06.12.2012
38, žena, muž
|
komentáře uživatele :
13.01.2015 - 16:44
96(1.)
Zcela souhlasím. Také oceňuji víc obsah než formu a myslím, že kritiku umím přijmout, když ji považuji za oprávněnou, a obhájit se, když ji za oprávněnou nepovažuji. Ani profesionál není neomylný (zvlášť když si jde na literární web odpočinout po náročné směně) a i amatér může narazit na zajímavý postřeh.
Myslím, že to, jak lidé říkají, že dříve to tu bylo lepší, je důsledek vzpomínkového optimismu - z minulosti si vzpomínají jen na to dobré. Já mám spíš opačný dojem.
Myslím, že to, jak lidé říkají, že dříve to tu bylo lepší, je důsledek vzpomínkového optimismu - z minulosti si vzpomínají jen na to dobré. Já mám spíš opačný dojem.
13.01.2015 - 07:24
8(8.)
Souhlasím se Zamilou, myšlenku to má velice pěknou. :-) Jinak, já věřím, že smysl života si člověk musí určit sám. Obdivování a tvorba "zázraků" přírody (naše vlastní těla jsou určitě také "zázraky přírody", další se ukazují třeba v matematice, vzpomeňme jen krásu Mandelbrotovy množiny) jsou dobrý smysl života, ale smysl života nemusí být individuální - mlynář v minulosti mohl mít za smysl života zajistit, aby všichni v obci měli co jíst (tzn. aby jim pekař měl z čeho upéci chleba) a to byl dobrý smysl života!
10.01.2015 - 05:32
18(18.)
poll: Přímo Zlep se, pokud vím, zatím v žádném neobjevil, ale trochu podobný je mu klačský nekromant Achmed Šílený, autor Nekrotelecomiconu. Pokud mě mé zdroje neklamou, s ním se můžeš setkat na stránkách knihy Pohyblivé obrázky. :-)
Děkuji za přečtení. :-)
Děkuji za přečtení. :-)
03.01.2015 - 17:24
9(8.)
Jméno růže. Já vím také. :-) Jen mi nejsou jasní ti panští psi z anotace. Co mají znamenat ti?
31.12.2014 - 16:43
6(6.)
Evokuje mi to tzv. náboženské debaty, tedy pseudodiskuse o tématech, na která má každý svůj pevný osobní názor a nehodlá jej měnit. O takových tématech nemá smysl diskutovat, je třeba je řešit politicky - podle toho, kdo je zrovna u moci, kdo získá víc hlasů apod. Případně vhodným kompromisem, ale s tím by museli souhlasit všichni, přičemž pravděpodobnost takového konsenzu s počtem zúčastněných osob značně klesá.
22.12.2014 - 17:08
25(25.)
Souhlasím s Mátou, zvlášť v tom, že hrůzy, které se dějí kdesi daleko, nás odvádějí od řešení našich vlastních problémů. Připadá mi, jako by spousta lidí před svými problémy utíkala a nahrazovala si je právě buď hrůzami ze zpráv, nebo dokonce fiktivními hrůzami z katastrofických filmů.
22.12.2014 - 16:52
31(22.)
Když nad tím přemýšlím, podle mě hodně závisí na tom, o čí pohřeb jde. Je to pohřeb blízké osoby? Neznámého vojína? Celé naší civilizace? Můj vlastní? Pokaždé to vede k jiné úvaze. Myslím, že je to spíš jen naznačené téma než úvaha. Ta by snad měla být trochu delší a podrobnější.
22.12.2014 - 16:46
6(6.)
Amelie M.: Umění není čistě vědomá činnost, kterou by měl autor "pod kontrolou", a tak jako byla náhodou objevena spousta vynálezů, určitě stejnou náhodou vznikla i spousta výjimečně hodnotných uměleckých děl. Myslím, že A. A. Milne to snad ani tak nezamýšlel, ale propůjčil medvídkovi Pú svoji vlastní schopnost dumat, a proto to tak vyznívá. (Čistá náhoda to nebude, to by z toho J. T. Williams nemohl sestavit celou knihu, nebo by byla už na první pohled nesmyslná.) Mám přečtené i pokračování od Davida Benedicta (Návrat do Stokorcového lesa) a tam jsou sice charaktery dodrženy velice dobře, ale ten dojem filozofické hloubky už tomu (podle mě) většinou chybí.
Jinak, pokud je medvídek Pú opravdu známý, těší mě to. :-) V každém případě děkuji za přečtení a komentář. :-)
Jinak, pokud je medvídek Pú opravdu známý, těší mě to. :-) V každém případě děkuji za přečtení a komentář. :-)
21.12.2014 - 18:00
6(4.)
Severak: Máš pravdu, píše, že je nesmyslná. :-D
21.12.2014 - 17:58
6(2.)
Severak: Asi máš pravdu, ale podle mě za těmi příběhy určité filozofické představy jsou. Existují i podivnější interpretace literárních děl, Umberto Eco např. píše o chemické interpretaci pohádky O Červené Karkulce.
19.12.2014 - 19:54
19(13.)
Zamila: Srovnám-li to s Kvílením (mám čerstvě zhlédnutý film Kvílení (2010)), určitá podobnost tam je, ale na rozdíl od něj je tato báseň bezprostředně srozumitelná (dává plnohodnotný smysl, i je-li čtena doslovně) a jejím účelem není vyjádřit pocity, ale rozvinout konkrétní myšlenku. Ještě jednou děkuji za komentář a komparaci. :-)
13.12.2014 - 16:02
20(16.)
Myslím, že se ti tu smutnou situaci podařilo velice hezky vystihnout. I když se vracím domů dřív, zvlášť s koncem plně souhlasím.
13.12.2014 - 10:27
5(5.)
Do sbírky "mlžení" se to opravdu hodí; mám z přečtení řadu dojmu, ale nic dostatečně konkrétního.
10.12.2014 - 16:38
18(16.)
Jekaterina: Mám radost, že tě to rozesmálo i že se mnou souhlasíš. :-)
To jméno se skládá ze jmen Valérie (va), Alena (le), Veronika (ro), Markéta (ké), Daniela (da), Petra (pet) a Kateřina (ka). Osmá dívka se jmenovala Andrea, ale Zlep na ni při pojmenovávání z nějakého důvodu zapomněl. :-D
To jméno se skládá ze jmen Valérie (va), Alena (le), Veronika (ro), Markéta (ké), Daniela (da), Petra (pet) a Kateřina (ka). Osmá dívka se jmenovala Andrea, ale Zlep na ni při pojmenovávání z nějakého důvodu zapomněl. :-D
10.12.2014 - 05:16
19(12.)
Severak: Možná právě proto se tomu chci spíš vyhnout, protože já si dávám záležet spíš na obsahu než na volbě slov (výjimkou jsou moje kvazisurrealistická díla, ale tam to zase bývá za pomoci slovníku či počítačového překladače).
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Monsignore [17], Edit [13], Jekaterina [10], Sagittarius [3]» řekli o sobě
loner řekl o Sarllot Johan :Skvělý básník ... škoda, že vše schovává v šuplíku ....