15.06.2012
66, muž, Česká Lípa
|
komentáře k dílům uživatele :
25.09.2012 - 20:12
12
Vladan: Výborně !!! To už jsme u duše ? Nevěřící Vladan se mě ptá , kde se bere lidská duše ? No já padám ...to bych se měla já ptát tebe...kde se bere ? No od Boha ....Mám ti říci, jakou uznávám já evoluci ? Tak jo..taky jsem na to koukala nějaký ten pátek ,ale asi ne tak důmyslně jako ty :))) No já uznávám jen tu ..tu malou evoluci to znamená ,že jsou uvnitř jednoho druhu možné pouze malé změny, evoluční změny, přizpůsobení se prostředí ...ale nikde na světě ještě nebyl přímo objeven, popsán ,nebo jak to napsat, však mi rozumíš ...viděn , nebo pozorován přímo ten velký evoluční děj ..prostě, i ve zkamenělinách je tam najednou skok a je tu nový druh ..skok a je tu najednou druhý nový druh ...a malé evoluční změny ty jsou i ve zkamenělinách , ale hups a je tele ? To je divné ...i evoluce má své mezery..neboj :)
25.09.2012 - 09:07
12
taron: pročpak asi jsou snahy křesťanů (mnohdy úspěšné, třeba v USA) zakázat výuku evoluce ve školách?
A pokud souhlasíš s tím, že člověk se evolučně vyvinul od jednobuněčného organizmu do současného stavu bez zásahu Velkého Creatora (jeho zásah je jen na začátku), kde se bere duše? Měl duši opočlověk? Neandrtálec? Má duši šimpanz?
A pokud souhlasíš s tím, že člověk se evolučně vyvinul od jednobuněčného organizmu do současného stavu bez zásahu Velkého Creatora (jeho zásah je jen na začátku), kde se bere duše? Měl duši opočlověk? Neandrtálec? Má duši šimpanz?
25.09.2012 - 07:04
12
Vladan: No..pokud já vím , tak křesťanství evoluci uznává...možná to bylo jenom halo na začátku a v dobách komunismu , kdy bylo jasně všem vštěpováno , že církev nesnáší evoluci z důvodů , že je dokázáno , že Bůh není..ale důkazy ..jasné důkazy o neexistenci nejsou :)
24.09.2012 - 21:44
12
taron: to jsi zřejmě o evoluci opravdu špatně informovaná. Evoluce ke křesťanství se má asi jako červený hadr k býkovi :-)
24.09.2012 - 21:38
12
Pb*: čas otočí směr? Evoluce nazpátky? Z člověka opice a nakonec buňka?
24.09.2012 - 14:54
12
Vladan: Zřejmě jsem špatně informovaná , ale křesťanství uznává , že zákonitosti vzniku života položil Bůh..a to tak , jak je v Bibli , tedy jednoduchá evoluce : napřed země a voda atd.atd., potom rostliny , pak první živé organismy v moři , potom zvířata na souši, potom člověk ....já nemám nic proti evoluci , jen ten vznik života...je ještě nejasný . Zákonitosti , které se sbíhají do jednoho všeuniversálního zákonu ? - dle tvé úvahy - což je podle mě k Bohu ...to je vše :)
24.09.2012 - 14:02
12
Zajímavá úvaha. Dost novejch informací :)
Třeba se čas nezastaví a začne se vracet (pokud by měl jakousi váhu, tak proč ne) a nakonec doputujem zase k velkýmu třesku :c)
Třeba se čas nezastaví a začne se vracet (pokud by měl jakousi váhu, tak proč ne) a nakonec doputujem zase k velkýmu třesku :c)
24.09.2012 - 13:41
12
Křesťanská víra nejenže evoluci neuznává, ona ji přímo nenávidí! Evoluce přímo znevažuje Velkého Stvořitele - nepotřebuje ho. Člověk vzniklý evolucí bez potřeby Boha nemá nesmrtelnou duši...
24.09.2012 - 13:23
12
taron zajásala....hurá, hurá ...zabili už toho tura ?
No , hele, já si jako nemyslím ,že víra nějak evoluci neuznává..naopak uznává evoluci a vývoj , jako i vývoj všeho , ....ale neuznává to , že to všechno vzniklo náhodou ..takže i tato teorie vlastně opět potvrdila, co je psáno v Bibli ...už nebude nářek , ani křik , ani bolest, minulé věci pominuly, bude jenom den a budou kralovat na věky věků .....Bůh je věčný..pro něho čas není..neexistuje ..čas se tedy zastaví ....já nevím , minule jsi mi pěkně dokázal , že všechny síly se opravdu sbíhají do jedné základní, prapůvodní ...., kterou křesťané nazývají láska . Bůh = láska a , že se jednou čas zastaví, protože se zpomaluje ? Proč ne ? Na věky věků . Amen :)
No , hele, já si jako nemyslím ,že víra nějak evoluci neuznává..naopak uznává evoluci a vývoj , jako i vývoj všeho , ....ale neuznává to , že to všechno vzniklo náhodou ..takže i tato teorie vlastně opět potvrdila, co je psáno v Bibli ...už nebude nářek , ani křik , ani bolest, minulé věci pominuly, bude jenom den a budou kralovat na věky věků .....Bůh je věčný..pro něho čas není..neexistuje ..čas se tedy zastaví ....já nevím , minule jsi mi pěkně dokázal , že všechny síly se opravdu sbíhají do jedné základní, prapůvodní ...., kterou křesťané nazývají láska . Bůh = láska a , že se jednou čas zastaví, protože se zpomaluje ? Proč ne ? Na věky věků . Amen :)
20.09.2012 - 14:41
5
Chronoss:.... " Musí se však nechat že jako soupis pravidel dobrého chování tak i jako doklad o kusu historie lidstva svou váhu jistě má ....." s tím se plně ztotožňuji :)
20.09.2012 - 12:28
5
souhlasím s tím že na světlo posledních cca 10 let vyplouvá mnohé co určitě katolická církev a nebo přesněji Vatikán ,asi moc neradi vidí a nemohou to ignorovat.Jak jsem již několikráte poznamenal tak vědět a věřit je rozdíl a pro ty z nás kdo vědí je vše kolem bible hodně zmatečné :) Musí se však nechat že jako soupis pravidel dobrého chování tak i jako doklad o kusu historie lidstva svou váhu jistě má...dle některých vědců a historiků byl už první překlad bible v podstatě církví upraven a to znamená že je mnoho co bude v dalších letech musit Vatikán asi skousnout.Jináč souhlasím i s taron že vše je jen pohled na věc každého z nás ,což je dobře neb kdybychom se ve všem schodli není o čem hovořit :) Souhlasím též s postřehem ,,že né bůh stvořil člověka ,ale člověk si vytvořil boha,, což činil už od nepaměti už od chvíle kdy byl zalezlý v jeskyních :) každopádně dík za pěknou úvahu..
20.09.2012 - 09:34
5
Není za co se omlouvat...není proč se zlobit, upřímně jsi napsal pravdu o sobě..., kterou já už přece dávno vím....jsi takový hodný zkoumálek, kterému nedá spát ten vznik světa a života , jako mě...a to ,že jsem každý jiný, jinak a jinde...to nic nemění na tom ,že máme stejný cíl....a ať k němu dojdeme jakkoliv, pokud jsou prostředky slušné ...pak se možná sejdeme u jednoho stolu anebo v jedné zahradě....jo , tvé příběhy jsou často nelichotivé , ale pokládáš si i takové otázky, co nejsou zrovna nej...to vůbec nevadí...důležitý je k jakému výsledku nakonec dojdeš..já souhlasím s Pb* , nevíme, jak to bylo , můžeme jenom hádat , věřit a mít naději....já ji mám....věřím , doufám .....a víra tvá tě uzdraví :))))) Věřím , vím , že cokoliv si umaneš a jdeš za tím ( musí to být však správné ) pak toho dosáhneš ....je to mé přesvědčení od dětství ...je to má hnací síla....pokud o něčem pochybuji v samotném principu věci..pak se mi většinou nejen nepodaří , ale většinou od toho sama USTUPUJI..TAKŽE POKUD JSI PLNĚ PŘESVĚDČEN ,ŽE BŮH NENÍ A NIKDY NEBYL....A JDE TO ZE TVÉHO VNITŘNÍHO, NEJSPRÁVNĚJŠÍHO POCITU ...pak to dopadne jak má ....samo se ti ukáže, jestli je, nebo není ...jednou se to dozvíš, jako já :)))
Jeden krásný citát : Jsme tu proto, abychom Boha hledali a poznali, v okamžiku smrti Boha poznáváme a po smrti už ho vlastníme - (je nás, protože si to přeje) takže děláme dobře, když ho hledáme, ty i já :) A pravdu a 100% jistotu se dovíme v okamžiku naší smrti ..proto se říká je už na pravdě Boží = někde tam, co my lidé nevíme, neumíme pochopit, vysvětlit....nedokážeme jít za hranice smrti , proto je to pro nás " božksé " - mimo naše chápání -nevysvětlitelné, neporozumitelné a možná jenom prostě umřeme a nic není, je konec, ale i to je pravda Boží :)
Jeden krásný citát : Jsme tu proto, abychom Boha hledali a poznali, v okamžiku smrti Boha poznáváme a po smrti už ho vlastníme - (je nás, protože si to přeje) takže děláme dobře, když ho hledáme, ty i já :) A pravdu a 100% jistotu se dovíme v okamžiku naší smrti ..proto se říká je už na pravdě Boží = někde tam, co my lidé nevíme, neumíme pochopit, vysvětlit....nedokážeme jít za hranice smrti , proto je to pro nás " božksé " - mimo naše chápání -nevysvětlitelné, neporozumitelné a možná jenom prostě umřeme a nic není, je konec, ale i to je pravda Boží :)
20.09.2012 - 00:26
5
No, není to Boží? Z tohohle úhlu pohledu je :c)))
Uznaná a neuznaná evangelia? Co může kdo vědět, že? Nejstarší (Markovo) vzniklo snad 70 let po ukřižování. I kdyby v době exekuce byl Marek malej kluk, je to vyprávění moooodně starýho pána. Spíš to měl z doslechu. Možný je pak všechno. :c)
Uznaná a neuznaná evangelia? Co může kdo vědět, že? Nejstarší (Markovo) vzniklo snad 70 let po ukřižování. I kdyby v době exekuce byl Marek malej kluk, je to vyprávění moooodně starýho pána. Spíš to měl z doslechu. Možný je pak všechno. :c)
13.09.2012 - 13:04
26
Vladan: Hm.-..pokud to skutečně zobrazuje realitu ...pak jedině musím napsat : Wau - paráda :)
13.09.2012 - 13:00
26
taron:
Definice střední třídy je háček sám o sobě... Nicméně podívej se na ten první rok (kapka) a na poslední, jak se platy přesunuly směrem vzhůru. To není špatně, ne? Vypadá to, že strední třída se rodí...
Definice střední třídy je háček sám o sobě... Nicméně podívej se na ten první rok (kapka) a na poslední, jak se platy přesunuly směrem vzhůru. To není špatně, ne? Vypadá to, že strední třída se rodí...
13.09.2012 - 12:54
26
Vladan: Aha..takže ta střední vrstva u nás ještě je ? To je fajn :)))) Protože brzo možná nebude :)) Ne...samozřejmě je fajn , když je docela početná střední vrstva...to napovídá možná o demokracii ...možná :)
12.09.2012 - 19:51
26
taron: Taron, taron… Ano (ať ti to udělá radost), s těmi 60 procenty “pod průměrem“ máš pravdu. Ale háček je, že to NIKDO nerozporuje! Právě naopak – tato čísla vychází právě ze statistik. Vtip je v tom, že takové „rozdělení platů“ je (plus mínus) běžné ve všech zemích! Stav, že polovina je pod a polovina je nad průměrem je zřejmě možný jen v Nebi :-)
Ze statistik ale vychází, že speciálně u nás je poměrně silná skupina s lehce nadprůměrnými platy. Že tedy vůbec není pravda, že máme velké množství chudých, velké bohatých a střed chybí (rozvírající se nůžky). Naopak bych řekl, že platy u nás jsou relativně vyrovnané.
Ze statistik ale vychází, že speciálně u nás je poměrně silná skupina s lehce nadprůměrnými platy. Že tedy vůbec není pravda, že máme velké množství chudých, velké bohatých a střed chybí (rozvírající se nůžky). Naopak bych řekl, že platy u nás jsou relativně vyrovnané.
12.09.2012 - 16:13
26
Vladan: No..ta tvoje matematika a statistika je sice krásná ..ale když skoro 60 % lidí má plat do průměru ...tak jak to může být průměr ? JO ..MATEMATICKY TO VYCHÁZÍ .. to je moc pěkné ...ale realně to vysvětluj lidem , těm 60 % , co mají plat nižší než průměr ...dalších 35 % se podle mě pohybuje okolo průměru a mírně nad průměr a 5 % má ty platy už hodně vysoké....takže většina je na tom hůře, jak průměr ... ???? Takže jsem až tak daleko od pravdy nebyla, když jsem nadhodila , že málo kdo má průměrný plat ? Relativně jsem měla větší část pravdy :)))
12.09.2012 - 14:31
26
taron: Pokusme se o odhad. Nejprve pro ilustraci:
Když budu mít jednoho člověka s platem 150 000 a devadesát devět lidí s platem 15 000-> je průměr 16,3, tedy ten bohatý navyšuje průměr o 1 300 Kč.
Počet lidí s platem do 15 000 je 17%, počet lidí s platem nad 100 000 odhaduju kolem 0,001% což není 100 x méně, ale 17000 x méně.
Tedy 17000 lidí má 15 000 a jeden 150 000 – jaký bude průměr? !! 15 009 !! Pokud odhaduju správně počet 150 tisícových platů, tak se podílí na průměru navýšením o 9 Kč!!!!
Když budu mít jednoho člověka s platem 150 000 a devadesát devět lidí s platem 15 000-> je průměr 16,3, tedy ten bohatý navyšuje průměr o 1 300 Kč.
Počet lidí s platem do 15 000 je 17%, počet lidí s platem nad 100 000 odhaduju kolem 0,001% což není 100 x méně, ale 17000 x méně.
Tedy 17000 lidí má 15 000 a jeden 150 000 – jaký bude průměr? !! 15 009 !! Pokud odhaduju správně počet 150 tisícových platů, tak se podílí na průměru navýšením o 9 Kč!!!!
12.09.2012 - 14:15
26
taron: Dal jsem si „tu práci“ a sečetl to (čísla uvidíš, když najedeš přímo na čáry grafu) plat do 24 000 má 58% zaměstnanců, 24 – 50 000 má 36% zaměstnanců a nad 50 000 je to 5,6%.
Ono je celkem přirozené, že když má 60% poloviční plat oproti zbylým 40%, tak průměr vyjde v jedné třetině. Počty musíš násobit výší platů!
Z těch 5,6 (to už jen hádám - v grafu to není) tu bude 3% do 60 000, 2% do 70 000, 0,5% do 80 000, 0,05% do 90 000, 0.0055% do 100 000 a 0.0005% nad 100 000.
Ono je celkem přirozené, že když má 60% poloviční plat oproti zbylým 40%, tak průměr vyjde v jedné třetině. Počty musíš násobit výší platů!
Z těch 5,6 (to už jen hádám - v grafu to není) tu bude 3% do 60 000, 2% do 70 000, 0,5% do 80 000, 0,05% do 90 000, 0.0055% do 100 000 a 0.0005% nad 100 000.