přidáno 13.10.2024
hodnoceno 3
čteno 32(7)
posláno 0
Jmenoval se ESCOM, takový obtloustlý desktop a byla to láska na první pohled. S procesorem o frekvenci 100 MHz, 16 MB RAM a 540MB HDD to byl tehdá prostě perfektní stroj. Však na něm sem viděl svůj první film v MPEG formátu, poslouchal první MP3 a nespočet nocí strávil u her jako Diablo nebo StarCraft.

Zvuk, který vydávala Mitsumi CD-ROM 4x, mě fascinoval při každém vložení disku. Kvůli němu (nebo možná spíše kvůli hrám, jako Baldur's Gate a Heroes III) jsem občas zanedbával školu. Náš vztah fungoval skvěle, dokud sem si od spolužáka nekoupil 3D kartu, jen abych zjistil, že můj milovaný ESCOM nemá AGP slot...

A od té chvíle už to nebylo jako dříve. Najednou jsem začal přemýšlet o hloupostech jako upgrade nebo měl myšlenky na úplně jiné stroje. Začal sem snít o počítači s AGP. Nakonec sem ho někomu prodal, už si ani nepamatuju přesně komu. Dnes bych dal malé jmění za to, mít přesně ten svůj první počítač.

Občas se toulám po bazarech nebo ekodvorech, a hledám ho. Ale je to marný. Nejspíš už odpočívá někde v křemíkovém nebi... A tak se snažím alespoň ostatním lidem, co udělali podobnou chybu, pomáhat získat zpět jejich první počítače. Ten můj první je dávno ztracen, jen vzpomínky na něj zůstaly....
přidáno 14.10.2024 - 12:34
Přesně tak.
přidáno 14.10.2024 - 00:04
Mně jednou notebook počítač našel... Akorát to bylo taky poslední, co udělal. Také vzpomínám https://2i.cz/images/2024/10/14/pocitac.png
přidáno 13.10.2024 - 22:45
Pobavila...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Můj první počítač : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming