17.07.2013 17 1196(16) 0 |
Krize rodiny
Na prvním místě kariéra a pak možná možná jedno dítě. Od roku 1957 proběhlo v Československu přes 3 miliony lékařských potratů. Jednou z příčin této krize je přílišná emancipace žen, nezájem o rodinu ze strany státu. (Poslední opatření naší vlády jdou jednoznačně proti rodině, místo toho, aby šla proti všelijakým příživnickým parazitům či povolení homosexuálních svazků.) Stát by měl mít na prvním místě podporu rodin. Rodina je základním stavebním kamenem státu. Stát je vlastně taková rodina ve velkém. Ale místo toho se snižuje porodné, potraviny se zdražují, DPH, elektřina, plyn...
Krize hodnot
Když už rodiče přemůžou své sobectví po pohodlném životě a dítě si pořídí, často se mu moc nevěnují a jeho výchovu přenechávají televizi a dalším médiím a škole.
Školství funguje podle mě špatně, někdy až škodlivě na budoucí rozvoj dítěte. To, co by měla škola učit, jako nejrůznější praktické věci do života a pro běžný život, kritické myšlení, pěstování sounáležitosti a zdravé vlastenectví, neučí. Naopak se vyžívá v nejrůznějších nesmyslech, jako je větná skladba, abstraktní rovnice, kterými v životě nic nespočítáte a v dalších matematických zbytečnostech. V poslední době se také objevují věci vyloženě škodlivé, jako tzv. multikulturní výchova nebo sexuální výchova, která nabádá k promiskuitě.
A učitelé? Ti se budou postupně diferencovat do dvou skupin:
Týká se hlavně mladých. Nemají vysoké nároky, až příliš mnoho toho žákům odpouštějí a chovají se k nim jako nějací jejich kamarádi, spíše než jako jejich učitelé.
Spíše ti starší. Jejich práce je nebaví a nezajímá. Neberou ji jako poslání. Často jsou to alkoholici a alkohol společně s cigaretovým kouřem z nich páchne i během hodiny.
Bohužel i u nás jsou děti vystaveny tomuto: http://islam-pro-deti.webnode.cz/
Demografie a úpadek naší civilizace jsou alarmující. Došlo to už tak daleko, že se naše situace nedá napravit konvenčně. Tím myslím cestou současné demokracie. Je třeba razantní změny a to rychle. Nebojím se říci, jakkoliv to bude znít šíleně, že potřebujeme diktaturu. Ano, čtete správně. Vím, co vás hned napadne - nacismus, komunismus, nesvoboda, atd. Musíme to ale risknout. V některých západních zemích, jako je třeba Nizozemsko, se již dnes rodí více cizinců (muslimů) než Nizozemců. Za 50 let bude Evropa pod diktaturou islámu tak jako tak. Naší jedinou možností je tedy diktatura evropská, které se možná, až bude hrozba zažehnána, zbavíme a opět nastolíme demokracii. To, v čem žijeme nyní, stejně už za demokracii považovat nemůžeme.
Jsme na rozcestí dějin. Zvolíme-li si špatně, zahyneme, nebo se staneme otroky. Zvolíme-li dobře, neobejde se to bez velkých obětí, odříkání si a těžkostí, ale přežijeme a zajistíme tak možná lepší či vůbec nějakou budoucnost našim dětem a dětem našich dětí.
Přátelé, je to jen a jen na nás, nečekejme, až nás někdo zachrání, nebo že to nějak dopadne. Zodpovědnost za dědictví předků je na nás, tak se snažme, ať na nás naši potomci vzpomínají s hrdostí a ne s hanbou a potupou.
Na prvním místě kariéra a pak možná možná jedno dítě. Od roku 1957 proběhlo v Československu přes 3 miliony lékařských potratů. Jednou z příčin této krize je přílišná emancipace žen, nezájem o rodinu ze strany státu. (Poslední opatření naší vlády jdou jednoznačně proti rodině, místo toho, aby šla proti všelijakým příživnickým parazitům či povolení homosexuálních svazků.) Stát by měl mít na prvním místě podporu rodin. Rodina je základním stavebním kamenem státu. Stát je vlastně taková rodina ve velkém. Ale místo toho se snižuje porodné, potraviny se zdražují, DPH, elektřina, plyn...
Krize hodnot
Když už rodiče přemůžou své sobectví po pohodlném životě a dítě si pořídí, často se mu moc nevěnují a jeho výchovu přenechávají televizi a dalším médiím a škole.
Školství funguje podle mě špatně, někdy až škodlivě na budoucí rozvoj dítěte. To, co by měla škola učit, jako nejrůznější praktické věci do života a pro běžný život, kritické myšlení, pěstování sounáležitosti a zdravé vlastenectví, neučí. Naopak se vyžívá v nejrůznějších nesmyslech, jako je větná skladba, abstraktní rovnice, kterými v životě nic nespočítáte a v dalších matematických zbytečnostech. V poslední době se také objevují věci vyloženě škodlivé, jako tzv. multikulturní výchova nebo sexuální výchova, která nabádá k promiskuitě.
A učitelé? Ti se budou postupně diferencovat do dvou skupin:
Týká se hlavně mladých. Nemají vysoké nároky, až příliš mnoho toho žákům odpouštějí a chovají se k nim jako nějací jejich kamarádi, spíše než jako jejich učitelé.
Spíše ti starší. Jejich práce je nebaví a nezajímá. Neberou ji jako poslání. Často jsou to alkoholici a alkohol společně s cigaretovým kouřem z nich páchne i během hodiny.
Bohužel i u nás jsou děti vystaveny tomuto: http://islam-pro-deti.webnode.cz/
Demografie a úpadek naší civilizace jsou alarmující. Došlo to už tak daleko, že se naše situace nedá napravit konvenčně. Tím myslím cestou současné demokracie. Je třeba razantní změny a to rychle. Nebojím se říci, jakkoliv to bude znít šíleně, že potřebujeme diktaturu. Ano, čtete správně. Vím, co vás hned napadne - nacismus, komunismus, nesvoboda, atd. Musíme to ale risknout. V některých západních zemích, jako je třeba Nizozemsko, se již dnes rodí více cizinců (muslimů) než Nizozemců. Za 50 let bude Evropa pod diktaturou islámu tak jako tak. Naší jedinou možností je tedy diktatura evropská, které se možná, až bude hrozba zažehnána, zbavíme a opět nastolíme demokracii. To, v čem žijeme nyní, stejně už za demokracii považovat nemůžeme.
Jsme na rozcestí dějin. Zvolíme-li si špatně, zahyneme, nebo se staneme otroky. Zvolíme-li dobře, neobejde se to bez velkých obětí, odříkání si a těžkostí, ale přežijeme a zajistíme tak možná lepší či vůbec nějakou budoucnost našim dětem a dětem našich dětí.
Přátelé, je to jen a jen na nás, nečekejme, až nás někdo zachrání, nebo že to nějak dopadne. Zodpovědnost za dědictví předků je na nás, tak se snažme, ať na nás naši potomci vzpomínají s hrdostí a ne s hanbou a potupou.
20.07.2013 - 23:55
Ad feminismus – napiš úvahu a rozeber to podrobně.
Ad přerozdělování – uvědomuješ si, že sociální výdaje státu (podotýkám v širším slova smyslu, nikoliv jen sociální příspěvek) tvoří víc než polovinu státních výdajů? Nic proti zrušení vlečkového úřadu, ale bavíme se o úplně jiných cifrách. Rád bych slyšel reálný návrh.
Likvidace střední třídy – pozastavme se vůbec u pojmu střední třída. Kdo do ní patří? Učitel s 20 000 hrubého. Lékař s 50 000 žijící v paneláku v nájemním bytě 3+1? Dělník s 20 000 žijící ve vlastním rodinném domku oceněném na 2 miliony? Jaká kriteria definují střední třídu? Plat? Bydlení? Konto? …?
Pojmy levice a pravice jsou v dnešní době (možná záměrně, možná z neznalosti) používány zmršeně. (Tykej mi, jo?)
Děti – nevyvracím, je to otázka peněz, ale poplatná současnému nazírání na „odpovídající kvalitu“ života – dovolené, vybavení domácnosti… Srovnáno s minulostí ale vyznívá jednoznačně – člověk (minimálně v Evropě) si nikdy nežil v takovém blahobytu jako dnes.
Já jsem občas dokonce manuálně pracoval a umím si představit i práci na páse. Přesto tvrdím, že učitelství je nejhorší ze všeho, co jsem kdy zkusil. Ne fyzicky jako manuální dřina, ale psychicky. Ty si nejdřív zkus tak tři měsíce učit a pak něco říkej.
Pokud na tebe škola „nenechala žádný výsledek“, je otázka, je-li to vinou školy.
Problém různých „experimentálních“ škol je v tom, že v nich obvykle je zastoupena jen vybraná (experimentování nakloněná) skupina dětí (či spíš rodičů). Po zavedení úspěšného experimentu do široké praxe - obvykle selže.
Škola montessori - teorie hezká, praxe horší – hlavně ve třídách s 30 žáky. Jo, když dáš jednoho učitele na dva, tři žáčky, tak si to představit umím. Jinak jen s velmi nadanými.
Ad přerozdělování – uvědomuješ si, že sociální výdaje státu (podotýkám v širším slova smyslu, nikoliv jen sociální příspěvek) tvoří víc než polovinu státních výdajů? Nic proti zrušení vlečkového úřadu, ale bavíme se o úplně jiných cifrách. Rád bych slyšel reálný návrh.
Likvidace střední třídy – pozastavme se vůbec u pojmu střední třída. Kdo do ní patří? Učitel s 20 000 hrubého. Lékař s 50 000 žijící v paneláku v nájemním bytě 3+1? Dělník s 20 000 žijící ve vlastním rodinném domku oceněném na 2 miliony? Jaká kriteria definují střední třídu? Plat? Bydlení? Konto? …?
Pojmy levice a pravice jsou v dnešní době (možná záměrně, možná z neznalosti) používány zmršeně. (Tykej mi, jo?)
Děti – nevyvracím, je to otázka peněz, ale poplatná současnému nazírání na „odpovídající kvalitu“ života – dovolené, vybavení domácnosti… Srovnáno s minulostí ale vyznívá jednoznačně – člověk (minimálně v Evropě) si nikdy nežil v takovém blahobytu jako dnes.
Já jsem občas dokonce manuálně pracoval a umím si představit i práci na páse. Přesto tvrdím, že učitelství je nejhorší ze všeho, co jsem kdy zkusil. Ne fyzicky jako manuální dřina, ale psychicky. Ty si nejdřív zkus tak tři měsíce učit a pak něco říkej.
Pokud na tebe škola „nenechala žádný výsledek“, je otázka, je-li to vinou školy.
Problém různých „experimentálních“ škol je v tom, že v nich obvykle je zastoupena jen vybraná (experimentování nakloněná) skupina dětí (či spíš rodičů). Po zavedení úspěšného experimentu do široké praxe - obvykle selže.
Škola montessori - teorie hezká, praxe horší – hlavně ve třídách s 30 žáky. Jo, když dáš jednoho učitele na dva, tři žáčky, tak si to představit umím. Jinak jen s velmi nadanými.
19.07.2013 - 17:08
Sleduji diskuzi (rozepři) pod tímhle článkem a nedá mi to, připojím se s tím, co snad trochu znám, nebo se mě to dotýká:
emancipace: Nevidím žádné tlaky na obsazování míst ženami, možná snad v politice, ale tu bych vůbec do toho netahala.
Je výborné, že se žena může realizovat v povolání, je výborné, že je tak i finančně nezávislá, to není nic špatného, nejsme přeci jenom vychovatelky a kuchařky. Ono je pěkné sedět doma se čekat na manžela a zahřívat rodinný krb - ale asi tak týden. Když přijdou děti, je fajn, když se oba rodiče podělí o péči, mám praktické zkušenosti s variantou 1) sedět doma, starám se jen já a 2) staráme se oba a musím říct, že při druhé variantě je otec méně ošizen o kontakt s dítětem a funguje to dobře.
Feminismus je pro mne extrémní a v současné době, podle mne, zbytečný povyk.
Finanční dostupnost rodiny mít dítě:
Jakmile někdo začne uvažovat, jestli se mu vyplatí pořídit si dítě, příliš ho nechce. Ano, sociální úroveň života s příchodem dětí klesá, ale to je prostě cena, za to, že se staráš o dalšího člověka. A viz emencipace. Pokud bude žena schopná si na mateřské přivydělat, pak to život rodiny usnadní.
Ale uznávám, že někdo je na tom finančně tak, že si dítě dovolit nemůže.
Školství: Chodila jsem do školy, obě moje děti chodí do školy, tak mám pár zkušeností.
Je to jako v každém povolání, jsou výborní pracovníci, průměrní a špatní. Zažila jsem opravdu strašnou školu sama u sebe, ale i tam se našli dobří učitelé a i tam jsem se toho dost naučila. Škola je nejen o přijímání znalostí, ale taky zkušeností s lidmi, systémem, hierarchií. A když se naučíš pracovat s mizerným systémem, jsi odolnější :-).
Teď třeba má dcera tak úžasnou, aktivní, chápavou, učitelku, že jsem z toho ještě teď vedle. A vůbec celá škola je hrozně fajn.
Takže neházet všechny do jednoho pytle :-).
Sexuální výchova: Starší dcera byla mnou poučena o principu sexu v jejích čtyřech letech (po jejích dotazech), přijala to, neděsila se toho a není nijak nemravná :-).
Mladší, se také zeptala (asi v 8 letech) a odpověď, ať jakkoli šetrnou, slyšet nechtěla. Takže tady souhlasím, že sex. výchova na škole může být problém, že se nedá měřit jedním metrem. Ale raději vidím, když jim informace řekne pedagog, než rodič blbec (i takový jsou rodiče).
emancipace: Nevidím žádné tlaky na obsazování míst ženami, možná snad v politice, ale tu bych vůbec do toho netahala.
Je výborné, že se žena může realizovat v povolání, je výborné, že je tak i finančně nezávislá, to není nic špatného, nejsme přeci jenom vychovatelky a kuchařky. Ono je pěkné sedět doma se čekat na manžela a zahřívat rodinný krb - ale asi tak týden. Když přijdou děti, je fajn, když se oba rodiče podělí o péči, mám praktické zkušenosti s variantou 1) sedět doma, starám se jen já a 2) staráme se oba a musím říct, že při druhé variantě je otec méně ošizen o kontakt s dítětem a funguje to dobře.
Feminismus je pro mne extrémní a v současné době, podle mne, zbytečný povyk.
Finanční dostupnost rodiny mít dítě:
Jakmile někdo začne uvažovat, jestli se mu vyplatí pořídit si dítě, příliš ho nechce. Ano, sociální úroveň života s příchodem dětí klesá, ale to je prostě cena, za to, že se staráš o dalšího člověka. A viz emencipace. Pokud bude žena schopná si na mateřské přivydělat, pak to život rodiny usnadní.
Ale uznávám, že někdo je na tom finančně tak, že si dítě dovolit nemůže.
Školství: Chodila jsem do školy, obě moje děti chodí do školy, tak mám pár zkušeností.
Je to jako v každém povolání, jsou výborní pracovníci, průměrní a špatní. Zažila jsem opravdu strašnou školu sama u sebe, ale i tam se našli dobří učitelé a i tam jsem se toho dost naučila. Škola je nejen o přijímání znalostí, ale taky zkušeností s lidmi, systémem, hierarchií. A když se naučíš pracovat s mizerným systémem, jsi odolnější :-).
Teď třeba má dcera tak úžasnou, aktivní, chápavou, učitelku, že jsem z toho ještě teď vedle. A vůbec celá škola je hrozně fajn.
Takže neházet všechny do jednoho pytle :-).
Sexuální výchova: Starší dcera byla mnou poučena o principu sexu v jejích čtyřech letech (po jejích dotazech), přijala to, neděsila se toho a není nijak nemravná :-).
Mladší, se také zeptala (asi v 8 letech) a odpověď, ať jakkoli šetrnou, slyšet nechtěla. Takže tady souhlasím, že sex. výchova na škole může být problém, že se nedá měřit jedním metrem. Ale raději vidím, když jim informace řekne pedagog, než rodič blbec (i takový jsou rodiče).
19.07.2013 - 16:21
Co se týká emancipace či feminismu tam opět tu je tajný nepřítel, který má tendenci uměle vyvyšovat postavení žen ve společnosti. To postavení je dnes už více než rovnocenné. (viz kvóty) a na druhé straně je dnešní žena, já si myslím, že je i pro ni samotnou natož pak pro celou naši společnost velká škoda (sami ženy jsou tím nejvíce poškozené) že ony opustily své ženství (rodina děti) a opustily to z několika důvodů. Jedním z důvodů je ekonomika, kariéra.
Na chybném přerozdělování + mnohamiliardových krádežích a plýtvání nic měnit nebudu. Každý dluží 151tisíc á na vině je skupina zločinců, kteří řídili (neřídili) stát. Prvním krokem by byl důsledný audit teprve na jeho výsledku se přijme rozhodnutí, které výdaje osekat. (například existence vlečkového úřadu, který stojí desítky milionů)
Co se týče mého přání na neexistenci peněz ano je to jen přání. Zase budu tvrdit, že finančnictví v takové formě, v jaké je dnes, více lidem škodí než prospívá.
jsem toho názoru, že ze zákulisí ovládaní politici záměrně likvidují střední třídu společně s rodinou“ – totální nesmysl. - nemůžu souhlasit. Jistě jde o teorii, nicméně je zcela jasné že ať už záměrně či ne přesně tohle ty všechny reformy po světě dělají.
Nerad rozlišuji mezi levicí a pravicí to já osovbně nesnáším. Souhlasím, že současná (bývalá) vláda nemohla být řazena mezi tu vámi míněnou pravici.
Otázka dětí
Víte ano zase na jedné straně zlenivělí a zdegenerovaní příslušníci bílé rasy, kteří opravdu do určité míry žijí v blahobytu. Na druhou stranu je to u většiny lidí otázka peněz to mi nevyvrátíte. Nižší příjmy na mateřské atd.
brát dvacet tisíc hrubého mi pro začínajícího učitele příde málo (v ideálu) ale hodně ve srovnání s ostatním pracujícím lidem. To co učitelé dnes předvádí nemá tuto cenu.
Mají 2 měsíce prázdnin a za nic. „ – za tohle bys zasloužil dostat přes držku! Zkus si pár měsíců učit a pak se teprve uvidíš! Ty prázdniny mají těžce zasloužené. Ti jejich „nicnedělání“ je psychicky tak náročné, že si to neumíš ani ve snu představit.
NASRAT to vy nemáte ponětí, jak je vyjebáváno s pracujícím člověkem. Dva měsíce jsou zasloužené ne nene nesouhlasím. Učitelé si ty dva měsíce válí prdel to si myslím. A to o té flákárně na ostatních místech to už beru jen jako zhovadilou urážku všech pracujících.
Kritizovat něco, co sám neznáš, je idiotština!
Já znám moc dobře tu velkou dřinu těch 45 minut, netvrďte mi, že je to dřina. Zkuste si jít na těch 45 minut na pilu ke strojům to zažijete dřinu! A na rozdíl od školství po sobě i zanecháte nějaký výsledek.
Nechť se ve školách přikládá důraz na umění, nechť se každý učí to, co chce..“ – kde žiješ? Na Marsu? Na to snad ani nemá cenu odpovídat. Česko by se stalo národem umělecky založených idiotů!
Výsledky ze škol, které na to jdou jinou cestou ale hovoří o něčem jiném. Teď jde o to udělat to ve velkém ovšem chce to zároveň i změnu ve všech společenských odvětví.
K té sexuální výchově, znovu budu trvat na tom, že rodiče by měli mít možnost říci ne na tohle své děti do školy pouštět nebudu. Budu trvat na tom, že to jak vypadá sexuální výchova dnes je škodlivé a odporné.
K tomu konci poznamenám že znovu nesouhlasím. Žák je zbytečně zatěžován a deprimován.
Podle mě obecně neexistuje lepší způsob, jak učit. -existuje například na školách tipu montessori.
Na chybném přerozdělování + mnohamiliardových krádežích a plýtvání nic měnit nebudu. Každý dluží 151tisíc á na vině je skupina zločinců, kteří řídili (neřídili) stát. Prvním krokem by byl důsledný audit teprve na jeho výsledku se přijme rozhodnutí, které výdaje osekat. (například existence vlečkového úřadu, který stojí desítky milionů)
Co se týče mého přání na neexistenci peněz ano je to jen přání. Zase budu tvrdit, že finančnictví v takové formě, v jaké je dnes, více lidem škodí než prospívá.
jsem toho názoru, že ze zákulisí ovládaní politici záměrně likvidují střední třídu společně s rodinou“ – totální nesmysl. - nemůžu souhlasit. Jistě jde o teorii, nicméně je zcela jasné že ať už záměrně či ne přesně tohle ty všechny reformy po světě dělají.
Nerad rozlišuji mezi levicí a pravicí to já osovbně nesnáším. Souhlasím, že současná (bývalá) vláda nemohla být řazena mezi tu vámi míněnou pravici.
Otázka dětí
Víte ano zase na jedné straně zlenivělí a zdegenerovaní příslušníci bílé rasy, kteří opravdu do určité míry žijí v blahobytu. Na druhou stranu je to u většiny lidí otázka peněz to mi nevyvrátíte. Nižší příjmy na mateřské atd.
brát dvacet tisíc hrubého mi pro začínajícího učitele příde málo (v ideálu) ale hodně ve srovnání s ostatním pracujícím lidem. To co učitelé dnes předvádí nemá tuto cenu.
Mají 2 měsíce prázdnin a za nic. „ – za tohle bys zasloužil dostat přes držku! Zkus si pár měsíců učit a pak se teprve uvidíš! Ty prázdniny mají těžce zasloužené. Ti jejich „nicnedělání“ je psychicky tak náročné, že si to neumíš ani ve snu představit.
NASRAT to vy nemáte ponětí, jak je vyjebáváno s pracujícím člověkem. Dva měsíce jsou zasloužené ne nene nesouhlasím. Učitelé si ty dva měsíce válí prdel to si myslím. A to o té flákárně na ostatních místech to už beru jen jako zhovadilou urážku všech pracujících.
Kritizovat něco, co sám neznáš, je idiotština!
Já znám moc dobře tu velkou dřinu těch 45 minut, netvrďte mi, že je to dřina. Zkuste si jít na těch 45 minut na pilu ke strojům to zažijete dřinu! A na rozdíl od školství po sobě i zanecháte nějaký výsledek.
Nechť se ve školách přikládá důraz na umění, nechť se každý učí to, co chce..“ – kde žiješ? Na Marsu? Na to snad ani nemá cenu odpovídat. Česko by se stalo národem umělecky založených idiotů!
Výsledky ze škol, které na to jdou jinou cestou ale hovoří o něčem jiném. Teď jde o to udělat to ve velkém ovšem chce to zároveň i změnu ve všech společenských odvětví.
K té sexuální výchově, znovu budu trvat na tom, že rodiče by měli mít možnost říci ne na tohle své děti do školy pouštět nebudu. Budu trvat na tom, že to jak vypadá sexuální výchova dnes je škodlivé a odporné.
K tomu konci poznamenám že znovu nesouhlasím. Žák je zbytečně zatěžován a deprimován.
Podle mě obecně neexistuje lepší způsob, jak učit. -existuje například na školách tipu montessori.
18.07.2013 - 23:12
> Jsme na rozcestí dějin.
Myslím si, že tenhle názor zastává každá generace v dějinách.
Jinak co se týká vyznění článku, souhlasím s tím, že asi bude třeba nějakého většího průseru, aby se věci daly do pohybu a do pořádku. S čím však absolutně nesouhlasím je volání po osvícené diktatuře. To je cesta do pekla! Já bych rozhodně žádný průser umělě nevyvolával. Kulturní revoluce stačila jedna.
Co se týká strachu z islámu: Myslím si, že je to dáno hlavně tím, že křesťaství už není tak absolutně příjmané. Říká se, že příznakem postmoderní doby je, že neveříme sami sobě (a to není moje myšlenka). Možná ano, ale otázkou zůstáva, jak tedy sobě věří různí muslimové a číňané? Domnívám se však, že kulturu pochybování přinejmenším naši intelektuálové a internetové vtipy (kterým není svaté opravdu nic) šíří docela zdárně, takže se není třeba bát ničeho menšího než pochybností o pochybnostech.
Na závěr tedy provedu takovou malou postmoderní lest, budu citovat anglického básníka Johna Donneho:
„A proto se nikdy nedávej ptát, komu zvoní hrana. Zvoní tobě.“
Myslím si, že tenhle názor zastává každá generace v dějinách.
Jinak co se týká vyznění článku, souhlasím s tím, že asi bude třeba nějakého většího průseru, aby se věci daly do pohybu a do pořádku. S čím však absolutně nesouhlasím je volání po osvícené diktatuře. To je cesta do pekla! Já bych rozhodně žádný průser umělě nevyvolával. Kulturní revoluce stačila jedna.
Co se týká strachu z islámu: Myslím si, že je to dáno hlavně tím, že křesťaství už není tak absolutně příjmané. Říká se, že příznakem postmoderní doby je, že neveříme sami sobě (a to není moje myšlenka). Možná ano, ale otázkou zůstáva, jak tedy sobě věří různí muslimové a číňané? Domnívám se však, že kulturu pochybování přinejmenším naši intelektuálové a internetové vtipy (kterým není svaté opravdu nic) šíří docela zdárně, takže se není třeba bát ničeho menšího než pochybností o pochybnostech.
Na závěr tedy provedu takovou malou postmoderní lest, budu citovat anglického básníka Johna Donneho:
„A proto se nikdy nedávej ptát, komu zvoní hrana. Zvoní tobě.“
18.07.2013 - 21:08
Zase jsme narazili na tvoje zjednodušování a nepřesné vyjadřování. „emancipace došla do fáze zvráceného feminismu“ – nevím, kde žiješ, ale kolem mě je „zvrácených feministek“ naprosté minimum. Dost je tu ale (zdravě) emancipovaných, nezávislých žen. Co kdybys v nějaké další úvaze rozebral, jaký rozdíl je podle tebe mezi „zdravou emancipací“, feminismem a zvráceným feminismem? Jak by měla vypadat „správná“ žena?
„chybné přerozdělování“ - to je jen otázka pohledu. Pokud tvrdíš, že peníze nechybí, tak jistě dokážeš napsat návrh, kde bys vzal peníze na podporu rodiny a zdravotnictví = jak jinak bys je přerozdělil.
„moc bych si přál, aby peníze a ekonomiky neexistovaly.“ – to je nesmysl, jako by sis přál, aby neexistoval vzduch. Přát si to můžeš, ale jsou to „jevy“, které vznikly zároveň se vznikem člověka rozumného (alespoň tak se tento druh jmenuje). Bez peněz (nebo něčeho obdobného) by neexistoval obchod – a rázem jsme ve středověku, kde byly jednotlivé usedlosti „samozásobitelné“. Ekonomika je obecné označení. Můžeme třeba hovořit o ekonomice Říma (antika)…
„jsem toho názoru, že ze zákulisí ovládaní politici záměrně likvidují střední třídu společně s rodinou“ – totální nesmysl. Střední třídu i rodinu likvidují levicové zákony, které přijímá naše levice i „pravice“. Ta „pravice“ to nedělá to naschvál, ale Češi jsou v absolutní většině orientováni nalevo, opravdu pravicová politika tu nemá naději.
„V dnešní době ale nejde mít děti nejde to pro dobrých 80% lidí.“ – pěkná ptákovina. Ne, že by to nešlo. Nikdy v historii se lidé neměli tak dobře po stránce zabezpečení jako dnes. Myslíš si, že děti nemůžeš mít, aniž bys měl auto? Mobil? Televizi? Aniž bys jezdil na dovolenou? Minimálně 80 % lidí má auto, mobil, televizi…, tak proč by „nešlo“ mít děti? Změnila se mentalita lidí, chtějí si „užít“ život, něco vidět… a ne se točit kolem plotny a záhumenku jako dřív. A opakuju, mnohdy ti nejméně majetní, ti, u kterých by se dalo přijmout, že si nemůžou dovolit mít děti, jich mají nejvíce. Není to v majetku!
„školství je takové jaké je to jest škodlivé záměrně“ – nesmysl. Školství je tak kvalitní, jak kvalitní jsou učitelé (což lze ovlivnit) a žáci (což nelze ovlivnit). Jasně, že je školství špatně placené! Všichni učitelé jsou vysokoškoláci- a jít jako vysokoškolák pracovat za 2/3 průměrného platu znamená mizerné ohodnocení! Jo, jsou lidé ještě hůř placení. Prodavačky, uklízečky… Nediv se, že kvalita učitelů klesá na jejich úroveň! Když uklízečka vystuduje pedagogickou fakultu, tak si polepší. Proč myslíš, že jsem já odešel ze školství? Učil jsem rád, ale mimo školství mám příjem skoro dvojnásobný.
„nedělají nic. Mají 2 měsíce prázdnin a za nic. „ – za tohle bys zasloužil dostat přes držku! Zkus si pár měsíců učit a pak se teprve uvidíš! Ty prázdniny mají těžce zasloužené. Ti jejich „nicnedělání“ je psychicky tak náročné, že si to neumíš ani ve snu představit. Já jsem prošel po odchodu ze školství několika profesemi u různých firem a můžu prohlásit, že proti učení, je to všude úplná flákárna! Kritizovat něco, co sám neznáš, je idiotština!
„Nechť se ve školách přikládá důraz na umění, nechť se každý učí to, co chce..“ – kde žiješ? Na Marsu? Na to snad ani nemá cenu odpovídat. Česko by se stalo národem umělecky založených idiotů!
Alkoholici byli mezi učiteli vždy, jde o to kolik - jestli procento alkoholiků převyšuje průměr ostatní populace (i když při té psychické zátěži by se tomu ani nedalo divit).
„Nemohu podporovat něco, kde se děti učí natahovat na umělého čůráka kondom“ – Hmm. Že muži mají penis, co je to erekce a ejakulace a oplodnění, to se učit můžou? Nebo stačí vyprávět o motýlech a kytičkách?
To video má přes dvě hodiny? Kouknul jsem se na začátek a hádám, že zbytek je o tom, jak je školství špatné a neefektivní. Ano, je to tak. S tím souhlasím. Ale přesto se ho zastávám. Proces výuky je záležitostí učitele (představitele systému) a žáka. Učitel i žák jsou originální subjekty. Velice často si nejsou psychologicky blízcí – jejich interakce (učení žáka) je tím těžká. Není čas (a hlavně peníze na další učitele) věnovat se individuálně všem. A hlavně, ti vyučované subjekty neví, čím v budoucnu budou (chtějí být) – co se mají učit, co vlastně budou potřebovat. Máš tu příliš mnoho neznámých – pokud nechceš „násilím“ určovat budoucí profese už od dětských let. Proto se ve školách učí obecné vědomosti, přehledy a sumy znalostí, aby později každý mohl na určitou část navázat (využít ji). Já jsem třeba technicky zaměřený, nevím, co bych dělal na škole, která učí hlavně umění (lze umění vůbec naučit?). Podle mě obecně neexistuje lepší způsob, jak učit. Samozřejmě můžeme měnit metody a formy, různě experimentovat..., ale podstata – že učíme jakési nespecifikované základy se nezmění. O tom, že kvalita učitelů (na všech stupních) klesá, protože tam jdou hlavně ti, kteří se nedostanou na „lepší“ školu jsem už psal.
„chybné přerozdělování“ - to je jen otázka pohledu. Pokud tvrdíš, že peníze nechybí, tak jistě dokážeš napsat návrh, kde bys vzal peníze na podporu rodiny a zdravotnictví = jak jinak bys je přerozdělil.
„moc bych si přál, aby peníze a ekonomiky neexistovaly.“ – to je nesmysl, jako by sis přál, aby neexistoval vzduch. Přát si to můžeš, ale jsou to „jevy“, které vznikly zároveň se vznikem člověka rozumného (alespoň tak se tento druh jmenuje). Bez peněz (nebo něčeho obdobného) by neexistoval obchod – a rázem jsme ve středověku, kde byly jednotlivé usedlosti „samozásobitelné“. Ekonomika je obecné označení. Můžeme třeba hovořit o ekonomice Říma (antika)…
„jsem toho názoru, že ze zákulisí ovládaní politici záměrně likvidují střední třídu společně s rodinou“ – totální nesmysl. Střední třídu i rodinu likvidují levicové zákony, které přijímá naše levice i „pravice“. Ta „pravice“ to nedělá to naschvál, ale Češi jsou v absolutní většině orientováni nalevo, opravdu pravicová politika tu nemá naději.
„V dnešní době ale nejde mít děti nejde to pro dobrých 80% lidí.“ – pěkná ptákovina. Ne, že by to nešlo. Nikdy v historii se lidé neměli tak dobře po stránce zabezpečení jako dnes. Myslíš si, že děti nemůžeš mít, aniž bys měl auto? Mobil? Televizi? Aniž bys jezdil na dovolenou? Minimálně 80 % lidí má auto, mobil, televizi…, tak proč by „nešlo“ mít děti? Změnila se mentalita lidí, chtějí si „užít“ život, něco vidět… a ne se točit kolem plotny a záhumenku jako dřív. A opakuju, mnohdy ti nejméně majetní, ti, u kterých by se dalo přijmout, že si nemůžou dovolit mít děti, jich mají nejvíce. Není to v majetku!
„školství je takové jaké je to jest škodlivé záměrně“ – nesmysl. Školství je tak kvalitní, jak kvalitní jsou učitelé (což lze ovlivnit) a žáci (což nelze ovlivnit). Jasně, že je školství špatně placené! Všichni učitelé jsou vysokoškoláci- a jít jako vysokoškolák pracovat za 2/3 průměrného platu znamená mizerné ohodnocení! Jo, jsou lidé ještě hůř placení. Prodavačky, uklízečky… Nediv se, že kvalita učitelů klesá na jejich úroveň! Když uklízečka vystuduje pedagogickou fakultu, tak si polepší. Proč myslíš, že jsem já odešel ze školství? Učil jsem rád, ale mimo školství mám příjem skoro dvojnásobný.
„nedělají nic. Mají 2 měsíce prázdnin a za nic. „ – za tohle bys zasloužil dostat přes držku! Zkus si pár měsíců učit a pak se teprve uvidíš! Ty prázdniny mají těžce zasloužené. Ti jejich „nicnedělání“ je psychicky tak náročné, že si to neumíš ani ve snu představit. Já jsem prošel po odchodu ze školství několika profesemi u různých firem a můžu prohlásit, že proti učení, je to všude úplná flákárna! Kritizovat něco, co sám neznáš, je idiotština!
„Nechť se ve školách přikládá důraz na umění, nechť se každý učí to, co chce..“ – kde žiješ? Na Marsu? Na to snad ani nemá cenu odpovídat. Česko by se stalo národem umělecky založených idiotů!
Alkoholici byli mezi učiteli vždy, jde o to kolik - jestli procento alkoholiků převyšuje průměr ostatní populace (i když při té psychické zátěži by se tomu ani nedalo divit).
„Nemohu podporovat něco, kde se děti učí natahovat na umělého čůráka kondom“ – Hmm. Že muži mají penis, co je to erekce a ejakulace a oplodnění, to se učit můžou? Nebo stačí vyprávět o motýlech a kytičkách?
To video má přes dvě hodiny? Kouknul jsem se na začátek a hádám, že zbytek je o tom, jak je školství špatné a neefektivní. Ano, je to tak. S tím souhlasím. Ale přesto se ho zastávám. Proces výuky je záležitostí učitele (představitele systému) a žáka. Učitel i žák jsou originální subjekty. Velice často si nejsou psychologicky blízcí – jejich interakce (učení žáka) je tím těžká. Není čas (a hlavně peníze na další učitele) věnovat se individuálně všem. A hlavně, ti vyučované subjekty neví, čím v budoucnu budou (chtějí být) – co se mají učit, co vlastně budou potřebovat. Máš tu příliš mnoho neznámých – pokud nechceš „násilím“ určovat budoucí profese už od dětských let. Proto se ve školách učí obecné vědomosti, přehledy a sumy znalostí, aby později každý mohl na určitou část navázat (využít ji). Já jsem třeba technicky zaměřený, nevím, co bych dělal na škole, která učí hlavně umění (lze umění vůbec naučit?). Podle mě obecně neexistuje lepší způsob, jak učit. Samozřejmě můžeme měnit metody a formy, různě experimentovat..., ale podstata – že učíme jakési nespecifikované základy se nezmění. O tom, že kvalita učitelů (na všech stupních) klesá, protože tam jdou hlavně ti, kteří se nedostanou na „lepší“ školu jsem už psal.
18.07.2013 - 16:09
Vladan: Přílišnou emancipací mám na mysli feminismus. Dnešní emancipace došla do fáze zvráceného feminismu. A samozřejmě neviditelné ruce, které napomáhají a které oddalují ženy od jejich přirozených úkolů.
Ano stát peníze nevyrábí (viz FED). Nesouhlasím, že peníze chybí. Že chybí ve zdravotnictví a jinde, kde jsou potřeba. Jde jen o chybné přerozdělování a plýtvání. Jistě nebudu z tvé strany pochiopen ale jsem toho názoru, že ze zákulisí ovládaní politici záměrně likvidují střední třídu společně s rodinou. Nevím konkrétně jak z toho ale moc bych si přál, aby peníze a ekonomiky neexistovaly. Myslím, že doba, kdy peníze člověku více pomáhaly něž škodily je pryč. A k čemu jinému tu peníze a politika jsou než proto, aby dělaly život člověka snadnějším?
Samozřejmě že nepostačí zvýšit nějaké směšné porodné. V dnešní době ale nejde mít děti nejde to pro dobrých 80% lidí. Na druhou stranu jistě jsme totálně zdegenerovaní a ani nám o děti nejde.
Jasně že jinde je školství ještě horší ale já se ptám, proč nemůže být lepší tady. A zase jistě ti budu znít jako pošahaný konspirátor ale jsem toho názoru, že školství je takové jaké je to jest škodlivé záměrně. Nechť se ve školách přikládá důraz na umění, nechť se každý učí to, co chce (ne nezvrhlo by se to v anarchii).
Proč je tak důležité správně podtrhávat (vlnky, tečka čárka, tři tečky a dvě čárky) různé větné členy. Není. Celý model školství je o soutežení ne o spolupráci. Jde o to děti deprimovat na celý život.
sex. výchova
Nemohu podporovat něco, kde se děti učí natahovat na umělého čůráka kondom. (naštěstí jsem tomu sám nebyl vystaven ale znám to z jiných škol)
Pak ke školství. Školství je nutné brát v první řadě jako poslání. Špatně placené? Nenávidím když tohle učitelé říkají. Mají se daleko lépe něž běžný pracující a nedělají nic. Mají 2 měsíce prázdnin a za nic. Nemohu se k tomu blíže vyjadřovat protože bych se rozčílil a to nechci.
Dnes tam jsou i alkoholici.
Ano stát peníze nevyrábí (viz FED). Nesouhlasím, že peníze chybí. Že chybí ve zdravotnictví a jinde, kde jsou potřeba. Jde jen o chybné přerozdělování a plýtvání. Jistě nebudu z tvé strany pochiopen ale jsem toho názoru, že ze zákulisí ovládaní politici záměrně likvidují střední třídu společně s rodinou. Nevím konkrétně jak z toho ale moc bych si přál, aby peníze a ekonomiky neexistovaly. Myslím, že doba, kdy peníze člověku více pomáhaly něž škodily je pryč. A k čemu jinému tu peníze a politika jsou než proto, aby dělaly život člověka snadnějším?
Samozřejmě že nepostačí zvýšit nějaké směšné porodné. V dnešní době ale nejde mít děti nejde to pro dobrých 80% lidí. Na druhou stranu jistě jsme totálně zdegenerovaní a ani nám o děti nejde.
Jasně že jinde je školství ještě horší ale já se ptám, proč nemůže být lepší tady. A zase jistě ti budu znít jako pošahaný konspirátor ale jsem toho názoru, že školství je takové jaké je to jest škodlivé záměrně. Nechť se ve školách přikládá důraz na umění, nechť se každý učí to, co chce (ne nezvrhlo by se to v anarchii).
Proč je tak důležité správně podtrhávat (vlnky, tečka čárka, tři tečky a dvě čárky) různé větné členy. Není. Celý model školství je o soutežení ne o spolupráci. Jde o to děti deprimovat na celý život.
sex. výchova
Nemohu podporovat něco, kde se děti učí natahovat na umělého čůráka kondom. (naštěstí jsem tomu sám nebyl vystaven ale znám to z jiných škol)
Pak ke školství. Školství je nutné brát v první řadě jako poslání. Špatně placené? Nenávidím když tohle učitelé říkají. Mají se daleko lépe něž běžný pracující a nedělají nic. Mají 2 měsíce prázdnin a za nic. Nemohu se k tomu blíže vyjadřovat protože bych se rozčílil a to nechci.
Dnes tam jsou i alkoholici.
18.07.2013 - 10:55
Hle, na co jsem dnes narazil:
http://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost-bourani-radu-080-/p_
spolecnost.asp?c=A130717_160419_p_spolecnost_wag
http://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost-bourani-radu-080-/p_
spolecnost.asp?c=A130717_160419_p_spolecnost_wag
17.07.2013 - 23:15
Tys to ale rozsekl! Opět ses prezentoval tak, že ti je všechno jasné. Tak já se budu ptát.
„Jednou z příčin této krize je přílišná emancipace žen“ – z toho vyplývá, že emancipace (na současné úrovni) je špatná. Podle tebe patří žena k plotně a ne na vysokou školu (a následně do manažerských pozic)?
„…nezájem o rodinu ze strany státu…. Ale místo toho se snižuje porodné, potraviny se zdražují, DPH, elektřina, plyn…“ – stát peníze nevyrábí, ale vybírá na odvodech (daně, pojištění…). Podpora rodiny (porodného, bývalých dětských přídavků – nyní daňový bonus…) je pro stát výdaj. Aby to mohl udělat, musí mít adekvátní příjem. Buď zvýšit daně, nebo někde jinde ušetřit. Kde bys navrhoval? Dát méně na zdravotnictví? Na důchody? Na školství? Na policii? Na armádu? Asi řekneš zamezit rozkrádání, jenže to při současném „penězotoku“, který stát přerozděluje je prakticky nemožné – je ve hře příliš mnoho zkorumpovatelných úředníků na všech stupních. Tolik Mirků Dušínů nemáme. S tím souvisí ta nereformovatelnost. Ano, současný stav je katastrofální, ale cesty jsou dvě. Nepopulární pravicová (ne ovšem to, co předvádí současná pseudopravice) vedoucí k výraznému zmenšení státu (a v důsledku toho zmenšení korupce, snížení dotací, ale i daní…) a populární levicová, vedoucí na diktaturu proletariátu, možná pod dohledem osvíceného vůdce strany. A správně píše mannaz – diktatura je v každém případě založena na potlačování politických oponentů. Ani osvícený diktátor nebude tolerovat (to dokáže jen demokracie) jiný názor, než ten správně „osvícený“. Od toho jsou šibenice, vězení a koncentráky.
A všiml sis, že nejvíc dětí mají rodiny s nejmenšími příjmy na hlavu? Uvědomuješ si, že po materiální stránce si žijeme zabezpečeni jako nikdo předtím? Že tedy porodné asi nebude ten rozhodující faktor…
Školství – není žádná sláva, ale věř nebo ne, jinde je ještě horší! Praktické věci do života – co tím myslíš? Pěstování brambor? Vaření?
Kritické myšlení? Po pravdě, Ronalde, promiň, ale podezřívám tě z toho, že ho nemáš moc vyvinuté… A třeba taková větná stavba je pro přesnou formulaci myšlenky a naopak pochopení vyslovené myšlenky sakra důležitá! K abstraktním rovnicím se vyjadřovat nebudu (jsem původním povoláním učitel matematiky). Multikulti – samotný fakt, že se učí poznávat různé kultury škodlivý není, co je škodlivé, je levicí prosazovaná pozitivní diskriminace.
Sexuální výchova – pokud namítáš proti sexuální výchově nabádající k promiskuitě, tak souhlasím, to by neměla. Pokud proti sexuální výchově obecně, tak ne.
Učitelé nemůžou mít vysoké nároky. Stát (pod taktovkou EU) musí „vyrobit“ předepsané počty středoškoláků a vysokoškoláků – bez ohledu na to, jestli všichni studenti na takové studium mají.
Proč by učitelství mělo být poslání a ne povolání? Protože je mizerně placené a bez prestiže? Protože se tam hlásí jen nadšenci (kteří o to nadšení obvykle rychle přijdou) a ti, kteří se jinam nedostali?
Nevím, jak dnes, ale když jsem ve školství působil já, tak jsem tam alkoholika nepotkal žádného.
Islám pro děti jsem nijak nestudoval, ale připadá mi (jako neznabohovi) podobný křesťanským webům. Pohádka jako pohádka. Dokázat, že křesťanská pohádka je „správnější“ (pravdivější) asi nelze co?
Demokracie – co to je? Dokážeš to „definovat“ nebo se hádáš o „intuitivní“ význam? V užším slova smyslu je demokracie typ volebního systému (rovnost hlasů, volení zástupci), v širším slova smyslu to je rovnost před zákonem. Ale v žádném smyslu to neznamená, že si každý může dělat, co chce, nebo že „dav rozhořčených“ bude diktovat podmínky vládě.
Totalita - pokud bych podpořil vznik totality, zcela jistě by moje děti na mě vzpomínali jako na totálního idiota.
„Jednou z příčin této krize je přílišná emancipace žen“ – z toho vyplývá, že emancipace (na současné úrovni) je špatná. Podle tebe patří žena k plotně a ne na vysokou školu (a následně do manažerských pozic)?
„…nezájem o rodinu ze strany státu…. Ale místo toho se snižuje porodné, potraviny se zdražují, DPH, elektřina, plyn…“ – stát peníze nevyrábí, ale vybírá na odvodech (daně, pojištění…). Podpora rodiny (porodného, bývalých dětských přídavků – nyní daňový bonus…) je pro stát výdaj. Aby to mohl udělat, musí mít adekvátní příjem. Buď zvýšit daně, nebo někde jinde ušetřit. Kde bys navrhoval? Dát méně na zdravotnictví? Na důchody? Na školství? Na policii? Na armádu? Asi řekneš zamezit rozkrádání, jenže to při současném „penězotoku“, který stát přerozděluje je prakticky nemožné – je ve hře příliš mnoho zkorumpovatelných úředníků na všech stupních. Tolik Mirků Dušínů nemáme. S tím souvisí ta nereformovatelnost. Ano, současný stav je katastrofální, ale cesty jsou dvě. Nepopulární pravicová (ne ovšem to, co předvádí současná pseudopravice) vedoucí k výraznému zmenšení státu (a v důsledku toho zmenšení korupce, snížení dotací, ale i daní…) a populární levicová, vedoucí na diktaturu proletariátu, možná pod dohledem osvíceného vůdce strany. A správně píše mannaz – diktatura je v každém případě založena na potlačování politických oponentů. Ani osvícený diktátor nebude tolerovat (to dokáže jen demokracie) jiný názor, než ten správně „osvícený“. Od toho jsou šibenice, vězení a koncentráky.
A všiml sis, že nejvíc dětí mají rodiny s nejmenšími příjmy na hlavu? Uvědomuješ si, že po materiální stránce si žijeme zabezpečeni jako nikdo předtím? Že tedy porodné asi nebude ten rozhodující faktor…
Školství – není žádná sláva, ale věř nebo ne, jinde je ještě horší! Praktické věci do života – co tím myslíš? Pěstování brambor? Vaření?
Kritické myšlení? Po pravdě, Ronalde, promiň, ale podezřívám tě z toho, že ho nemáš moc vyvinuté… A třeba taková větná stavba je pro přesnou formulaci myšlenky a naopak pochopení vyslovené myšlenky sakra důležitá! K abstraktním rovnicím se vyjadřovat nebudu (jsem původním povoláním učitel matematiky). Multikulti – samotný fakt, že se učí poznávat různé kultury škodlivý není, co je škodlivé, je levicí prosazovaná pozitivní diskriminace.
Sexuální výchova – pokud namítáš proti sexuální výchově nabádající k promiskuitě, tak souhlasím, to by neměla. Pokud proti sexuální výchově obecně, tak ne.
Učitelé nemůžou mít vysoké nároky. Stát (pod taktovkou EU) musí „vyrobit“ předepsané počty středoškoláků a vysokoškoláků – bez ohledu na to, jestli všichni studenti na takové studium mají.
Proč by učitelství mělo být poslání a ne povolání? Protože je mizerně placené a bez prestiže? Protože se tam hlásí jen nadšenci (kteří o to nadšení obvykle rychle přijdou) a ti, kteří se jinam nedostali?
Nevím, jak dnes, ale když jsem ve školství působil já, tak jsem tam alkoholika nepotkal žádného.
Islám pro děti jsem nijak nestudoval, ale připadá mi (jako neznabohovi) podobný křesťanským webům. Pohádka jako pohádka. Dokázat, že křesťanská pohádka je „správnější“ (pravdivější) asi nelze co?
Demokracie – co to je? Dokážeš to „definovat“ nebo se hádáš o „intuitivní“ význam? V užším slova smyslu je demokracie typ volebního systému (rovnost hlasů, volení zástupci), v širším slova smyslu to je rovnost před zákonem. Ale v žádném smyslu to neznamená, že si každý může dělat, co chce, nebo že „dav rozhořčených“ bude diktovat podmínky vládě.
Totalita - pokud bych podpořil vznik totality, zcela jistě by moje děti na mě vzpomínali jako na totálního idiota.
17.07.2013 - 13:51
mannaz: Mě je to jasný. Jsem ale toho názoru že věci došly příliš daleko a že naši žalostnou situaci není už možné zachránit konvenčními metodami. Jde mám už pomalu o samotné přežití.
17.07.2013 - 13:40
Ronald Reagan: Když on pojem diktátor není moc oblíbený :-). Podle mě totiž neexistuje hodný a spravedlivý a všem prospívající diktátor. Absolutní moc musí přinést velké pokušení eliminovat ty, jejichž názor se neshoduje s mým.
Ale já asi chápu, co myslíš, asi. Ten bordel, co tu teď vládne je k vzteku.
Ráda bych tu spíš viděla fungující zákony a výkonnou moc, co má opravdu možnost podle zákonů fungovat. Ale bez diktatury :-).
Ale já asi chápu, co myslíš, asi. Ten bordel, co tu teď vládne je k vzteku.
Ráda bych tu spíš viděla fungující zákony a výkonnou moc, co má opravdu možnost podle zákonů fungovat. Ale bez diktatury :-).
17.07.2013 - 11:17
Nechápejte mě špatně lidičci. Homér tady už mluví o jakémsi zplynování (?). V Římě taky v době nejvyššího ohrožení zvolili diktátora.
17.07.2013 - 10:53
Doba je možná blbá, vláda je možná zkorumpovaná, ale diktaturu ne! To není cesta, přeci. Docela chápu, že hledáš řešení a tohle se nabízí. Mám za to ale, že kdysi právě takovéhle názory a touha nějak vyřešit situaci, byť u někoho třeba opravdu s dobrým úmyslem, vyšlapaly cestu Hitlerovi.
17.07.2013 - 10:18
Nic ti nebrání se přestěhovat, třebas v takovém Džerzinsku nebo Norilsku za tebe budou i vděční. Tam je spousta osvícených diktátorů. Nebo, co takhle rovnou zplynovat celou tvojí rodinu?
17.07.2013 - 09:53
Víš no svým způsobem ano. Jasně že to zní blbě ale nevím jak jinak nazvat soubor nutných reforem, které je potřeba prosadit. Věci zašli až příliš daleko ano raději bych, kdyby se lidičkové sešli v parku a řekli si: Už takhle dál ne budeme si vládnout sami a spravedlivě. Ale to je méně reálné, než příchod nějakého osvíceného diktátora.
Krom toho mi už stejně v diktatuře žijeme.
Krom toho mi už stejně v diktatuře žijeme.
17.07.2013 - 09:50
V poslední době se také objevují věci vyloženě škodlivé, jako tzv. multikulturní výchova nebo sexuální výchova, která nabádá k promiskuitě.
Nebojím se říci, jakkoliv to bude znít šíleně, že potřebujeme diktaturu. Ano, čtete správně.
To myslíš vážně? Opravdu je ti dvacet? Fuj, udělalo se mi z tvých názorů blbě.
Nebojím se říci, jakkoliv to bude znít šíleně, že potřebujeme diktaturu. Ano, čtete správně.
To myslíš vážně? Opravdu je ti dvacet? Fuj, udělalo se mi z tvých názorů blbě.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Volný pád : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Bezdomovec a panička 3
Předchozí dílo autora : Z pekla do pekla a nazpátek
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» nováčci
Eraso Holexa» narozeniny
slečna Lily [17], nevěrná [16], Alex07 [13], Tajemný [13], Máňa na koni [1]» řekli o sobě
Sokolička řekla o Adrianne Nesser :Pro mě hodně zvláštní a silná slečna... Její básničky mě vždycky něčím dostanou a proto je ráda čtu. Adrianne, jsem ráda, že jsem ti mohla trochu nakouknout do duše, buď přesně taková, jaká chceš bejt! (Protože to jsi ty...)