Taky jedna starší básnička.
19.10.2012 7 1455(11) 0 |
Jde zástup smutný mezi kříži,
jen anděl smrti na něj shlíží,
však nerozumí smutku tomu,
vždyť vrací se zas duše domů.
Když vadne list a končí den,
tak vždy je anděl přítomen,
byl první kdo nás vítal na svět,
a jednou povede i na zpět.
Se smrtí jde věrný brach,
černý stín ten démon strach,
však zeptejte se stromu v lese,
zda před pilou se strachy třese?
A jestli pták co volně krouží,
smutkem ze smrti se souží?
Zas stane se jen tím čím byl.
než nebe křídly okouzlil..
jen anděl smrti na něj shlíží,
však nerozumí smutku tomu,
vždyť vrací se zas duše domů.
Když vadne list a končí den,
tak vždy je anděl přítomen,
byl první kdo nás vítal na svět,
a jednou povede i na zpět.
Se smrtí jde věrný brach,
černý stín ten démon strach,
však zeptejte se stromu v lese,
zda před pilou se strachy třese?
A jestli pták co volně krouží,
smutkem ze smrti se souží?
Zas stane se jen tím čím byl.
než nebe křídly okouzlil..
22.10.2012 - 11:36
zvířarta nežijí v čase-v psychologickém čase ve formě budoucnosti jako představy,nebo miulosti jako vzpomínek ve smyslu nějakých emocí. Smrt je problém mysli,času-kde není čas není strach ze smrti. Potom je smrt jen to,co je. Kdo se naučí žít v přítomnosti,co nejvíc to jde,má o hodně problémů míň. Člověk musí používat paměť,jako vzpomínky na něco,ale nemusí se v tom plácat pořád. Nikdo nikomu nic nenadělil-myslím nějaký Bůh-člověk si všechno nadělil sám,a tak se do toho během věků zamotal,že neví čí je.
20.10.2012 - 07:39
taron: No šla bych na to selským rozumem.. Zvířata mají instinkty, tedy se i množí, "co to jde"...
Jde o zachování se.. Není to tedy důkaz toho, že se "obávají" smrti?
Těžko říct tedy, jestli se to v rámci zvířat, dá popsat slovy lidí, že jo... I když to rozlišování já jsem člověk a kdo je víc, nemám ráda...
Fakt se těším, až někdo vynalezne mluvítko se zvířaty, to bude asi sekec mazec..:)
Jde o zachování se.. Není to tedy důkaz toho, že se "obávají" smrti?
Těžko říct tedy, jestli se to v rámci zvířat, dá popsat slovy lidí, že jo... I když to rozlišování já jsem člověk a kdo je víc, nemám ráda...
Fakt se těším, až někdo vynalezne mluvítko se zvířaty, to bude asi sekec mazec..:)
19.10.2012 - 21:19
Zorik: No..myslím , že určitě ne tak jako my lidé ...myslíš, že chápou ,že jednou na stáří zemřou ? Pokud je teda nesežere divá zvěř ? Myslíš, že to chápou ? Já nevím ...Mají instinkty...ale přemýšlí nad smrtí , jako my ? Já fakt nevím ...
19.10.2012 - 16:46
taron: Jen tak pro zajímavost, z čeho soudíš, že se zvířata netrápí smrtí?:)
Báseň jsem pochopila po svém a po dnešku mi udělala dobře..
Báseň jsem pochopila po svém a po dnešku mi udělala dobře..
19.10.2012 - 16:40
GULI: Proč se zvířata netrápí smrtí ? Proč nepřemýšlí o konci ? Proč my jsme schopmi toto dělat .....lidem byla dána do srdce touha po věčném životě.....(- z Bible) Evoluce je hloupá , dala nám něco , co je pro nás zbytečné, když to neexistuje ..touhu po věčném životě.....k čemu nám je ? Ta touha ...na co vznikla ? Naprosto zbytečná věc, která nám akoráte znepříjemňuje život ...
19.10.2012 - 14:56
Nikka: Není nutné "plakat" to není pohřební řeč-kdo porozuměl ok-kdo ne-taky ok..:-)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
O SMRTI : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : PRAMEN ŽIVOTA
Předchozí dílo autora : KDO HLEDÁ..
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Angelon [17], Zoe [14], Vavrys [13], Jaruska [12], Deer [10], Leonn [3], Dalmet [3], rebarbora [2]» řekli o sobě
Dívka v modrém řekla o milancholik :je v mém srdci ať už s ním, či bdím... pořád nevím, kde se stala ta úplně největší a nejposlednější chyba.. Ale asi o tom život je.. ach ty texty ach ty melodie... při tech vážně srdce prudce bije...