15.10.2013
58, muž, Praha
|
komentáře k dílům uživatele :
16.01.2015 - 17:34
23
Skvěle napsané ! Souhlasím s tím naprosto ! A ano nejhorší je nedělat nic. Jenže pak všechny tyhle prvotní snahy vyšumí ... A to je špatně, když už k nim konečně došlo. A jasně, že většina problémů tkví u správného a motivujícího komentáře. A že ho někdo neskousne ? A že my z toho budeme mít špatné svědomí ? S tím už jsme na tenhle portál přišli. Přátelství je krásná věc - a pokud sem lidé přišli hlavně kvůli psaní - dokážou si ho mezi sebou i s jakýmikoliv vzájemnými komentáři - udržet.
16.01.2015 - 16:41
23
Devils_PIMP: Myslím, že i upřímný názor lze vyjádřit trochu diplomatičtěji. Ona i nepříjemná realita (tím spíše názor) se lépe vstřebává, když je napsána trochu odlehčeněji asertivněji a pod.:) každý nedá kritiku typu: strč si tu básničku někam...., případně běž dělat něco jiného a necpi se do literatury.
16.01.2015 - 15:26
23
Orionka: vy budte klidne hodej polda ja si zahraju toho zlyho - necim kdyz jdes s kosem taky pulhodiny vysverlujes kazde veci proc ji vyhazujes? Pochybuju :)
16.01.2015 - 15:25
23
Jiří Turner: ale mapsal jsem tu k jednoumu dilu ze je to odpad - za cimz si srojim - a neserkalo se ro zrovna s privetivosti tady u AM tak ji popichuju
16.01.2015 - 14:45
23
Devils_PIMP: Ale to je právě ten problém, že to nedělá problém :). Za prvé, když už použiješ takhle tvrdý výraz, je potřeba svůj názor zdůvodnit. A za druhé a především - nemůžeš tvrdit "tohle je odpad", já to prostě vím, protože mám patent na rozum. Můžeš napsat "podle mého názoru je tohle odpad".
A proč bys měl čekat úder? Jsme ve válce nebo co?
A proč bys měl čekat úder? Jsme ve válce nebo co?
16.01.2015 - 14:45
23
Devils_PIMP: Promiň, asi díky absencím nerozumím souvislostem, můžeš mi to, prosím, objasnit?
16.01.2015 - 14:43
23
Orionka: Děkuji za komentář, pod všechny body , které jsi napsala, bych se mohl podepsat.
16.01.2015 - 14:41
23
DDD: Děkuji za komentář, myslím že je věcí všech pracovat na vytvoření klimatu, které bude všem k užitku. Není asi potřeba dělat nějaké revoluční kroky.Spíše jen drobné, evoluční.
16.01.2015 - 14:40
23
Tak jako máš pravdu až na jednu drobnost, některým z nás nedělá problém napsat o dějakém odpadu, že Amelie, že to odpad je. Nebojím se úderu zpět, ale zatím nepřichází, což je škoda.
16.01.2015 - 13:57
23
Jiří, popsal jsi to moc dobře. Nechci psát vlastní úvahu na dané téma, ale hodně jsem o tom v posledních dnech přemýšlela a vyjadřovala se v komentářích, tak to trochu shrnu (neboj, stručně :)).
1. Jsme na literárním serveru a díla jsou literární pokusy. Nechápu údiv, že je někdo hodnotí a kritizuje. Pro vylévání duše, které nemá být hodnoceno, tady je rubrika deník.
2. Nejsem na psancích kvůli drbání. Nikdy nekomentuji (a už vůbec nechválím) dílo jen proto, že jeho autor komentuje mě. Pokud mě jeho tvorba neosloví, má smůlu. Kdybych tak jednala, logicky bych snižovala cenu komentářů u svých děl – nevěděla bych, jestli jsou upřímné.
3. Jsme amatéři, nikdo z nás nejspíš nepíše dokonale a určitě nikdo tak, aby oslovil úplně všechny. Kritika je proto naprosto přirozená; nepřirozená je naopak její absence.
4. Ať to předešlé zní jakkoliv tvrdě, nikterak se nevylučuje se slušností a vzájemným respektem. Slušná a konstruktivní kritika není hodnocením autora, ale jen díla, nevyjadřuje se k autorovým prožitkům a citům, ale jen k jejich literárnímu zpracování.
1. Jsme na literárním serveru a díla jsou literární pokusy. Nechápu údiv, že je někdo hodnotí a kritizuje. Pro vylévání duše, které nemá být hodnoceno, tady je rubrika deník.
2. Nejsem na psancích kvůli drbání. Nikdy nekomentuji (a už vůbec nechválím) dílo jen proto, že jeho autor komentuje mě. Pokud mě jeho tvorba neosloví, má smůlu. Kdybych tak jednala, logicky bych snižovala cenu komentářů u svých děl – nevěděla bych, jestli jsou upřímné.
3. Jsme amatéři, nikdo z nás nejspíš nepíše dokonale a určitě nikdo tak, aby oslovil úplně všechny. Kritika je proto naprosto přirozená; nepřirozená je naopak její absence.
4. Ať to předešlé zní jakkoliv tvrdě, nikterak se nevylučuje se slušností a vzájemným respektem. Slušná a konstruktivní kritika není hodnocením autora, ale jen díla, nevyjadřuje se k autorovým prožitkům a citům, ale jen k jejich literárnímu zpracování.
16.01.2015 - 12:15
23
To jsou pravdivé postřehy. Vnímám to v podstatě stejně. Otázkou je, jestli jsme všichni takovéhle sebereflexe schopni a jestli jsme k ní vůbec ochotni.
16.01.2015 - 12:06
23
Amelie M.: Děkuji Amelie, vše, co jsem napsal je bez výjimky myšleno obecně. Na nikoho konkrétního jsem v ničem nemyslel. Snad jen na sebe. Ale pokud se někdo v některých ad hoc definicích nalezne, budu rád .
16.01.2015 - 11:55
23
zdravím.. nechce se mi zacházet úplně do detailů, protože osobně jsem se k mnoha věcem, které píšeš, vyjádřila už dostatečně..
tvá úvaha se mi líbí, samozřejmě, ne se vším souhlasím na sto procent, ale ve své podstatě neříkáš nic, co by mi bylo proti srsti, či co bych považovala za zcestné..
osobně, když jsem sem vstoupila, neuměla jsem dost dobře přijímat kritiku a stejně tak jsem neuměla dost dobře hodnotit díla.. postupně se to učím a myslím, že jsem udělala velký krok vpřed..
já osobně si samozřejmě nenechám ujít dílo oblíbených autorů, ale na každý pád stále brousím i mezi náhodná díla, mezi kterými jsem objevila už dost velmi dobrých počinů, u kterých mě zamrzela malá čtenost a naprosto mizivá komentovanost.. snažím se číst i lidi, kteří mi nemusí být osobnostně sympatičtí či blízcí, ale píší opravdu dobře.. v tomto nerozlišuji.. do komentáře, zvlášť kritického, by se opravdu neměly promítat osobní sympatie.. a tak nějak v tomto hodlám i nadále pokračovat..
tvá úvaha se mi líbí, samozřejmě, ne se vším souhlasím na sto procent, ale ve své podstatě neříkáš nic, co by mi bylo proti srsti, či co bych považovala za zcestné..
osobně, když jsem sem vstoupila, neuměla jsem dost dobře přijímat kritiku a stejně tak jsem neuměla dost dobře hodnotit díla.. postupně se to učím a myslím, že jsem udělala velký krok vpřed..
já osobně si samozřejmě nenechám ujít dílo oblíbených autorů, ale na každý pád stále brousím i mezi náhodná díla, mezi kterými jsem objevila už dost velmi dobrých počinů, u kterých mě zamrzela malá čtenost a naprosto mizivá komentovanost.. snažím se číst i lidi, kteří mi nemusí být osobnostně sympatičtí či blízcí, ale píší opravdu dobře.. v tomto nerozlišuji.. do komentáře, zvlášť kritického, by se opravdu neměly promítat osobní sympatie.. a tak nějak v tomto hodlám i nadále pokračovat..
16.01.2015 - 09:22
11
Amelie M.: Máš pravdu, posléze mě také napadlo, že to vysvětlení není zcela jednoznačné. Byla to voda na trolejích, která ve větru a v určitém nasvícení vytvořila tu velmi sugestivní iluzi.
Ve zmíněné větě jsem vskutku našel dva chybné tvary, stalo se to, asi jak jsem upravoval starý text . A stávat se to nemá. Děkuji za komentář.
Ve zmíněné větě jsem vskutku našel dva chybné tvary, stalo se to, asi jak jsem upravoval starý text . A stávat se to nemá. Děkuji za komentář.
15.01.2015 - 21:00
11
Milé a úsměvné, tak nějak typicky pro tvoje prózy. Nevtíravý humor, jen tak mimochodem, to mám ráda.
K otázce v úvodu - myslím, že lidé často uvěří a pak si vytvoří schéma tak pevné, že je docela těžké ho rozbít... pokud zrovna nejede třeba drezína :). Vlastně tě zachránila před bludem :).
K otázce v úvodu - myslím, že lidé často uvěří a pak si vytvoří schéma tak pevné, že je docela těžké ho rozbít... pokud zrovna nejede třeba drezína :). Vlastně tě zachránila před bludem :).
15.01.2015 - 20:27
11
já jsem to upřímně moc nepobrala.. je to plné hezkých obrazů, ale asi jsem nepochopila vůbec pointu.. jaký časový posun? a co tedy bylo nebo nebylo to ufo?
a trošku mi dělají problém věty v tomto odstavci - Jasná světla, která byla díky úhlu mého pohledu vysoko nad všemi možnými světly lamp a domů. Prvotní myšlenka o letadlu či vrtulníku rozptýlil jejich pohyb. Ta světla, a tušení tmavé těleso mezi nimi, se bláznivou rychlostí pohybovala horizontálním i vertikálním směrem, popírajíce zákony setrvačnosti.
přijde mi, že jsou tam překlepy a možná chybí nějaká čárka, dlouho jsem tápala nad souvislostmi..
a trošku mi dělají problém věty v tomto odstavci - Jasná světla, která byla díky úhlu mého pohledu vysoko nad všemi možnými světly lamp a domů. Prvotní myšlenka o letadlu či vrtulníku rozptýlil jejich pohyb. Ta světla, a tušení tmavé těleso mezi nimi, se bláznivou rychlostí pohybovala horizontálním i vertikálním směrem, popírajíce zákony setrvačnosti.
přijde mi, že jsou tam překlepy a možná chybí nějaká čárka, dlouho jsem tápala nad souvislostmi..
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Angelon [17], Zoe [14], Vavrys [13], Jaruska [12], Deer [10], Leonn [3], Dalmet [3], rebarbora [2]» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o Le Jerrr :Jerry, nejlepsi kouzelnik!:-) a kamos, kteryho znam uz strasne dlouho.. na pohodu typek)