05.07.2013
32, muž, Jindřichův Hradec
|
komentáře k dílům uživatele :
18.07.2013 - 10:55
17
Hle, na co jsem dnes narazil:
http://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost-bourani-radu-080-/p_
spolecnost.asp?c=A130717_160419_p_spolecnost_wag
http://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost-bourani-radu-080-/p_
spolecnost.asp?c=A130717_160419_p_spolecnost_wag
18.07.2013 - 10:00
3
Tohle bych zažít nechtěla.
Stačilo mi, že jsem se v sobotu trochu ztratila v Orlických horách, stačilo nezahnout do jedné uličky a už jsem byla mezi poli na silnici, kde to docela frčelo, a nedalo se jít jinudy. K tomu s malou dcerou a téměř nevidomým synovcem. Ale nakonec to dopadlo mnohem líp, než ty tvé peripetie.
Věřím ale že se jimi po nějaké době budeš docela bavit.
Stačilo mi, že jsem se v sobotu trochu ztratila v Orlických horách, stačilo nezahnout do jedné uličky a už jsem byla mezi poli na silnici, kde to docela frčelo, a nedalo se jít jinudy. K tomu s malou dcerou a téměř nevidomým synovcem. Ale nakonec to dopadlo mnohem líp, než ty tvé peripetie.
Věřím ale že se jimi po nějaké době budeš docela bavit.
17.07.2013 - 23:15
17
Tys to ale rozsekl! Opět ses prezentoval tak, že ti je všechno jasné. Tak já se budu ptát.
„Jednou z příčin této krize je přílišná emancipace žen“ – z toho vyplývá, že emancipace (na současné úrovni) je špatná. Podle tebe patří žena k plotně a ne na vysokou školu (a následně do manažerských pozic)?
„…nezájem o rodinu ze strany státu…. Ale místo toho se snižuje porodné, potraviny se zdražují, DPH, elektřina, plyn…“ – stát peníze nevyrábí, ale vybírá na odvodech (daně, pojištění…). Podpora rodiny (porodného, bývalých dětských přídavků – nyní daňový bonus…) je pro stát výdaj. Aby to mohl udělat, musí mít adekvátní příjem. Buď zvýšit daně, nebo někde jinde ušetřit. Kde bys navrhoval? Dát méně na zdravotnictví? Na důchody? Na školství? Na policii? Na armádu? Asi řekneš zamezit rozkrádání, jenže to při současném „penězotoku“, který stát přerozděluje je prakticky nemožné – je ve hře příliš mnoho zkorumpovatelných úředníků na všech stupních. Tolik Mirků Dušínů nemáme. S tím souvisí ta nereformovatelnost. Ano, současný stav je katastrofální, ale cesty jsou dvě. Nepopulární pravicová (ne ovšem to, co předvádí současná pseudopravice) vedoucí k výraznému zmenšení státu (a v důsledku toho zmenšení korupce, snížení dotací, ale i daní…) a populární levicová, vedoucí na diktaturu proletariátu, možná pod dohledem osvíceného vůdce strany. A správně píše mannaz – diktatura je v každém případě založena na potlačování politických oponentů. Ani osvícený diktátor nebude tolerovat (to dokáže jen demokracie) jiný názor, než ten správně „osvícený“. Od toho jsou šibenice, vězení a koncentráky.
A všiml sis, že nejvíc dětí mají rodiny s nejmenšími příjmy na hlavu? Uvědomuješ si, že po materiální stránce si žijeme zabezpečeni jako nikdo předtím? Že tedy porodné asi nebude ten rozhodující faktor…
Školství – není žádná sláva, ale věř nebo ne, jinde je ještě horší! Praktické věci do života – co tím myslíš? Pěstování brambor? Vaření?
Kritické myšlení? Po pravdě, Ronalde, promiň, ale podezřívám tě z toho, že ho nemáš moc vyvinuté… A třeba taková větná stavba je pro přesnou formulaci myšlenky a naopak pochopení vyslovené myšlenky sakra důležitá! K abstraktním rovnicím se vyjadřovat nebudu (jsem původním povoláním učitel matematiky). Multikulti – samotný fakt, že se učí poznávat různé kultury škodlivý není, co je škodlivé, je levicí prosazovaná pozitivní diskriminace.
Sexuální výchova – pokud namítáš proti sexuální výchově nabádající k promiskuitě, tak souhlasím, to by neměla. Pokud proti sexuální výchově obecně, tak ne.
Učitelé nemůžou mít vysoké nároky. Stát (pod taktovkou EU) musí „vyrobit“ předepsané počty středoškoláků a vysokoškoláků – bez ohledu na to, jestli všichni studenti na takové studium mají.
Proč by učitelství mělo být poslání a ne povolání? Protože je mizerně placené a bez prestiže? Protože se tam hlásí jen nadšenci (kteří o to nadšení obvykle rychle přijdou) a ti, kteří se jinam nedostali?
Nevím, jak dnes, ale když jsem ve školství působil já, tak jsem tam alkoholika nepotkal žádného.
Islám pro děti jsem nijak nestudoval, ale připadá mi (jako neznabohovi) podobný křesťanským webům. Pohádka jako pohádka. Dokázat, že křesťanská pohádka je „správnější“ (pravdivější) asi nelze co?
Demokracie – co to je? Dokážeš to „definovat“ nebo se hádáš o „intuitivní“ význam? V užším slova smyslu je demokracie typ volebního systému (rovnost hlasů, volení zástupci), v širším slova smyslu to je rovnost před zákonem. Ale v žádném smyslu to neznamená, že si každý může dělat, co chce, nebo že „dav rozhořčených“ bude diktovat podmínky vládě.
Totalita - pokud bych podpořil vznik totality, zcela jistě by moje děti na mě vzpomínali jako na totálního idiota.
„Jednou z příčin této krize je přílišná emancipace žen“ – z toho vyplývá, že emancipace (na současné úrovni) je špatná. Podle tebe patří žena k plotně a ne na vysokou školu (a následně do manažerských pozic)?
„…nezájem o rodinu ze strany státu…. Ale místo toho se snižuje porodné, potraviny se zdražují, DPH, elektřina, plyn…“ – stát peníze nevyrábí, ale vybírá na odvodech (daně, pojištění…). Podpora rodiny (porodného, bývalých dětských přídavků – nyní daňový bonus…) je pro stát výdaj. Aby to mohl udělat, musí mít adekvátní příjem. Buď zvýšit daně, nebo někde jinde ušetřit. Kde bys navrhoval? Dát méně na zdravotnictví? Na důchody? Na školství? Na policii? Na armádu? Asi řekneš zamezit rozkrádání, jenže to při současném „penězotoku“, který stát přerozděluje je prakticky nemožné – je ve hře příliš mnoho zkorumpovatelných úředníků na všech stupních. Tolik Mirků Dušínů nemáme. S tím souvisí ta nereformovatelnost. Ano, současný stav je katastrofální, ale cesty jsou dvě. Nepopulární pravicová (ne ovšem to, co předvádí současná pseudopravice) vedoucí k výraznému zmenšení státu (a v důsledku toho zmenšení korupce, snížení dotací, ale i daní…) a populární levicová, vedoucí na diktaturu proletariátu, možná pod dohledem osvíceného vůdce strany. A správně píše mannaz – diktatura je v každém případě založena na potlačování politických oponentů. Ani osvícený diktátor nebude tolerovat (to dokáže jen demokracie) jiný názor, než ten správně „osvícený“. Od toho jsou šibenice, vězení a koncentráky.
A všiml sis, že nejvíc dětí mají rodiny s nejmenšími příjmy na hlavu? Uvědomuješ si, že po materiální stránce si žijeme zabezpečeni jako nikdo předtím? Že tedy porodné asi nebude ten rozhodující faktor…
Školství – není žádná sláva, ale věř nebo ne, jinde je ještě horší! Praktické věci do života – co tím myslíš? Pěstování brambor? Vaření?
Kritické myšlení? Po pravdě, Ronalde, promiň, ale podezřívám tě z toho, že ho nemáš moc vyvinuté… A třeba taková větná stavba je pro přesnou formulaci myšlenky a naopak pochopení vyslovené myšlenky sakra důležitá! K abstraktním rovnicím se vyjadřovat nebudu (jsem původním povoláním učitel matematiky). Multikulti – samotný fakt, že se učí poznávat různé kultury škodlivý není, co je škodlivé, je levicí prosazovaná pozitivní diskriminace.
Sexuální výchova – pokud namítáš proti sexuální výchově nabádající k promiskuitě, tak souhlasím, to by neměla. Pokud proti sexuální výchově obecně, tak ne.
Učitelé nemůžou mít vysoké nároky. Stát (pod taktovkou EU) musí „vyrobit“ předepsané počty středoškoláků a vysokoškoláků – bez ohledu na to, jestli všichni studenti na takové studium mají.
Proč by učitelství mělo být poslání a ne povolání? Protože je mizerně placené a bez prestiže? Protože se tam hlásí jen nadšenci (kteří o to nadšení obvykle rychle přijdou) a ti, kteří se jinam nedostali?
Nevím, jak dnes, ale když jsem ve školství působil já, tak jsem tam alkoholika nepotkal žádného.
Islám pro děti jsem nijak nestudoval, ale připadá mi (jako neznabohovi) podobný křesťanským webům. Pohádka jako pohádka. Dokázat, že křesťanská pohádka je „správnější“ (pravdivější) asi nelze co?
Demokracie – co to je? Dokážeš to „definovat“ nebo se hádáš o „intuitivní“ význam? V užším slova smyslu je demokracie typ volebního systému (rovnost hlasů, volení zástupci), v širším slova smyslu to je rovnost před zákonem. Ale v žádném smyslu to neznamená, že si každý může dělat, co chce, nebo že „dav rozhořčených“ bude diktovat podmínky vládě.
Totalita - pokud bych podpořil vznik totality, zcela jistě by moje děti na mě vzpomínali jako na totálního idiota.
17.07.2013 - 13:51
17
mannaz: Mě je to jasný. Jsem ale toho názoru že věci došly příliš daleko a že naši žalostnou situaci není už možné zachránit konvenčními metodami. Jde mám už pomalu o samotné přežití.
17.07.2013 - 13:40
17
Ronald Reagan: Když on pojem diktátor není moc oblíbený :-). Podle mě totiž neexistuje hodný a spravedlivý a všem prospívající diktátor. Absolutní moc musí přinést velké pokušení eliminovat ty, jejichž názor se neshoduje s mým.
Ale já asi chápu, co myslíš, asi. Ten bordel, co tu teď vládne je k vzteku.
Ráda bych tu spíš viděla fungující zákony a výkonnou moc, co má opravdu možnost podle zákonů fungovat. Ale bez diktatury :-).
Ale já asi chápu, co myslíš, asi. Ten bordel, co tu teď vládne je k vzteku.
Ráda bych tu spíš viděla fungující zákony a výkonnou moc, co má opravdu možnost podle zákonů fungovat. Ale bez diktatury :-).
17.07.2013 - 11:17
17
Nechápejte mě špatně lidičci. Homér tady už mluví o jakémsi zplynování (?). V Římě taky v době nejvyššího ohrožení zvolili diktátora.
17.07.2013 - 10:53
17
Doba je možná blbá, vláda je možná zkorumpovaná, ale diktaturu ne! To není cesta, přeci. Docela chápu, že hledáš řešení a tohle se nabízí. Mám za to ale, že kdysi právě takovéhle názory a touha nějak vyřešit situaci, byť u někoho třeba opravdu s dobrým úmyslem, vyšlapaly cestu Hitlerovi.
17.07.2013 - 10:18
17
Nic ti nebrání se přestěhovat, třebas v takovém Džerzinsku nebo Norilsku za tebe budou i vděční. Tam je spousta osvícených diktátorů. Nebo, co takhle rovnou zplynovat celou tvojí rodinu?
17.07.2013 - 09:53
17
Víš no svým způsobem ano. Jasně že to zní blbě ale nevím jak jinak nazvat soubor nutných reforem, které je potřeba prosadit. Věci zašli až příliš daleko ano raději bych, kdyby se lidičkové sešli v parku a řekli si: Už takhle dál ne budeme si vládnout sami a spravedlivě. Ale to je méně reálné, než příchod nějakého osvíceného diktátora.
Krom toho mi už stejně v diktatuře žijeme.
Krom toho mi už stejně v diktatuře žijeme.
17.07.2013 - 09:50
17
V poslední době se také objevují věci vyloženě škodlivé, jako tzv. multikulturní výchova nebo sexuální výchova, která nabádá k promiskuitě.
Nebojím se říci, jakkoliv to bude znít šíleně, že potřebujeme diktaturu. Ano, čtete správně.
To myslíš vážně? Opravdu je ti dvacet? Fuj, udělalo se mi z tvých názorů blbě.
Nebojím se říci, jakkoliv to bude znít šíleně, že potřebujeme diktaturu. Ano, čtete správně.
To myslíš vážně? Opravdu je ti dvacet? Fuj, udělalo se mi z tvých názorů blbě.
16.07.2013 - 23:28
3
Zajímavá. Musím si ji přečíst až budu mít více času soustředit se na atmosféru.
14.07.2013 - 00:28
19
homeruv komentar k tomuto prispevku je celkem vystizny ...
12.07.2013 - 12:57
19
Smát se můžeš, ale ať věříš, čemu chceš, měl bys objektivně uvést celý rozsah odhadů a jasně říct, že ty považuješ za správný ten a ten odhad, případně zdůvodnit, proč. Pokud si vybereš jedno hraniční číslo (ať by to bylo 10 000 nebo 1 000 000) a nepřiznáš, že je to tvoje subjektivní volba, používáš demagogické metody.
Totéž v druhém případě. Bezesporu máš právo považovat jakékoliv bombardování čehokoliv za nehumánní a neoprávněné. Ale je demagogické tvrdit, že NATO použilo zakázanou munici, když zakázaná nebyla. Je to stejné jako bych řekl, že ty jsi za jízdy přes obec překročil povolenou rychlost a tudíž bys měl platit pokutu - a neřekl, že podle mě by měla být nejvyšší povolená rychlost v obci 20 km/hod (přitom ty jsi jel zákonem povolených 50 km/hod)!!!! Jen demagog vydává své subjektivní názory za "platné pravdy".
Totéž v druhém případě. Bezesporu máš právo považovat jakékoliv bombardování čehokoliv za nehumánní a neoprávněné. Ale je demagogické tvrdit, že NATO použilo zakázanou munici, když zakázaná nebyla. Je to stejné jako bych řekl, že ty jsi za jízdy přes obec překročil povolenou rychlost a tudíž bys měl platit pokutu - a neřekl, že podle mě by měla být nejvyšší povolená rychlost v obci 20 km/hod (přitom ty jsi jel zákonem povolených 50 km/hod)!!!! Jen demagog vydává své subjektivní názory za "platné pravdy".
12.07.2013 - 12:01
19
Vladan: Ten počet obětí v Iráku je odhad. Tomu číslu 10 000 se musím smát. Té takzvané dolní hranici. Pravdou je, že se někde uvádějí i vyšší čísla než 1milion.
Co se týče té kazetové munice, tak musím říct, že mě samotného překvapilo, že byla zakázána až takthle nedávno. Na druhou stranu to pro mě nic neznamená. Dál si budu myslet, že je její použití nelidské (stejně jako bombardování mostů, nemocnic, vlaků) a neoprávněné ostatně jako celá akce na balkánu.
Co se týče té kazetové munice, tak musím říct, že mě samotného překvapilo, že byla zakázána až takthle nedávno. Na druhou stranu to pro mě nic neznamená. Dál si budu myslet, že je její použití nelidské (stejně jako bombardování mostů, nemocnic, vlaků) a neoprávněné ostatně jako celá akce na balkánu.
12.07.2013 - 11:31
19
Pěkná - demagogie, nemyslíš? Mícháš dohromady témata filozoficko etická (dobro, zlo, mírumilovnost, svoboda, demokracie, agresivita...) a vyslovuješ jednoduché závěry, které prezentuješ jako pravdivé, ačkoliv jsou to jen tvoje subjektivní hodnocení.
Kdybych chtěl reagovat na všechny "sporné" body, popsal bych několik stran. Tak jen ve zkratce dvě místa, díky kterým jsem ti dal nálepku demagoga - člověka, který (kromě jiného) manipuluje veřejným míněním díky neobjektivnímu zkreslování údajů.
1. Faktický počet obětí na irácké straně je nezjistitelný. Všechna čísla, která kdo kdy uveřejnil jsou ODHADY. Ty odhady se liší podle sympatie s USA (coby hlavní koaliční sílu) od cca 10 000 do 1 000 000, nejčastěji kolem 600 000. Vybral sis ten nejvyšší odhad (alespoň co já vím). Proč? Máš pro to nějaké jiné důvody než anipatii k USA (NATO)?
2. Píšeš, že NATO použilo v Srbsku zakázanou kazetovou munici. Lžeš! Ne v tom, že by ji nepoužilo, ale v tom, že kazetová munice byla zakázána tuším někdy 2008 - takže v roce 1999 zakázána nebyla. Ale proč nelhat, když to může ublížit tomu, koho nemám rád, že?
Kdybych chtěl reagovat na všechny "sporné" body, popsal bych několik stran. Tak jen ve zkratce dvě místa, díky kterým jsem ti dal nálepku demagoga - člověka, který (kromě jiného) manipuluje veřejným míněním díky neobjektivnímu zkreslování údajů.
1. Faktický počet obětí na irácké straně je nezjistitelný. Všechna čísla, která kdo kdy uveřejnil jsou ODHADY. Ty odhady se liší podle sympatie s USA (coby hlavní koaliční sílu) od cca 10 000 do 1 000 000, nejčastěji kolem 600 000. Vybral sis ten nejvyšší odhad (alespoň co já vím). Proč? Máš pro to nějaké jiné důvody než anipatii k USA (NATO)?
2. Píšeš, že NATO použilo v Srbsku zakázanou kazetovou munici. Lžeš! Ne v tom, že by ji nepoužilo, ale v tom, že kazetová munice byla zakázána tuším někdy 2008 - takže v roce 1999 zakázána nebyla. Ale proč nelhat, když to může ublížit tomu, koho nemám rád, že?
12.07.2013 - 00:45
6
Velké plus za konec. Čekal jsem ale spíše, že se spustí okýnkem ve stropě opravář :D Ale oprávář je provařená role.
11.07.2013 - 21:42
19
Pohledy ze všech stran, argumenty s váhou a dobrý přehled. Doplním asi jenom citátem:
Lidé nosí civilizaci jen jako oblek do hezkého počasí.
Lidé nosí civilizaci jen jako oblek do hezkého počasí.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Angelon [17], Zoe [14], Vavrys [13], Jaruska [12], Deer [10], Leonn [3], Dalmet [3], rebarbora [2]» řekli o sobě
Homér řekl o TualKraplak :Ztratila se na bleším trhu.