12.10.2007
36, muž, Kadaň
|
komentáře uživatele :
08.03.2013 - 17:45
4(2.)
Tak z toho až mrazí, kruté téma... :-/... báseň dobře napsána, zní to trochu jako úvod k hororu, nebo drsnému thrilleru...
08.03.2013 - 17:41
10(7.)
Hunter: Hra je určena především pro mladší obecenstvo. V Boha věřím, i když ne tak, jako třeba křesťané, či ostatní... poselství je ale to důležitější než víra v Boha... děkuju za zastavení... :-)
08.03.2013 - 11:51
5(4.)
Též pěkná, mě jen napadlo, třeba ti opilci vnímají přesně to samé co ty, a alkohol jim pouze přijde jako cesta utéct tomu všemu (tím spíš asi obhajuji sám sebe a občasné alkoholové opojení :-D)
08.03.2013 - 11:45
4(3.)
Rezavá Plechovka: Doufejme, že se ti taková zkušenost vyhne. Já ji zažil a není o co stát. Ať zůstane jen u vnímání, očividně ti jde velice dobře... :-)...
08.03.2013 - 11:43
5(1.)
Zdravím, smutná báseň se smutným obsahem, mě ovšem nějak uniká třeba důvod, proč je název dohromady a velkými písmeny? Ano, je to vlastně důvod, proč jsem to otevřel, takže pokud jako "lákadlo" pro zvědavce, tak dobré.
Co se básně týče jako takové. Uvítal bych trochu více obrazů a metafor a osobně bych si více pohrál s jednolivým frázováním. Dost těžko se mi to čte. Třeba začátek věty uprostřed verše, vůbec neudržím rytmus. Příklad:
Smutek, který nikdy nic plně nezničí. Pocit,
že se něco stalo špatně už hrozně dávno, ještě
před mým narozením. Chybí cosi primárního,
nejsem úplná. Nerozhodnost. Míjení. Samota.
Co zkusit to nějak takhle:
Smutek, který nikdy nic plně nezničí.
Pocit, že se něco stalo špatně už hrozně dávno,
ještě před mým narozením.
Chybí cosi primárního, nejsem úplná.
Nerozhodnost.
Míjení.
Samota.
Mě osobně by se to tak četlo alespoň lépe, jinak se omlouvám, že jsem se nechal unést v tvůrčnosti :-).
Co se básně týče jako takové. Uvítal bych trochu více obrazů a metafor a osobně bych si více pohrál s jednolivým frázováním. Dost těžko se mi to čte. Třeba začátek věty uprostřed verše, vůbec neudržím rytmus. Příklad:
Smutek, který nikdy nic plně nezničí. Pocit,
že se něco stalo špatně už hrozně dávno, ještě
před mým narozením. Chybí cosi primárního,
nejsem úplná. Nerozhodnost. Míjení. Samota.
Co zkusit to nějak takhle:
Smutek, který nikdy nic plně nezničí.
Pocit, že se něco stalo špatně už hrozně dávno,
ještě před mým narozením.
Chybí cosi primárního, nejsem úplná.
Nerozhodnost.
Míjení.
Samota.
Mě osobně by se to tak četlo alespoň lépe, jinak se omlouvám, že jsem se nechal unést v tvůrčnosti :-).
08.03.2013 - 11:33
4(1.)
Tak to je teda hodně dobré a povedené. Začátek jsi podala opravdu dobře, stavíš proti sobě dva světy, které se téměř prolévají v jeden a ten konec to vše rázným způsobem dovršuje... opravdu moc povedená, i když se ptám, kde se bere taková isnpirace? Vlastní zkušenost, či skvělé vnímání světa?
08.03.2013 - 11:28
34(29.)
Zdravím, chválím nápad básně. Komenty pod básní jsem jen zběžně projel, ale reagovat na ně nemá moc smysl :-).
Co sé básně týče, trochu mi to připomíná mé začátky. Rytmus jsi se vcelku ohlídal, jen by to chtělo zvolit trochu jiné a méně ohrané rýmy: viz. oči-točí, radu-pádu... byl-sil ještě beru. Ve třetí strofě se o rýmu moc mluvit nedá, ale jedná se spíše o souzvučný rým.
To jsou jen věci, které mě hned praští do očí, ale jinak celkově nápad a i zpracování se mi líbí.
A jestli ti mohu dát ještě jednu osobní radu: na kritiku nebo nemístné komenty raději ani nereaguj, vždycky se to otočí proti tobě a nemáš šanci vyhrát. Na serveru se to hemží "sektami" spojeneckých autorů, a jakmile se opřeš do jednoho, přijdou na pomoc spojenci... :-)...
Co sé básně týče, trochu mi to připomíná mé začátky. Rytmus jsi se vcelku ohlídal, jen by to chtělo zvolit trochu jiné a méně ohrané rýmy: viz. oči-točí, radu-pádu... byl-sil ještě beru. Ve třetí strofě se o rýmu moc mluvit nedá, ale jedná se spíše o souzvučný rým.
To jsou jen věci, které mě hned praští do očí, ale jinak celkově nápad a i zpracování se mi líbí.
A jestli ti mohu dát ještě jednu osobní radu: na kritiku nebo nemístné komenty raději ani nereaguj, vždycky se to otočí proti tobě a nemáš šanci vyhrát. Na serveru se to hemží "sektami" spojeneckých autorů, a jakmile se opřeš do jednoho, přijdou na pomoc spojenci... :-)...
05.03.2013 - 22:08
4(4.)
Viviana Mori: Já si to zas neumím bez těch zdrobnělin představit, nevyznělo by to tak úsměvně, ale až moc tvrdě. Už jen představa: Napravo jahoda, vedle třešeň, nalevo borůvka, za ní hruška... to mi nesedí... :-D...
Spíš mě zarazilo to, kdyby to lépe plynulo. Já si to přečtu jako říkanku jedním vrzem, ale to je právě to... vlastní dílo se čte vždycky jinak, zrovna jsem to řešil na jiném serveru, i když u téhle "básně" jsem se snažil dát pozor na rytmus a neřekl bych, že mi někde nějak ulétl... ale děkuju za zastavení a za koment... :-)...
Spíš mě zarazilo to, kdyby to lépe plynulo. Já si to přečtu jako říkanku jedním vrzem, ale to je právě to... vlastní dílo se čte vždycky jinak, zrovna jsem to řešil na jiném serveru, i když u téhle "básně" jsem se snažil dát pozor na rytmus a neřekl bych, že mi někde nějak ulétl... ale děkuju za zastavení a za koment... :-)...
04.03.2013 - 19:37
4(2.)
Yana: No, právě, že už vlastně zbyla... a skoro, kdyby kořenová zelenina... :-). Jsem rád, že to tak vnímáš, cílem bylo pojat smutné téma trochu humoristicky a úsměvně...
28.02.2013 - 15:27
5(1.)
Je to pěkné, já mám rád tyhle typy básní, když jsou zajímavě podané, tohle je takové lehce legrační :-), ale co mě zaujalo:
"cítit pižmo, její vůni" - Já jak slyším pižmo, tak se mi vybaví leccos, ale vůně se tomu říct nedá :-D...
"pod vodou si krotím hůlku" - To mě pobavilo obzvlášť :-)
"vrzušily se jí bradavky" - Tady v tom místě mě to nejvíc vyrušilo z rytmu, trochu to tam škobrtlo...
Ale jinak dobré, pobavil jsem se... :-)
"cítit pižmo, její vůni" - Já jak slyším pižmo, tak se mi vybaví leccos, ale vůně se tomu říct nedá :-D...
"pod vodou si krotím hůlku" - To mě pobavilo obzvlášť :-)
"vrzušily se jí bradavky" - Tady v tom místě mě to nejvíc vyrušilo z rytmu, trochu to tam škobrtlo...
Ale jinak dobré, pobavil jsem se... :-)
28.02.2013 - 10:07
6(2.)
Souhlasím s Vivivan... přesně to jsem chtěl zrovna napsat. Je těžké na tohle téma pojmout nějaké nové a originální zpracování, ale to neznamená, že by snad nesměli vznikat takovéto "klišé" básně. Vyjádřilas pocity hezky, až se trochu divím, že mě to nenutí k nějaké větší kritice.
Ano, nic nového na světě, zapadne do šedého průměru, ale i tak dobré. Nicméně mě to přivedlo k isnipraci na téma snů, ale je to základ té tvé básně... silnější by možná bylo, kdyby až do poslední chvíle nebylo zřejmé, že se jedná o sen. Navodit ve čtenáři pocit lásky a takové hřejivé pohody, a pak jak mávnutím proutku, otevřením víček, bum... a jasné ráno je černou nocí, opět zpět v krutosti reality, kde ten, o kom se zdá, jakoby ani nevěděl, že existuješ... samozřejmě by se musel změnit i název, protože to je každému hned jasné... :-)
No nic, nechal jsem se trochu unést fantazií... promiň...
Ano, nic nového na světě, zapadne do šedého průměru, ale i tak dobré. Nicméně mě to přivedlo k isnipraci na téma snů, ale je to základ té tvé básně... silnější by možná bylo, kdyby až do poslední chvíle nebylo zřejmé, že se jedná o sen. Navodit ve čtenáři pocit lásky a takové hřejivé pohody, a pak jak mávnutím proutku, otevřením víček, bum... a jasné ráno je černou nocí, opět zpět v krutosti reality, kde ten, o kom se zdá, jakoby ani nevěděl, že existuješ... samozřejmě by se musel změnit i název, protože to je každému hned jasné... :-)
No nic, nechal jsem se trochu unést fantazií... promiň...
28.02.2013 - 09:59
19(5.)
Zajímavá, i když já bych uvítal trochu větší propracovanost. Takhle mi to spíše přijde jako trochu delší moudro z čínské restaurace, (v tom dobrém slova smyslu) než jako báseň... ale je to dobré a líbí se mi to...
11.01.2013 - 10:30
11(2.)
Souhlasím s alexis... hezky plynoucí dílo. Pěkné a příjemné rýmy...
10.01.2013 - 10:17
6(1.)
Hezké, musel jsem to přečíst dvakrát, abych se plně zorientoval, ale to jen proto, že prvně jsem to jen přelétl... dneska asi třetí báseň s podtextem lásky a opět neohraná a svým způsobem originální. To se často nestává. Pěkné dílo...
11.12.2012 - 09:53
10(5.)
Hagrid: Smazat určitě ne, na smazání je to silné dílo... ;-)...
11.12.2012 - 09:45
10(3.)
Tak tohle je přesně jedno z těch děl na vahách u mě. Je silné motivem a obsahem, což je jistě dobře. Ale zpracování u mě trochu pokulhává. Osobně mě hodně ruší ty střídající se dlouhé řádky s kratšími. Ale celkově vítězí dojem a to je důležité, takže jsem si to stejně přečetl třikrát... :-D...
11.12.2012 - 09:35
8(8.)
cm.: To se stane :-). Občas se nechám unést a vše moc hodnotím. A zbytečně nad tím moc přemýšlím, pak je možné, že mi unikne i sama podstata. Ale jen čtením a komentáři se člověk může změnit. Nicméně jsem rád, že to bereš takto. Nemám v oblibě zbytečné rozpory... :-)...
10.12.2012 - 15:24
8(7.)
Jo, tahle se mi taky líbí. Původně jsem to popravdě nečekal, ale vážně povedená...
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» řekli o sobě
Severak řekl o Thesssinka :o Thessince ještě uslyšíme - v hitparádě v rádiu... :-D