03.01.2017
26, žena
|
komentáře k dílům uživatele :
24.02.2017 - 23:26
33
Devils_PIMP: Člověk, který tak snadno vynáší soudy o inteligenci člověka, pokorou asi úplně neoplývá. :) Nebolí tě oko? Nějak tuším, že v něm máš trám.
24.02.2017 - 23:23
6
Devils_PIMP: Jo, nejsem holt moc malebná, ani zvuko. Ráda bych! Ale neumím číst :(((
24.02.2017 - 22:38
6
Metafory? Nooo dejme tomukomu nikomu. Co se mi líbí je snaha i hraní slov. Jenže zvukomalba (pokud víš, co to je) notně kulhá... o rutmu (to je takový to, když se dá báseň číst jedním dechem, kdy ono hraní se slovy musí mít jak nazvat ...- předpokládam, že hudbu posloucháš - přečti si aspoň Máj ten to má to ONO
24.02.2017 - 22:31
33
Nejen, zme neumíš psát, ale koukám, že neumíš ani číst. Jasně jsem napsal, co mi vadí. To, že to nechápeš jen ukazuje tvoji pramalou inteligenci, která se notabene odráží v onom rádoby díle o nicmem. Uč se pokoře a bude dobře...
24.02.2017 - 19:13
33
Yana: Děkuji za povzbudiva slova. :) budu se snažit. Ano, bude lip.! :D
24.02.2017 - 18:36
33
Hyacinty mě určitě zaujaly :-) a když budeš dobře sledovat a číst tak myslím že to poskládáš líp a jednou ještě líp, ta předchozí se mi taky líbí :-)
23.02.2017 - 18:55
33
linoryt: Já a zahořklý člověk, no, to se povedlo ... Dobrej vtip :-) Měj se :-)
23.02.2017 - 18:54
33
Zamila: Bohužel nejsi kritik, ale zahořklý člověk.
Za stáhnutí vojsk děkuji. Doufám jen, že nedojde k dalším násilným intervencím.
Za stáhnutí vojsk děkuji. Doufám jen, že nedojde k dalším násilným intervencím.
23.02.2017 - 18:47
33
Tom Cortés: Do nějakých strukturálních analýz Psanců se úplně pouštět nechci. Myslím, že není rozdíl v tom, že ty to bereš vážně a oni ne. Jen každý kladete důraz na něco jiného. Samozřejmě některé věci přejít nejde (viz hyacintové problémy :D). Problematické je, když se tak široké spektrum umělců akumuluje na tak malé platformě. Dle mého je to jen o problému s porozuměním, které je v některých případech asi není možné.
23.02.2017 - 18:46
33
linoryt: Nikoho neurážím, píši stále jen o díle. A je třeba si uvědomit, že neseš kůži na trh - se vším, co k tomu patří. Stejně nakonec jednou bude člověk vděčný jen nejostřejším kritikům. Je to jako s výchovou od rodičů - rodiče-kamarádi jsou fajn, ale musí i imponovat a jít příkladem. Mrzí mě, že sis všechno vztáhla na mou osobu a máš tedy o mně vytvořen mylný názor, ale tak máme demokracii ... Piš, jak chceš. Už nebudu okupovat Tvá díla, tak klid :-)
23.02.2017 - 18:22
33
linoryt: Však v pořádku, nic velkého se nestalo. Jen si pár lidí zbytečně rýplo, protože prostě "musí".
Až tu budeš delší dobu, poznáš, že jsou tu lidi, kdo se o psaní aktivně zajímají, že jsou tu další, co píšou jen pro sebe a pro radost, a že jsou tu i diletanti a pozéři - jako ostatně všude, kde jde o umění.
Koho si kam zařadíš, a zda a od koho si necháš radit, je už jenom na tobě, tvém vkusu a tvých cílech.
Až tu budeš delší dobu, poznáš, že jsou tu lidi, kdo se o psaní aktivně zajímají, že jsou tu další, co píšou jen pro sebe a pro radost, a že jsou tu i diletanti a pozéři - jako ostatně všude, kde jde o umění.
Koho si kam zařadíš, a zda a od koho si necháš radit, je už jenom na tobě, tvém vkusu a tvých cílech.
23.02.2017 - 18:16
33
Zamila: Vkládám to, co umím. Pokud by byla poezie doopravdy důležitá pro tebe, tak by si neurážela začínající psance. Já udělala to nejlepší, co zatím umím. A věřím, že se zlepším.
Tomům komentář byl směrodatný. To o těch tvých říci nemůžu. Toma nikdo neurážel. A myslím, že jsem kritiku od Toma, Orionky, Casa.de.locos, přijala s pokorou.
Tomům komentář byl směrodatný. To o těch tvých říci nemůžu. Toma nikdo neurážel. A myslím, že jsem kritiku od Toma, Orionky, Casa.de.locos, přijala s pokorou.
23.02.2017 - 18:11
33
linoryt: Ježiši, pořád zaměňujete autora s jeho poezií - není to totéž ! A tady jsme přece (byli) od toho, aby nám šlo o dílo, nikoliv o člověka. Pokud by tu každý vkládal cokoliv, co ho zrovna napadne, aniž by to doladil do nejlepšího možného konce, jak by to tu asi vypadalo ...? Ale chápu, že pro někoho je kritika prostě jen urážka ega, někdo holt nechce slyšet, že se má nad tím, co vkládá, zamyslet. Tak jen se dál plácejte po rameni, jak jste skvělí. A nezapomínejte pak nekomentovat (nebo naopak hanit) díla kritiků. Tom píše skvěle a řada dalších tady, tak se učte od nich, pokud je pro vás poezie důležitá. Ale asi ne příliš.
23.02.2017 - 18:07
33
Zamila: Tak to vůbec potom nechápu. Existují osobní vzkazy. Neútočím. Pokud pod mou báseň píše někdo, že je plevelem, tak to bez povšimnutí nechat ale nemůžu.
23.02.2017 - 17:54
33
linoryt: Ano, to opravdu patřilo Orionce. A nic irelevantního na svém komentu nevidím. Ale jak vidím, útoky na osobu Tě baví, takže konstruktivní kritika zde opravdu nemá místo. Tak si dál pište, co chcete, zřejmě to opravdu děláte jen pro radost a pro setrvání na místě. Tak do toho :-)
23.02.2017 - 17:16
33
Zamila: To asi nebylo adresováno Orionce, že?
Jedna báseň na kterou se snesla tsunami kritiky ze 14, to mi příjde jako úspěch. Jsem asi plevel. Nadějí mi budíž, že i plevel má krásné květy.
Souhlasím, že by kritika neměla být útočná. Přečti si ještě jednou, co jsi napsala a zhodnoť, jestli se toho držíš. Pokud chceš kritizovat mou tvorbu, tak ať! Jen nechápu, proč do toho taháš své životní příběhy, příjde mi to irelevantní.
Cituji: "Tady to sakra nemá bejt o útocích kritika na kritizované a naopak, ale zejména o dílech, práci a zlepšování. Jen jestli se tady někdo chce vůbec zlepšovat ..."
Poslední věta opravdu útočná není. :)
Tady jen malá kritika kritiky. I ta má svá pravidla!
Jedna báseň na kterou se snesla tsunami kritiky ze 14, to mi příjde jako úspěch. Jsem asi plevel. Nadějí mi budíž, že i plevel má krásné květy.
Souhlasím, že by kritika neměla být útočná. Přečti si ještě jednou, co jsi napsala a zhodnoť, jestli se toho držíš. Pokud chceš kritizovat mou tvorbu, tak ať! Jen nechápu, proč do toho taháš své životní příběhy, příjde mi to irelevantní.
Cituji: "Tady to sakra nemá bejt o útocích kritika na kritizované a naopak, ale zejména o dílech, práci a zlepšování. Jen jestli se tady někdo chce vůbec zlepšovat ..."
Poslední věta opravdu útočná není. :)
Tady jen malá kritika kritiky. I ta má svá pravidla!
23.02.2017 - 16:59
33
Orionka: Proto Ti uvádím, na jakém webu začínat. A většinou to funguje tak, že čím větší pecku od kritiky dostaneš, tím víc se nad sebou a svojí tvorbou zamyslíš. Víš, jaké to je, probírat se tady min. patnácti podobnými kousky než se dostaneš k pár dobrým básním ? Nemělo by se to tu zaplevelovat. A víš, kolikrát mi Puero a jiní (i na piste-povidky a jiných portálech) napsali, že to a tamto je fakt sra*ka ? A napsali také proč. No, a tady je špatně úplně všechno. K tomu by se on třeba ani nevyjadřoval. Je třeba číst dobré autory - amatérské nebo ty klasické literární... Vždyť se stačí i podívat třeba na NoWiše, jak tady psal v šestnácti, na casu de locos a další ... A učit se a učit. Na mě padlo a padá tolik kritiky - a ačkoliv padá i na mě jako člověka (kterého si tu řada plete s pokrouceným virtuálním já) - s kritikou od kohokoliv se nad tou svou věcí zamyslím ... Tady to sakra nemá bejt o útocích kritika na kritizované a naopak, ale zejména o dílech, práci a zlepšování. Jen jestli se tady někdo chce vůbec zlepšovat ...
23.02.2017 - 14:29
33
casa.de.locos: Díky. Třeba se v budoucnu dočká téma lepšího zpracování. :) Ale nevím, jestli v té době budu ještě tolik podléhat hyacintům.
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» řekli o sobě
Hunter řekl o Pampeliška13 :Básnířka, která na svůj věk má obrovský talent, a jejíž básně o lásce mi v ní zase vrátily víru. :-)