Předpsanecká. Kdysi jsem jezdil část cesty do práce a z práce na kole. Stávalo se mi, že jsem se z noční vracel za rozednění. Měl jsem za sebou 11 h. šichtu, byl jsem nevyspalý. Ale v těchto okamžicích jsem byl vrchovaně šťastný. Pokaždé jsem se na chvíli zastavil, abych si to prodloužil.
29.07.2017 18 1151(21) 0 |
Měsíc doputoval svou noční pouť
s rozedněním to už nemohl vydržet
tak explodoval smíchy!
roztříštil se na miliardy drobných střípků
které pomáhají slunci
osvětlovat
svět
v korytu řeky a na hladině rybníka
se povaluje kouř
co zbyl po té velké ráně
s rozedněním to už nemohl vydržet
tak explodoval smíchy!
roztříštil se na miliardy drobných střípků
které pomáhají slunci
osvětlovat
svět
v korytu řeky a na hladině rybníka
se povaluje kouř
co zbyl po té velké ráně
Ze sbírky: PPV
05.08.2017 - 09:37
Yana: Na to jsem se těšil k Zamile, že budu s básníky při sklence červeného něco takového sdílet, snad někdy příště.
Díky moc básnířko.
Díky moc básnířko.
05.08.2017 - 09:34
Zrovna včera kolem půlnoci jsem seděla na zahradě, nad hlavou nádherná scenérie, měsíc téměř v úplňku, přes něj plavaly mráčky, chytaly ho, objímaly, měsíc majestátně zhlížel na zem a v jednom okamžiku byl orámovaný červenooranžovým světlem, byla to neskutečná nádhera, do toho větve stromů co se po tom všem natahovaly, no přála jsem si být básníkem :-) Musím tedy konstatovat že se ti povedlo vyjádřit krásnou ranní atmosféru.
01.08.2017 - 18:39
osobně mě v pocitu z básně ruší ta exploze smíchy.. přesto ji hodnotím hodně vysoko, je příjemně obrazotvorná..
01.08.2017 - 18:17
Parádní, skvělá ! je tam tvůj osobitý podpis -
- explodoval smíchy - je originální a tak to získává lehkost a pozitivitu. A závěr na to krásně navazuje a ukončuje tu krásnou myšlenku - báseň. Moc se mi líbí :-)
- explodoval smíchy - je originální a tak to získává lehkost a pozitivitu. A závěr na to krásně navazuje a ukončuje tu krásnou myšlenku - báseň. Moc se mi líbí :-)
01.08.2017 - 09:21
DDD: Já mám pocit, že Ty jsi jeden z lidí, co si to jen představovat nemusí, že se ti občas přihodí, že jsi za rozednění veku. Díky moc.
01.08.2017 - 07:03
Moc hezký. Chtěl jsem napsat něco chytrého, ale radši si budu ještě chvíli jen představovat...
31.07.2017 - 20:57
Yanishka: Jak jsem psal Zamile, ono se tou jízdou rozebereš a ty rána jsou pro mne jak energeťák Pak to zas chtělo ruma, někdy dva tři abych usnul.
Díky moc.
Díky moc.
31.07.2017 - 20:52
Zamila: Může si autor přát víc než takovouhle reakci na své dílo?
Díky moc.
Jak jsem mohl jet po práci na kole? Lehko, brzo ráno je chladněji, šlapáním se rozproudí krev a za chvíli jsi v pohodě.
Díky moc.
Jak jsem mohl jet po práci na kole? Lehko, brzo ráno je chladněji, šlapáním se rozproudí krev a za chvíli jsi v pohodě.
31.07.2017 - 20:46
yes, to je dokonalé... úplně tě vidím, jak jsi unavený, rozbitý a přesto(nebo právě proto) jsou ty verše dokonalé
31.07.2017 - 19:41
Ježiši, to je ale krásný!! To je snad nejkrásnější báseň, co jsi napsal! :-) Teda ještě s tou jednou super, co jsi četl na srazu. PS: Jak jsi mohl jet po takové šichtě na kole? Uf :-D
31.07.2017 - 10:31
Tohle je skvělý. A nejvíc nadšená jsem z posledního verše. Moc se ti to povedlo!
30.07.2017 - 22:06
gabkin: Děkuji za upřímnost, teprve konfrontace se čtenáři ukáže, jestli jsem dokázal překročit vlastní stín. Jestli v tom alespoň někdo najde, co jsem do toho chtěl vložit.
30.07.2017 - 21:54
nerozumím dílku, ale znám to téma. Sám se těchto krásných témat bojím. Ať jsem zkoušel napsat cokoliv, pokaždé to skončilo v koši s myšlenkou...ani to zlomkově nepopisuje tu krásu.
Sám jsem jen rýmař, ale oceňuji podání tohoto tématu.
Jsou vzácná - a obtížná.
Sám jsem jen rýmař, ale oceňuji podání tohoto tématu.
Jsou vzácná - a obtížná.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Rozednění : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Koleje
Předchozí dílo autora : Postup na výrobu kvasných literárních opiátů
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
kmotrov řekl o GULI :Kdyby byl GULI můj soused, chodili bychom na terasu na točený, v odpařujícím se večeru četli svoje básničky a dohadovali se o Bohu-Nebohu. Bylo by to docela fajn.