Úryvek z nedopsaného kyberpunkového eposu. Tato část byla napsaná jako první. Byla napsána v Kaunasu v Litvě, kde jsem byl se školou.
31.03.2013 2 1745(10) 0 |
To docela naštve, když člověk zjistí, že nemůže umřít. Prostě mně smrt nenaprogramovali. Naprogramovali mně dech, myšlení i stárnutí. Akorát na smrt zapoměli.
Jediní obyvatelé tohoto divného světa, kteří umírají, jsou králíci.
A s nima se o smrti debatovat nedá.
Z toho plyne, že jediným rozumným řešením je odpojení od proudu a totální fyzická likvidace zařízení.
Jenomže zařízení může zlikvidovat jen člověk z druhého světa. A proto ten chudák teď leží pod rozvodnou skříní.
Vlastně mi chtěl jen pomoct. Sama zmizet nemůžu.
Teď už víte všechno.
Stačí najít rozvodnou skříň.
Jediní obyvatelé tohoto divného světa, kteří umírají, jsou králíci.
A s nima se o smrti debatovat nedá.
Z toho plyne, že jediným rozumným řešením je odpojení od proudu a totální fyzická likvidace zařízení.
Jenomže zařízení může zlikvidovat jen člověk z druhého světa. A proto ten chudák teď leží pod rozvodnou skříní.
Vlastně mi chtěl jen pomoct. Sama zmizet nemůžu.
Teď už víte všechno.
Stačí najít rozvodnou skříň.
05.04.2013 - 17:26
Obávám se, že samo o sobě mi to nedává žádný smysl. Bylo by potřeba zodpovědět spoustu otázek: Proč je člověk z druhého světa chudák? Proč leží pod rozvodnou skříní? (To ta skříň nemá pohodlný vypínač z boku?) Jak se dozvěděl o potřebě vypnout zařízení? Kdo je ten člověk, který nemůže umřít? Je ve svém světě sám, nebo jsou tam i další lidé s podobným problémem?
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Závislák (část) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Mžurky
Předchozí dílo autora : Zase, ten pocit
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Dívka v modrém řekla o Severak :Dlouho jsem přemýšlela, co napsat, ale ztrácím se v tom a nemám slov. Strašně silně mi imponuje a já nevím proč. Chci to zjistit!