Zapojuji se do dnešní sněhové nadílky - básnické. Ještě to tak není, ještě je u nás šedivo, ale moc bych už to takhle chtěla.
29.11.2013 24 1616(23) 0 |
vítr nese sněhové vločky
ukládá na spící zem
hebké jak kožíšek kočky
zmámené kotěcím snem
dopřej jí snění
našlapuj jemně
v bělostných pláních
promrzlé země
prostinká čistota, pokoj a klid
rozezní v tobě němou prý strunu
sám k sobě pokorně odejít
jak vrátit se po letech domů
22.04.2015 - 09:49
Amelie M.: Děkuju :-) Jo, jo zima je krásná - pokud je se sněhem a mrazy a ne s deštěm a blátem.
05.04.2015 - 21:12
krásná poetická věc.. úžasně jsi mě vtáhla do mého oblíbeného ročního období.. :)
10.12.2013 - 15:26
Ta je nádherná. Taková lehoučká, křehká a něžná, až skoro meditační mi připadá. :-) Ten styl je takový jakoby mimochodem, ale přesto jde obsahově do hloubky, vystihuje tu podstatu (hlavně poslední sloka, jak na to tak koukám, mohla by fungovat klidně i samostatně). Báseň vyvolává krásné pocity a obrazy.
02.12.2013 - 12:53
Meluzina: Děkuji! Někdy se poštěstí. A většinou je to v tom okamžiku, kdy se o nic vlastně nesnažím :-).
02.12.2013 - 12:50
Krása! Je to kouzelné, poetické, klidné, romantické.... Vložila jsi do všedního okamžiku veškerou sílu poezie. Všechno forma (i užitý font), obsah a poselství... Smekám!
29.11.2013 - 10:30
BorůvkaB: Děkuju :-). Já už se na sníh hodně těším, mám ho jako jediné přání od Ježíška. A na Vánoce taky :-).
29.11.2013 - 10:26
Krásná a sněhová... :) I přes chlad vloček příjemně hřejivá, jako by na mě dýchla vánoční pohodou... Vybavil se mi praskající oheň v kamnech a vedelé hovory dlouho do noci... :) Nakonec přesně o tom Vánoce jsou! :))
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nasněžilo : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Svítání
Předchozí dílo autora : To jméno nikdy neříkej! 23. kapitola "Pod taktovkou Všehomíru"
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
BorůvkaB řekla o mannaz :Autorka s duchaplnou prózou i poezií, člověk si ji prostě musí zamilovat. Jsem ráda, že čte mé básně i mé povídky a vděčím jí především za pokračování ve Vlkodlačí hrozbě, kterou čte i příjemně komentuje. Těším se, až si od tebe zase něco přečtu! :)