23.09.2008
30, žena, Brno
|
komentáře k dílům uživatele :
19.04.2015 - 22:42
4
Sari: Nebál bych se říct, že máme našlápnuto k totální "denaturalizaci" ve prospěch virtuálního světa ( který je ve srovnání s tím reálným nekonečně velký).. ;-)
16.01.2015 - 00:11
2
Kdysi jsem byl zkoušen z chemie: jakási chemická reakce, neměl jsem tušení, co to je. Vyblekotal jsem: něco jako opak hoření, ale netušim co.
Pak mi učitel prozradil, že je to dýchání.
Pak mi učitel prozradil, že je to dýchání.
04.12.2014 - 23:58
2
asi se poslední dobou moc směju věcem, co k smíchu vlastně nejsou
10.08.2013 - 12:02
5
Přečetla jsem tři knihy ze čtyř a jako ehm, ehm, ale já bych udělala jednu tlustou (700 stránek ) a celou ságu zahrnula do té jedné...pro mě zbytečná ztráta času. Chápu, že se to někomu líbí, ale nejspíš jsem pořád pro ten starý zjev upírů (viz Bela Lugosi v Drákulovi z r. 1931), ovšem u dívčin mladého věku chápu, že potřebují mít nějaké takové své idoly.
Co se týče té vlastní vizualizace, tak souhlasím, také jsem si vše představovala jinak...ona Kirsten Stewart je taková neslaná - nemastná, herecká grácie by se u ní nepoznala ani kdyby do ní proudilo 230 voltů, furt by měla stejný výraz :D
Paní Meyerová si nahrabala kapsu a díky filmovému Rozbřesku rozdělenému na dvě části (stejně jako hamounka J.K. Rowling a film Harry Potter a Relikvie smrti I. a II. čast) jsem jedině ráda, že celá sága je u konce :)
Co se týče té vlastní vizualizace, tak souhlasím, také jsem si vše představovala jinak...ona Kirsten Stewart je taková neslaná - nemastná, herecká grácie by se u ní nepoznala ani kdyby do ní proudilo 230 voltů, furt by měla stejný výraz :D
Paní Meyerová si nahrabala kapsu a díky filmovému Rozbřesku rozdělenému na dvě části (stejně jako hamounka J.K. Rowling a film Harry Potter a Relikvie smrti I. a II. čast) jsem jedině ráda, že celá sága je u konce :)
10.08.2013 - 11:52
5
Souhlasím. Musím říci, že dnešní filmy stojí vetšinově za ho***. Kde jsou ty časy, kdy měly filmy atmosféru. Memuselo se tam ani každou minutu střílet a přesto to mělo co dát. A dneska? Jedno zklamání za druhým. Hlavně mě štve vždycky ta velkolepá a drahá reklamní kampaň před uvedením filmu. Výsledek je pak ale takřka vždycky 0.
07.07.2013 - 18:13
2
Rasismus je hloupost ale rasy si nejsou rovnocené. Stejně tak jako si od přírody nejsou rovnocenní lidé. Někdo je prostě chytřejší a někdo zase má na něco talent. Stejné je to s lidskými rasami. Bezpochyby jsme všichni lidé o tom žádná ale každá se vyvíjela určitým směrem. Třeba to, že lidé v Evropě museli počítat s příchodem zimy a Afričané díky stálému klimatu ne, je vedlo k plánování a k shromažďování zásob.
Testy IQ (byť na ně tak docela nevěřím) hovoří jasně nejvyšších výsledků dosahují Asiati pak běloši a pak černoši. Multikulturalismus nemůže fungovat a taky nefunguje. Každá z Evropských zemí zvolila trochu odlišný způsob a v žádné to nevyšlo.
Testy IQ (byť na ně tak docela nevěřím) hovoří jasně nejvyšších výsledků dosahují Asiati pak běloši a pak černoši. Multikulturalismus nemůže fungovat a taky nefunguje. Každá z Evropských zemí zvolila trochu odlišný způsob a v žádné to nevyšlo.
19.12.2009 - 00:40
1
V lednu dělám zkoušku ze současného výtvarného umění a musím říct, že se mi zdá tvůj "fejeton" velice jednostranný. Obdivuji díla starých mistrů, ale teď, teď je prostě jiná doba. Daleko víc mě oslovují výstavy současných autorů než třeba stálá expozice v Louvru. Přiznávám, z Pinakotéky moderního umění v Mnichově jsem byla taky vyplašená, ale člověk se postupem času začne dívat jinak, víc do hloubky. Stačí se podívat na laureáty ceny Jindřicha Chalupeckého (mimochodem je mezi nimi i David Černý) a je hned jasné, že preciznost sice hraje důležitou roli, ale nikdy nepřevýší myšlenku a to, co dílo předává dál. Je třeba si uvědomit, že např. impresionismus byl ve své době také považován za paskvil, že kubismus porušil všechny zásady figurace, atd.,...
19.07.2009 - 23:36
1
krásná úvaha život a čas který je všude kolem nás.
19.05.2009 - 17:31
2
Zajimavě napsané sposuta lidi stímto textem bude souhlasit ale mě o sobně na moderním umění něco schazí a to asi to že dnes ty výtvory moderních umělců jsou takové že je zvládne vytvořit každý druhý ale tohle je jen můj názor
17.05.2009 - 22:25
2
Maturuju z dějin umění, tak jsem tohle nemohla nechat bez přečtení... Je v tom hodně pravdy, hlavně v tom konci, ale pořád si nejsem jistá. Když Marcel Duchamp opatlal sklo rtutí, prachem z New Yorku, fermeží a olovem a nazval to nevěsta svlékána svými milenci aneb Velké sklo - je to umění? Nejsem na to schopná odpovědět:-) Každopádně úvaha mě zaujala.
04.03.2009 - 09:31
1
vycházíš z toho, že církev=náboženství.
Bohužel, již v historii církev a její hodnostáři učení prvotních křesťanů tak pokřivili, že z ryzího křesťanství mnoho nezbylo.. Pravda je taková, že každý má tu svou a jinak to nebude....
Bohužel, již v historii církev a její hodnostáři učení prvotních křesťanů tak pokřivili, že z ryzího křesťanství mnoho nezbylo.. Pravda je taková, že každý má tu svou a jinak to nebude....
20.02.2009 - 20:34
4
hm... Podle mě to nepřineslo žádnou novou myšlenku
To Ti vadí, že Ti lidé píší, že vypínáš icq při "oou"? Asi těžko za Tebou můžou všichni přijít domů :)
A existuje také možnost ignorace.
To Ti vadí, že Ti lidé píší, že vypínáš icq při "oou"? Asi těžko za Tebou můžou všichni přijít domů :)
A existuje také možnost ignorace.
20.02.2009 - 19:48
4
To je jeden z důvodů, proč se připojuji na icq jako neviditelná a stejně si většinou píši jen s jedním člověkem... :)
15.02.2009 - 14:12
5
já..ten konec mě trochu probral:)...probral z nostalgie:)...hezký;)
15.02.2009 - 12:21
5
pohlazení ... já tahle chodím na pivo, občas si tam hodím panáka zelený a svět je pak mnohem magičtejší, taky podlaha býva mnohem blíž a futra krapet užší. A tak si sednu do rohu ... abych snad náhodou nepřepadl.
15.02.2009 - 11:00
5
zajímavá úvaha. Musím říct, že to je komerce a velká. Ani já jsem si nedokázal nevšimnout knížky s nápisem Stmívání a toho, že náctileté a i starší dívky jsou unešené z toho filmu. Odpustím si pohrdavé poznámky, protože jsem film ještě neviděl. Bohužel je smůla, že knížka se dneska bez filmu vlastně neprodává...a i když je původní, spousta lidí si ji přečte až po tom, co shlédne film. Naštěstí tomuhle typu knížek povětšinou nejde o umění, takže to, že se dobře prodává, je pro autory to hlavní.
10.02.2009 - 19:12
5
Osobně si myslím, že celý příběh je strašně odporné klišé, není tam nic nového, co se lásky týče. Všichni jsou v tomhle ohledu až příliš dokonalí. Která holka by se chovala tak hloupě a oddaně jako ona? Ale uznávám, že i když mám ke knihám velké výhrady(četla jsem všechny 4), tak jsem ten příhěh doslova hltala. A byla jsem z toho klišé zklamaná. Ale autorka ví, jak přitáhnout čtenáře, ví, co na lidi působí. A to se hodně lidí nad ty nedostatky povznese...
Co se týče filmové podoby, tak si myslím, že je dokonce lepší než ta knižní. A rozhodně při čtení knížek před očima nevidím ty herce, ale mám své obrazy. I když představitel Jacoba Blacka se jim povedl.
Ale myslím, že celá tahle sága je prostě průměr, ale má velmi dobrou reklamu a taky zabírá to, že hlavní představitelé jsou upíři a vlkodlaci, i když je knížka spíše červená knihovna...
Tož můj názor, díky za pozornost.
Co se týče filmové podoby, tak si myslím, že je dokonce lepší než ta knižní. A rozhodně při čtení knížek před očima nevidím ty herce, ale mám své obrazy. I když představitel Jacoba Blacka se jim povedl.
Ale myslím, že celá tahle sága je prostě průměr, ale má velmi dobrou reklamu a taky zabírá to, že hlavní představitelé jsou upíři a vlkodlaci, i když je knížka spíše červená knihovna...
Tož můj názor, díky za pozornost.
10.02.2009 - 12:45
5
Neviděla bych to tak drasticky. Navíc... nevím, jestli by měl nějaký film takovou moc, aby mi vzal i ty představy. Vždycky pro mě byla kniha i film něco zcela odlišného, dva břehy... A bylo jen na mě, kam budu chtít plout.
Ale jako úvaha dobře napsané.
Ale jako úvaha dobře napsané.
07.02.2009 - 16:32
1
Ano, sny se mají plnit, a nejen o vánocích ...