem ač se může zdát že to žádný vliv nemá,manipulce s masou nespokojenců je to co dnes hýbe světem stejně jak před druhou svět. válkou...EU je bohužel jen srocení úředníků likvidující drobné a střední podnikatele absolutně bránící volnému trhu...většina lidí kteří podnikají a tudíš jsou vlastníky výrobních prostředků a pracovních míst určitě do EU cestu nehledá neb ví že je to černá díra věčného přerozdělování pravomocí a peněz stojící na garnituře úředníků,z nihž mnohý nikdy nic nevlastnil a proto netuší jak se vůbec spravuje soukromé vlastnictví natož majetek EU....možná jsem nenapsal ouplně vše,ale tak to vidím já z dnešní pozice bývalého majitele firmy a dnes pracujícího ve výrobě,i když se opět chystám začít podnikat růžově to nevidím neb je opravdu málo těch kdož chtějí vést a něco dělat,proti těm co se vezou a chtějí výhody za minimum námahy...todle je doba ve které žijem a svět který si budujeme :)
25.03.2013 - 12:35
8
kmotrov: Máš odpověď v další úvaze.
25.03.2013 - 01:06
8
kmotrov: Fííí ha. Nesouhlas a ještě konkretizovaný! To si žádá důkladnou odpověď! Pustím se do ní - vydrž.
24.03.2013 - 17:20
8
Yana: ...Za prvé – kdo privatizoval státní podniky = jejich bývalé vedení, což byli prakticky stoprocentně komunisti a STBáci (prostě korytáři minulého režimu)...
Souhlasím, je ovšem třeba podotknout, že to bylo za vlády, jejíž ministrem financí byl Václav Klaus, nepamatuji se, že by mu to nějak vadilo. Daleko horší bylo, že tito noví majitelé nechtěli tyto podniky vést, ale pouze z nich odčerpat prostředky, vzniklo nové slovo -tunelář, dělo se tak ve velké míře a to za vlády Václava Klause.
...Tuhle pomluvu rozšiřují uražení zástupci „pravdy a lásky“, které opoziční smlouva odstavila od koryta...
I tuhle větu můžu považovat za pomluvu.
...Ti starší si možná vzpomenou na dobu, kdy vznikala. Malé strany (obdoba dnešní TOP a WW) vyhrotily své vyděračské požadavky na maximum a navíc měly podporu prezidenta Havla...
A Václav Klaus před volbami burcoval národ k mobilizaci proti vládě levice a po volbách obrátil o 180 stupňů a posadil levici do vlády, připomněl bych v rámci objektivity.
Tvrdit, že Schwarzenberg je zastáncem levicové EU, je nesmysl, je to zastánce EU, spousta pravicově orientovaných lidí jsou zastánci EU.
EU je levicová protože je momentálně Evropa levicová, Až bude Evropa pravicová bude pravicové i EU. Dnes se idea jednotné Evropy snadno kritizuje, jinak to viděli lidé po 2. sv. válce.
Ve druhém kole jsem volil Schwarzenberga, jako menší zlo.
Nevěřím, ani Klausovi, ani Zemanovi.
Souhlasím, je ovšem třeba podotknout, že to bylo za vlády, jejíž ministrem financí byl Václav Klaus, nepamatuji se, že by mu to nějak vadilo. Daleko horší bylo, že tito noví majitelé nechtěli tyto podniky vést, ale pouze z nich odčerpat prostředky, vzniklo nové slovo -tunelář, dělo se tak ve velké míře a to za vlády Václava Klause.
...Tuhle pomluvu rozšiřují uražení zástupci „pravdy a lásky“, které opoziční smlouva odstavila od koryta...
I tuhle větu můžu považovat za pomluvu.
...Ti starší si možná vzpomenou na dobu, kdy vznikala. Malé strany (obdoba dnešní TOP a WW) vyhrotily své vyděračské požadavky na maximum a navíc měly podporu prezidenta Havla...
A Václav Klaus před volbami burcoval národ k mobilizaci proti vládě levice a po volbách obrátil o 180 stupňů a posadil levici do vlády, připomněl bych v rámci objektivity.
Tvrdit, že Schwarzenberg je zastáncem levicové EU, je nesmysl, je to zastánce EU, spousta pravicově orientovaných lidí jsou zastánci EU.
EU je levicová protože je momentálně Evropa levicová, Až bude Evropa pravicová bude pravicové i EU. Dnes se idea jednotné Evropy snadno kritizuje, jinak to viděli lidé po 2. sv. válce.
Ve druhém kole jsem volil Schwarzenberga, jako menší zlo.
Nevěřím, ani Klausovi, ani Zemanovi.
12.03.2013 - 00:46
64
Dobrý závěr. Už se vidím jak jdu do Vatican-marketu :-)
Vážně: Stát v dějinách používá direktivní (přikázané) přesuny majetku a různá znárodnění docela běžně. Je to standardní metoda chování státu. Konec konců o tématu přerozdělování cizího (převzatého) majetku mluví už Machiaveli a realizovalo se to odjakživa.
Tak jako Josef II. majetek církvi zabavoval, tato vláda ho "vrací" (nebudu rozebírat zda ho opravdu vrací, zda ho spíš nerozdává, sám o tom nemám tušáka), tak je docela pravděpodobné, že ho zase někdo někdy zkonfiskuje.
Koneckonců třeba železnice (i tady v Čechách) také během dějin procházejí kolečky znárodnění a privatizace.
Vladan: Dík za odkaz o mýtech restitucí.
Horší věcí je, že ona restituce není prováděná příliš čistými a transparentními způsoby (jsme přece v Čechách, ne? Konec cynismu.).
Vážně: Stát v dějinách používá direktivní (přikázané) přesuny majetku a různá znárodnění docela běžně. Je to standardní metoda chování státu. Konec konců o tématu přerozdělování cizího (převzatého) majetku mluví už Machiaveli a realizovalo se to odjakživa.
Tak jako Josef II. majetek církvi zabavoval, tato vláda ho "vrací" (nebudu rozebírat zda ho opravdu vrací, zda ho spíš nerozdává, sám o tom nemám tušáka), tak je docela pravděpodobné, že ho zase někdo někdy zkonfiskuje.
Koneckonců třeba železnice (i tady v Čechách) také během dějin procházejí kolečky znárodnění a privatizace.
Vladan: Dík za odkaz o mýtech restitucí.
Horší věcí je, že ona restituce není prováděná příliš čistými a transparentními způsoby (jsme přece v Čechách, ne? Konec cynismu.).
11.03.2013 - 18:42
64
Psavec: Nevím, nejsem historik a bohužel nevím, kde by se dala sehnat nějaká "čísla". Ale domnívám se, že nemovitosti dostávala církev od panovníků a šlechty (jak je získali oni, je jiná věc). Domnívám se, že desátek, který dobrovolně(!) platili všichni věřící(= všichni obyvatelé) po staletí představuje obrovskou sumu peněz, mnohem větší, než byla cena "nakradených" věcí při křižáckých válkách (často skončily porážkou), kde navíc zřejmě hlavní podíl získávali velitelé a šlechtici, ne sama církev. Stejně tak majetek zabavený při procesech nemohl hrát pro církev (ale pro inkvizitora ano) nějakou roli.
Pokud bys chtěl zkoumat míru "krvavosti" majetku, jak by asi dopadl král - dnešní majetek státu?
Pokud bys chtěl zkoumat míru "krvavosti" majetku, jak by asi dopadl král - dnešní majetek státu?
11.03.2013 - 16:12
64
Co bylo ukradeno má se vrátit, ale otázka je, jak to bylo získáno. Myxslím, že značná část majetku církve je velmi krvavá.
02.03.2013 - 18:45
33
Therésia: A víš, že se ti nedivím! Nikdy jsem básně nepsal a psát ani nehodlám. Takže žádná škoda.
02.03.2013 - 18:37
33
Nelíbí se mi po rýmové stránce a ani obsahově mě nezaujala. Škoda.
28.02.2013 - 21:32
3
Ano, jdeme do píp :D, ale pořád mi něco uvnitř říká, že lepší tahle vláda, než vláda ČSSD. (navíc nutně s podporou komunistů, z čehož je mi s prominutím na blití.) To vše dovrší arogantní hnidopich Zeman. Naše republika spěje do záhuby.
26.02.2013 - 08:04
32
Ty jsi zkoušel číst Kapitál? Máš ale odvahu...
Nabídnu ti něco mnohem "lehčího": Ekonomické nepravidelníky Modrého ptáka. Tady:
http://www.mises.cz/database/literatura/25.pdf
Nabídnu ti něco mnohem "lehčího": Ekonomické nepravidelníky Modrého ptáka. Tady:
http://www.mises.cz/database/literatura/25.pdf
26.02.2013 - 00:51
32
Vladan: Pokud se mi během nějaké zimního večera podaří napsat úvahu s trochu pevným základem, postavenou na některé z těhle myšlenek, tak určitě posílám. Ale asi se zaseknu na kapitole, kde se definuje hodnota, jako když se mi to stalo když jsem se pokoušel číst Kapitál...
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
DDD řekl o loner :vážím si lonera. Je mi sympatický jeho jasný názor a vystupování, které má styl :-)