Dotek je důležitý.
04.10.2015 20 969(25) 0 |
Všichni na něco čekáme.
Snad na cizí vůni po ránu
..či ozvěny kroků
plných elánu..
Snaživě hledáme
snad už jen ze zvyku
zatímco se
prkenně červenáme
kvůli hloupému dotyku
skrýváme prázdnotu
co bývá trnem v oku.
S nadějí noci strávené
v šepotu-po něčím boku.
Nač tolik povyku
Snad na cizí vůni po ránu
..či ozvěny kroků
plných elánu..
Snaživě hledáme
snad už jen ze zvyku
zatímco se
prkenně červenáme
kvůli hloupému dotyku
skrýváme prázdnotu
co bývá trnem v oku.
S nadějí noci strávené
v šepotu-po něčím boku.
Nač tolik povyku
07.03.2016 - 22:44
Ta tečka v názvu se mi líbí. Nedávno mi asi tři čtenáři vytkli nekonzistentní používání teček a jsem ráda, že v tom nejsem sama.
K básni - O 'zatímco se' jsem zakopla a doufám, že oku/dotyku se nemělo rýmovat, ale jsou tam dobré momenty, jako třeba prkenné červenání, cizí vůně po ránu a závěr a jako celek to působí docela dobře, ale myslím, že máš na víc a mohla bys to dotáhnout k dokonalosti. Jsem zvědavá na další dílo.
K básni - O 'zatímco se' jsem zakopla a doufám, že oku/dotyku se nemělo rýmovat, ale jsou tam dobré momenty, jako třeba prkenné červenání, cizí vůně po ránu a závěr a jako celek to působí docela dobře, ale myslím, že máš na víc a mohla bys to dotáhnout k dokonalosti. Jsem zvědavá na další dílo.
29.12.2015 - 01:01
nejak mi tam proste nesedi " co bývá trnem v oku. " totalne bych to vyskrtl ale to je jen muj nazor ze ano :) kazdopadne nebudu ti tu rikat "na to ze mas 16 tak je to bozi" to asi nechces slyset to si slysela rekl bych i stokrat ale basen se mi libi :) ma to myslenku.. sice ja mam maso a basne radsi syrovejsi ale i tak je to fajn!
25.10.2015 - 00:09
Tom Cortés: A poněvadž byla Lištička vždy hipster, hodila tam tečky dvě :) :D
24.10.2015 - 23:54
Co je to s těma šestnáctkama a proč jim to nikdo nevěří?
Jako, na šestnáct píšeš hezky.
ne, jen žertuji.
Jako, na šestnáct píšeš hezky.
ne, jen žertuji.
05.10.2015 - 20:35
Liško, to vůbec není špatné. Ta báseň má myšlenku i pěknou formu. Mohu-li si dovolit radit, touto cestou bych se vydal. Tato báseň je o dvě třídy výše, než ty předešlé.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Neohipík. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Záplava růží a smokingů.
Předchozí dílo autora : Z kontextu