05.07.2022 20 499(23) 0 |
pročísla se -
dlouhý vlas odlétá
na stéblo trávy
07.07.2022 - 20:54
Můra73: Ó, když pochválí haiku guru, chviličku mám nosan vzhůru a velebím Můru. Díky moc:)
07.07.2022 - 07:16
Už jsem Ti psala, dlouhé stéblo trávy a dlouhý vlas, vyjádření pohybu ruky a naznačení dalšího, zamlčený vítr, který nese vlas k rozhýbaným stéblům, pro mě plný text přesahující napsané.
05.07.2022 - 15:39
Ziny: Vidím, že je text zážitkově přenositelný a z toho mám velkou radost. Děkuji:)
05.07.2022 - 15:37
kmotrov: Kategorizovat je někdy velmi těžké. Vymezit jako senrju?...nevím, protože to vnímám k textům spíše vtipným atd. Tady je to tak půl napůl, navíc okamžik zasazený do přírodního prostředí. On je tam ten i v haiku vždycky, jinak by neviděl, nezažil. Každopádně si myslím, že ať je text miniatura, nebo haiku, nebo...jsem ráda, že si Tě interpretačně alespoň na chvíli našel:)
05.07.2022 - 11:41
Mám plno představ, jednu hezčí než druhou. Viděl jsem to mnohokrát, jak si dívky či ženy ráno před stanem ve svitu slunce pročísnou svůj dlouhý vlas. Nikdy jsem si nevšiml, kam dopadají. Spíš zůstal chundel na hřebeni. Ten chundel pak skončil v ohništi.
Hezké
Hezké
05.07.2022 - 09:45
Za mě je to něco docela jedinečného... jediný možný "zádrhel" vnímám v odhadu místa dopadu... proto bych možná stéblo zmnožila na stébla.
05.07.2022 - 09:15
Hodně romantické freeform, nevím jestli ta romantika mi spíš nebrání vnímat to jako haiku, tím netvrdím, že to je špatné haiku. Po několikátém čtení jsem v tom našel i jiný čtenářský úhel.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
pročísla se : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : před pekárnou
Předchozí dílo autora : piškvorky
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Dívka v modrém řekla o Severak :Dlouho jsem přemýšlela, co napsat, ale ztrácím se v tom a nemám slov. Strašně silně mi imponuje a já nevím proč. Chci to zjistit!