Nedořečenost, pokud čtenář nezná specifika textu, těžko nalezne jeho poetiku, to je úskalí nedořečenosti. K tomuto textu: vím jen tolik, že si Luboš Javůrek vypůjčil název pro svoji folkovou skupinu z nějaké knihy, kde to byl termín (myslím, že správně "bokomaru") pro největší rozkoš, na nějakém ostrově, která spočívala v dotýkání se bosými chodidly.
21.12.2022 12 427(22) 0 |
Přepočítávám
prsty na tvé noze –
zní Bokomara
prsty na tvé noze –
zní Bokomara
27.12.2022 - 18:58
Darmošlap1960: Jak zní Bokomara? V průběhu let co ji znám, zněla hodně různě. Třeba takhle:
https://www.youtube.com/watch?v=D73GBm-1jf8
Ale možná Ti spíš nesedí slůvko zní. Taky mám třošku pochyby ale líp jsem to nevymyslel. Díky moc za pěkný komentář.
https://www.youtube.com/watch?v=D73GBm-1jf8
Ale možná Ti spíš nesedí slůvko zní. Taky mám třošku pochyby ale líp jsem to nevymyslel. Díky moc za pěkný komentář.
27.12.2022 - 09:01
Pěkné. Lechtivé. Jen jak "zní" bokomara? Představuju si spíše tichou erotickou hru, pak-li nevykřikne někdo extra lechtivý (či vzrušivý).
25.12.2022 - 08:31
Ziny: Mile si mě překvapil, chtěl jsem odepsat Můře, že by se jí to asi stejně vygooglit nepodařilo. Díky moc a i Tobě hezké svátky.
25.12.2022 - 08:28
Můra73: Tady se dá použít anotace. V knížce už to nemusí být vhodné. Díky moc.
22.12.2022 - 16:00
Já jsem Teda "gůglil".
Ten název vznikl podle knížky Kurta Voneguta Kolíbka, která se odehrává na smyšleném ostrově, kde lidi provádějí jako akt nejvyšší rozkoše vzájemné dotýkání se bosýma nohama, což bylo samozřejmě zakázáno pod trestem pověšení na hák. Ten akt se nazýval bokomaru.
Teď "gůglím" tu knihu. Díky za tip. Hezké Vánoce.
Ten název vznikl podle knížky Kurta Voneguta Kolíbka, která se odehrává na smyšleném ostrově, kde lidi provádějí jako akt nejvyšší rozkoše vzájemné dotýkání se bosýma nohama, což bylo samozřejmě zakázáno pod trestem pověšení na hák. Ten akt se nazýval bokomaru.
Teď "gůglím" tu knihu. Díky za tip. Hezké Vánoce.
21.12.2022 - 20:41
Máš pravdu, Pavle, zvlášť v haiku, pokud čtenář nemá zkušenost s částí textu, nespojí se mu do přesahů. Tady bych si bez vysvětlení asi nevěděla rady, musela bych googlit.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Bokomara : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Omezená rychlost
Předchozí dílo autora : Ochladilo se
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Liss Durman řekla o veronika :Veruuu.. To je opravdu hodně těžký se vyjádřit, ale pokusim se. Píšeš skvělý dílka, líbí se mi jejich nezapomenutelná atmosféra, která mi zůstává v hlavě ještě dlouho potom. Na nic si nehraješ, všechno ti jde od srdce a nejspíš proto tě mám tak ráda.