Kitsune. Spíš taková etuda, abych sem pořád nepsala disociativní volný verš.
19.10.2015 10 917(20) 0 |
Když vyzval tě k tanci lhář
jen zasmála ses
a zrcadlo mu nastavilo tvář.
Znáš kroky, lišče?
Jsou tvoje ústa zlatá,
nebo jen slovy lapáš ptáky v letu?
Lhář čeká, čeká na odvetu
a ve svém škrabopisu
líbá tvé rty z plodů tisu
a dává hvězdám tvoje jména.
Slova se ztrácí do ztracena,
významně budem mlčet
a čekat na svítání.
Přečtu si řeky v tvojí dlani
a kdyby slova v ústech skrytá
chtěl ukrást podzim prsty mrazivými
schovám tvé rudé kapky jedu
mezi svými.
jen zasmála ses
a zrcadlo mu nastavilo tvář.
Znáš kroky, lišče?
Jsou tvoje ústa zlatá,
nebo jen slovy lapáš ptáky v letu?
Lhář čeká, čeká na odvetu
a ve svém škrabopisu
líbá tvé rty z plodů tisu
a dává hvězdám tvoje jména.
Slova se ztrácí do ztracena,
významně budem mlčet
a čekat na svítání.
Přečtu si řeky v tvojí dlani
a kdyby slova v ústech skrytá
chtěl ukrást podzim prsty mrazivými
schovám tvé rudé kapky jedu
mezi svými.
22.10.2015 - 19:45
casa.de.locos: Rád/a bych tvoje díla komentoval/a víc. To, že tak nečiním, bohužel není dáno tím, že by nebylo co dodat, ale spíš tím, že obvykle tápu v jejich interpretaci a ohodnocení.
U této etudy dokážu říci jen to, že je napsaná s vysokou dávkou kreativity.
U této etudy dokážu říci jen to, že je napsaná s vysokou dávkou kreativity.
21.10.2015 - 07:47
Obdivuju tvůj barevnej slovník. Tyhle básně se mi strašně dobře čtou. Co verš, to obrázek. Malinko mi nesedl ten úvodní rým "lhář x tvář". Přijde mi na tebe zbytečně lacinej. Ale to je jen detail. Zbytek básně mě opět dostal. Ostatně jako skoro vždycky :-)
20.10.2015 - 21:53
puero: dekuji :) nepripadej si jako voyeur, ono samo publikovani milostne (heh) poezie je primou vyzvou k voyeurismu. (Ale mozna jsem te spatne pochopila a je to o neuprimnosti. Ktera tam sice je, ale jen malinko.)
Taky jsem mela problem psat (cesky) - ono to prejde, ale trva to dlouho a cloveku/basnikovi behem toho prechodu neni dvakrat mile. Ma rada je - cmarej na uctenky a kraje sesitu.
Taky jsem mela problem psat (cesky) - ono to prejde, ale trva to dlouho a cloveku/basnikovi behem toho prechodu neni dvakrat mile. Ma rada je - cmarej na uctenky a kraje sesitu.
20.10.2015 - 21:41
Chtěl bych se vrátit k tomuhle light stylu. Dával jsem do své poezie poslední dobou příliš mnoho experimentátorství a filozofie a ona ztěžkopádněla, a já to vidím a užírám se tím a nechce se mi psát, aby to dopadlo stejně. Je moje poezie asi ohrožena špatným časem, v němž by mě sotva napadla věta: ,,Znáš kroky, lišče?" ... z té prýští barvy.
20.10.2015 - 21:36
Kvůli tomuhle jsem na pár minut přestal číst Mein Kampf. Teď nevím, jestli se k němu ještě dneska vrátím, mám totiž chuť na něco literárně ovocnějšího a jsem na rozpacích, když si uvědomím, že tenhle výrobek je jakoby na zakázku!
20.10.2015 - 21:30
Amadeo´´: diky ti za komentar. Lide me celkove moc nekomentuji. Rada bych si myslela, ze to znamena 'neni co dodat' ale asi proste nepisu tak aby se to libilo. Krom tehle basne - je napsana aby se libila K, ale prinutit se k uplne poddajnosti strukture a klise jsem nemohla. :)
20.10.2015 - 16:08
Četl jsem ji už včera a překvapuje mě, že ji ještě nikdo neokomentoval… Píšeš sice jinak a tohle je opravdu změna, ale i tak se mi ta báseň líbí.. je v ní cosi zvláštního, co mě přitáhlo se sem znovu vrátit…
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
K : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Tiripi
Předchozí dílo autora : l'appel du vide
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Dee řekla o BrS :Co o něm. Snad jen - takových lidí je pomálu. A já si vážim, že jsi tu s námi :)