nobody
datum 27.03.2015
ying-yang 55, muž, Pardubicko
mailbox

komentáře uživatele komentáře k dílům uživatele :

všechny
přidáno 07.04.2015 - 21:23
komentářů17
Tohle je vážně skvělý :))
přidáno 07.04.2015 - 20:45
komentářů17
Mně se moc Tvé dílko líbí, hezky se mi četlo. :-)
přidáno 07.04.2015 - 19:19
komentářů44
taron: Děkuji za to, cos naposledy tady napsala. Byl to jeden z mála příspěvků, které jsou relevantní a které by se měly brát v plném svém rozsahu. Já si z toho určitě vezmu hodně, třeba mě to i do budoucna ovlivní.
přidáno 07.04.2015 - 19:16
komentářů5
taron: Mamka: Děkuji vám za návštěvu a příspěvky. Hezký zbytek dne
přidáno 07.04.2015 - 18:35
komentářů44
taron: Heuréka !
přidáno 07.04.2015 - 18:33
komentářů5
Taky jako bych tě od někud znala :-)
Já nejsem zastánce přílišné upřímnosti - ona může velmi ublížit a já osobně obdivuji lidi, co střílí upřímností kolem sebe... , a uznávám přísloví : nejprve si vyndej kládu ze svých očí, než budeš chtít vyndat třísku z oka bližnímu.
přidáno 07.04.2015 - 18:22
komentářů44
JÁ NEVÍM, asi tomu nerozumím, ale tady se na psancích stále probírá jedno a to samé, že ten, či onen autor nadržuje tomu, či onomu, ale ze sociologického a jiného hlediska je to zcela normální, tvoříme tu skupinu, která se dělí na podskupiny si vzájemně sympatických jedinců, to je přece naprosto normální i v realitě a nevím, proč by to mělo být bráno za špatné chování a jednání, důležité je jen se tolerovat... nenadávat si a neponižovat se. Hm... a taky nevím, co je na tom špatného, když nováček má pocit, že sem ještě nepatří, on si své místo ve skupině musí vybudovat , sám si najít své " blízké" a ty, co mu nesedí, ty by se měl naučit nějak tolerovat...
nechápu co se tu řeší, to, že máš takový pocit, to je smutné, ale spousta z nás si myslí, že se mýlíš a spoustu z nás to uráží, i to je normální reakce....
takže myslím, že jsme tu všichni normální :-)))))))
přidáno 07.04.2015 - 14:17
komentářů44
Proč jsi tak namyšlenej?
přidáno 07.04.2015 - 13:28
komentářů44
Homér: Teď jsi mně to tedy nandal, ani spát z toho nebudu, uf.
To víš, puzzle to není... :-P toto je jasné a zřetelné, kde potrefené husy si zakejhají nejvíce.
přidáno 07.04.2015 - 13:22
komentářů17
Orionka: Omlouvám se, máš pravdu. Jdu to opravit. Děkuji.
přidáno 07.04.2015 - 12:55
komentářů17
gabkin: Se zapojením fantazie do čtení básní naprosto souhlasím, v tom je kouzlo poezie. Ale gramatika podle mě nemá s fantazií co dělat, to jsou jasně daná pravidla. Někdy je jejich porušení záměrné a přínosné, básnické novotvary jsou velmi zajímavé. Ale pro čárky to, myslím, neplatí.
Problém čárek je podle mě právě v tom, co píšeš - spousta lidí si není jistá, kam vlastně patří a kam ne, proto je ani neřeší a při čtení nevnímají. To ale nic nemění na tom, že z gramatického hlediska jde o hrubé chyby, které na některé čtenáře (třeba na mě) křičí z textu úplně stejně jako špatně napsané i/y. Proto myslím, že je lepší v případě nejistoty čárku vynechat. Poezie tuto toleranci umožňuje a chybějící čárka na rozdíl od té navíc nepůsobí rušivě.
přidáno 07.04.2015 - 12:40
komentářů17
Jedna věc je dílko. Ta druhá pak komentáře pod dílem.
Někdy člověk váhá, zda se do toho vůbec motat se svým názorem.
Sám si dávám čárky tam, kde je citím a mluvnice je u mě vždy na štíru. Ale při čtení básničky se nenechávám tímto nijak vyrušit. A dílko, kde je velmi vzácné téma kolikrát také celé nechápu, ale to právě považuji na daň poezie - moci se vyjádřit po svém a pro někoho i nepochopitelně.
To vypuštění fantazie nad neznámem je pro mě právě to kouzlo poezie - spolu s objevováním kouzla slov.
přidáno 07.04.2015 - 12:27
komentářů17
kekebreke: Jo pily, jasně :) To jsem byla raněná slepotou.
S čárkami se to má tak, že z gramatického hlediska nepatří do 6., 8. a 12. verše. Vyjadřují zde rytmický předěl, který bych já raději vyjádřila rozdělením do veršů, protože čárku vnímám jako gramatický znak.
přidáno 07.04.2015 - 12:26
komentářů17
ode mě nečekej žádné rozbory, hodnotím jen citem a tahle básnička se mi líbí, mám z ní malinko svíravý pocit, dojímá mě život ptáků v korunách stromů a hlavně myslím, že nemusí být jen o nich
přidáno 07.04.2015 - 12:22
komentářů44
Tímto pojednáním jsi mezi největší lůzry této stránky zařadil hlavně sám sebe.
přidáno 07.04.2015 - 12:19
komentářů17
Orionka: gramaticky si myslím, ač se mohu mýlit, že čárky jsou tam, kde mají být. Pravdou zůstává, jestli by se verše nemohly podělit na dva.
Pil slyšet kvílení.. tady si myslím, že překlep není. Na řezání stromu se chodí s pilou. Čím více stromů, tím víc pil. A že jejich kvílení se krajem nese, jak se zakousnou do kmenů,o tom není pochyb. Děkuji za komentář
přidáno 07.04.2015 - 12:12
komentářů17
Nerozumím verši "pil slyšet kvílení". Není to překlep?
A stejně jako u jiných tvých básní mi přebývají některé čárky. Všimla jsem si, že často dělíš verše do půlveršů a rozděluješ čárkami i tam, kam gramaticky nepatří. Já bych, pokud ten předěl vnímáš jako nutný, raději rozdělila verše na dva. Ale to je asi otázka vkusu a taky toho, jak silně kdo vnímá čárky jako gramatické prohřešky.
přidáno 07.04.2015 - 12:12
komentářů44
DDD: MNě se nemá proč ulevit. Jsem tu nový, ale vycítil jsem atmosféru a podle toho, jak se vyvíjeli debata, asi jsem řekl nahlas to, co v myšlenkách mnohých koluje. JInak je mi to šumák.
přidáno 07.04.2015 - 11:40
komentářů44
Tak hlavně, jestli se ti ulevilo...
přidáno 07.04.2015 - 11:31
komentářů17
Líbí se mi nálada, která z ní vane. Trochu mi nesedí to rýmování. Přijde mi trochu laciné. Moc hezkej název.
1 ... 29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40|41|42|43

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming