27.06.2017 26 1520(28) 0 |
Zpoceni lámem a ohýbáme slova
Občas nám písek v zubech zaskřípe
A z větru kovář obruč nevyková
a prach se po nebesích rozsype
Takový okr sám Monet nenamíchá
Pod nebem bez křídel a bez křiku
snad se mnou budeš držet chvíli ticha
za včelstva odsouzená k zániku
27.07.2017 - 07:23
lidus: Ono se dá (rozhodně aspoň v mém případě) dost těžko vyhnout jeho vlivu. Děkuju za návštěvu :-)
11.07.2017 - 14:21
Yasmin: Příliš mnoho rýmování asi lehkosti moc neprospívá. Ale tentokrát si to o to nějak řeklo samo. Děkuju za zastavení i krásný komentář :-)
11.07.2017 - 09:07
Nechápu, že mi tahle báseň mohla uniknout. Je totiž opravdu nádherná. I když mi přijde trošinku těžkopádnější než jiné tvé obvyklé. Možná těmi více slovy, možná tím smutkem a mně tolik známou melancholií...(Ale to mi vůbec nevadí, právě naopak, ráda si přečtu i něco "těžšího", co pro mě není jen na jedno přečtení a o to víc ve mně pak takové básně doznívají...)
03.07.2017 - 14:14
Bezva obrazy, sakra originální... I když mám jako místní Cukřenka radši Tvoje ultraněžné básně... ;-)
03.07.2017 - 12:13
Nádherná. Vyvolává krásné obrazy. Zvláště ty barevné Monetovy se mi líbí. Děkuji za ni
01.07.2017 - 10:59
taron: Pod závojem dokonalé princezny - teda samozřejmě s výjimkou mojí ženy :D - obvykle bývá dost vymeteno. No jo, no, jednou na to holt někdo musel přijít :-)
01.07.2017 - 10:54
kmotrov: Teď úplně nevím, jestli je to dobře, nebo špatně :-) Měl bych to zjednodušit? Proč?
30.06.2017 - 20:12
Jsi pan Umělec, každým coulem, nebezpečí dokonalosti je v tom, jak napsal Kmotrov, možná nikdo nezkoumá, co je pod závojem dokonalé princezny :-)
30.06.2017 - 18:12
Máš tam hodně pěkných frází. Každého, soudě podle komentářů, některá dostala. Zamýšlím se nad tím, jestli někdo pochopil báseň jako celek. Jestli ta krása neupoutala tolik pozornost, že zastínila obsah.
29.06.2017 - 13:17
Yana: Mám to podobně - a jsem rád, že ne sám. Děkuju, tohle mi udělalo radost :-)
29.06.2017 - 09:20
často člověk hledá slova, znáš to určitě, po zhlédnutí krásného filmu ho strašně nerada rozebírám hned po cestě domů, ruší mě to, usazuje se ve mně a vstřebávám ho a chci s ním být sama. Tak to mám s touhle melancholickou básní, jejíž závěr je vyvrcholením a je nádherná
29.06.2017 - 08:01
Amadeo´´: Taky nějak nevím, co na tak milá slova říct. Moc děkuju za návštěvu. Pokud opravdu láká k opětovnému přečtení, je to pro mě největší odměnou :-)
28.06.2017 - 23:27
Nádherná... Přemýšlím, co k ní napsat víc protože mám pocit, že si to rozhodně zaslouží, ale nějak nenacházím slova... Asi ve mně ta její jemnost a zvláštní, smutnokrásná melancholie ještě stále doznívá. A určitě se ještě k tomuto krásnému obrázku vrátím.
28.06.2017 - 08:27
casa.de.locos: To mě těší :-) No jo, ty včely... Posledních pár týdnů se s nimi potkávám asi až příliš často, takže se mi spojují už úplně se vším :-)
27.06.2017 - 22:17
Zadrnkala na citlivou strunu s temi vcelstvy...a okrem, a vlastne se vsim. Opet :)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sólo pro Panovu flétnu : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Blues pro J.K.
Předchozí dílo autora : Co nikdy nepovíš
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Jamellie řekla o Dream :Určitě se přečtěte její příběhy, jsou napínavé, osobité a psané opravdu elegantním stylem. :) Věřím, že právě z téhle kamarádské holky bude jednou slavná spisovatelka. ;)