... aneb, nelze chcát proti větru
05.04.2015 44 1613(34) 0 |
Jak bojovat s demencí
a hrou na světáky?
Nechám mozek v kredenci,
budu dement taky.
a hrou na světáky?
Nechám mozek v kredenci,
budu dement taky.
14.07.2016 - 10:19
Probrala jsem se nadmíru poučnými komentáři (proč je všude všechno tak stejné???) a teď už se spokojeně mohu vyjádřit k dílu.
Někomu to přijde nechutné, drzé, urážlivé, ale mně se to líbí, správně upřímné, nebere si servítky a tak to má být!
Koho taková prkotinka může urazit, tak mu zřejmě kekebreke nastavil zrcadélko.
Chápu, že v dnešní době se upřímnost prostě nenosí a kdo je upřímný, je hned osoba drzá.
A také se nenosí sebevědomí a přiznání si toho, že v něčem jsem dobrý/á. To se bere jako namyšlenost, což, podle všech oststních, dělá ze Zamily nafoukanou čubiznu.
Taky jsem tu chvilku, taky je mi kritika u zádi, po zkušenostech s portálem saspi se nedivím řevnivosti, která tu panuje. A přijde mi to spíše humorné.
Trochu upustit páru by to chtělo. :)
Někomu to přijde nechutné, drzé, urážlivé, ale mně se to líbí, správně upřímné, nebere si servítky a tak to má být!
Koho taková prkotinka může urazit, tak mu zřejmě kekebreke nastavil zrcadélko.
Chápu, že v dnešní době se upřímnost prostě nenosí a kdo je upřímný, je hned osoba drzá.
A také se nenosí sebevědomí a přiznání si toho, že v něčem jsem dobrý/á. To se bere jako namyšlenost, což, podle všech oststních, dělá ze Zamily nafoukanou čubiznu.
Taky jsem tu chvilku, taky je mi kritika u zádi, po zkušenostech s portálem saspi se nedivím řevnivosti, která tu panuje. A přijde mi to spíše humorné.
Trochu upustit páru by to chtělo. :)
10.04.2015 - 11:36
kekebreke: Teda zaujalo mě, že tenhle pamfletek, který tady vzbudil tolik vášní, mě nechává v klidu. Možná to bude tím, že můj mozek sídlí v kredenci už dávno :-) a za básníka ani kritika se nepovažuju... ufffff... úleva. A snad se tu po těch bouřkách aspoň pročistí vzduch.
07.04.2015 - 19:19
taron: Děkuji za to, cos naposledy tady napsala. Byl to jeden z mála příspěvků, které jsou relevantní a které by se měly brát v plném svém rozsahu. Já si z toho určitě vezmu hodně, třeba mě to i do budoucna ovlivní.
07.04.2015 - 18:22
JÁ NEVÍM, asi tomu nerozumím, ale tady se na psancích stále probírá jedno a to samé, že ten, či onen autor nadržuje tomu, či onomu, ale ze sociologického a jiného hlediska je to zcela normální, tvoříme tu skupinu, která se dělí na podskupiny si vzájemně sympatických jedinců, to je přece naprosto normální i v realitě a nevím, proč by to mělo být bráno za špatné chování a jednání, důležité je jen se tolerovat... nenadávat si a neponižovat se. Hm... a taky nevím, co je na tom špatného, když nováček má pocit, že sem ještě nepatří, on si své místo ve skupině musí vybudovat , sám si najít své " blízké" a ty, co mu nesedí, ty by se měl naučit nějak tolerovat...
nechápu co se tu řeší, to, že máš takový pocit, to je smutné, ale spousta z nás si myslí, že se mýlíš a spoustu z nás to uráží, i to je normální reakce....
takže myslím, že jsme tu všichni normální :-)))))))
nechápu co se tu řeší, to, že máš takový pocit, to je smutné, ale spousta z nás si myslí, že se mýlíš a spoustu z nás to uráží, i to je normální reakce....
takže myslím, že jsme tu všichni normální :-)))))))
07.04.2015 - 13:28
Homér: Teď jsi mně to tedy nandal, ani spát z toho nebudu, uf.
To víš, puzzle to není... :-P toto je jasné a zřetelné, kde potrefené husy si zakejhají nejvíce.
To víš, puzzle to není... :-P toto je jasné a zřetelné, kde potrefené husy si zakejhají nejvíce.
07.04.2015 - 12:22
Tímto pojednáním jsi mezi největší lůzry této stránky zařadil hlavně sám sebe.
07.04.2015 - 12:12
DDD: MNě se nemá proč ulevit. Jsem tu nový, ale vycítil jsem atmosféru a podle toho, jak se vyvíjeli debata, asi jsem řekl nahlas to, co v myšlenkách mnohých koluje. JInak je mi to šumák.
05.04.2015 - 20:49
Jiří Turner: Tady ale vůbec nejde o mě ! Kdy už přestanete být tak natvrdlí ! A já mam štěstí dost, tak jím u sebe neplýtvej :-) Pište si, co chcete, a topte se v balastu. To je fakt jak hrách na stěnu házet ...
05.04.2015 - 20:45
Zamila: Když se vydáš, a není to hezká cesta, po těch absurdních diskusích, uvidíš sama, že si každý svoji špínu donesl sám.
Uráží mne, že z toho viníš mne.
Pokud si to měla v úmyslu, povedlo se. Důsledek je jediný.
Nemám zájem s tebou dál komunikovat . Toto jsou poslední věty, které jsem ti napsal. Budu číst tvoje básně, ale komunikace s tebou mi přijde zcela absurdní. Hodně štěstí. Budeš ho potřebovat. :)
Uráží mne, že z toho viníš mne.
Pokud si to měla v úmyslu, povedlo se. Důsledek je jediný.
Nemám zájem s tebou dál komunikovat . Toto jsou poslední věty, které jsem ti napsal. Budu číst tvoje básně, ale komunikace s tebou mi přijde zcela absurdní. Hodně štěstí. Budeš ho potřebovat. :)
05.04.2015 - 19:46
Zamila: Já nevím, jak moc si se zlepšila, ale beru to tak, že se každý lepší podle toho, jak to umí, jak může, jak je to i vzhledem k různým okolnostem možné.
A pravdou je, že hodnocení druhých je taky dobré například jako zpětná vazba...
A pravdou je, že hodnocení druhých je taky dobré například jako zpětná vazba...
05.04.2015 - 19:42
Ach jo! Dlouho jsem tu nebyla a tak se těšila na Vás a co to po přečtení několika básní nevidím! Nového umělce!!! Včera jsem mu psala, že je zatím nečitelný, možná proto, že .. že nechci lidi hodnotit ihned, podle prvních kontaktů...nechci a nechci... chci ve všech vidět hlavně lidi. Nikdo, nikdo nemá důvod se tu cítit zhrzen!
Ta báseň je shit, je mi z ní na zvracení.
Ta báseň je shit, je mi z ní na zvracení.
05.04.2015 - 19:39
Jiří Turner: No, hlavně, žes to všechno začal :-D Ale hezky zase napiš, jak s tim nemáš co dělat a jak je to přízemní :-) Ty jsi stratég jak Brno, Jiříku :-) Všechnu špínu na mě ! A na Puera, na J.f. Juliána a zkrátka na všechny, kteří mají sebevědomí a snahu být lepšími - a měli tu snahu dělat z tohohle portálu profesionální web ! S konstruktivní kritikou ! Ale co si odnesli ? Jen hloupé osobní útoky druhých. Protože oni so dovolili vybočit ! Tak šup s nimi zase níž, někdo jim musí přistřihnout křidýlka, aby si tu zas všichni dál mohli hrát spokojeně na písečku. To je celá zdejší filosofie !
05.04.2015 - 19:34
S krátkým odstupem lituji, že jsem vůbec do této diskuse vstoupil. Vy, kteří byste snad chtěli rozplétat celé vlákno,
vězte, že tam nic inspirujícího nenajdete. Jen zlobu a hloupost.
Mohl jsem to sám za sebe vyjádřit jen jednou a jedinou větou:
Neakceptuji takovýto způsob prezentace názorů a jednoduše nerozumím lidem, kterým to vhodné přijde.
To je všechno.
vězte, že tam nic inspirujícího nenajdete. Jen zlobu a hloupost.
Mohl jsem to sám za sebe vyjádřit jen jednou a jedinou větou:
Neakceptuji takovýto způsob prezentace názorů a jednoduše nerozumím lidem, kterým to vhodné přijde.
To je všechno.
05.04.2015 - 19:01
Yana: Končím, to je pořád dokola. Jsou tu prostě min. dva tábory. Tak si buďte ti hodní a všichni si dokola pište, jak se máte rádi a jak jste fajn, milí a vůbec. Tady už se beztak přestala dělat poezie. Jsou to jen samé nespravedlivé útoky na mou osobu. A to jsem chtěla jen snahu o konstruktivní kritiku a zlepšení děl všech. Jen o to mi šlo. A jo, do prdele !! Jsem si vědoma svého rozhledu, vzdělání a posunu na literárním poli ! Tak mě za to zabte, že mam sebevědomí !
05.04.2015 - 14:41
Zamila: vůbec se nechci pročítat těmi komentáři zareaguju jen na jedinou věc zde a to je komentář Zamily ve 14,06, Jiří Turner je oblíbený ze zcela jiných důvodů, které, jak patrno nejsi, při své inteligenci schopna pochopit. Nikdy jsem si od něj nepřečetla jak je dobrý, nikdy nám nevnucoval jak to s námi myslí dobře, nikdy nezdůrazňoval své úspěchy a přesto vnímám a myslím že nejen já jeho pozitivní vliv tady, umí dobře psát, umí vysvětlit co se mu na dílu nelíbí, jeho projev je kultivovaný a rozhodně na mě nepůsobí jako nějakej hodnej strejda, který neví o čem mluví, napadá mě spousta přívlastků, ale hodný to ani náhodou. Prostě si myslím Zam. že moc tlačíš na pilu a že zbytečně věci hrotíš, překvapuje mě to, protože nejsi hloupá, ale zkus mi rozumně vysvětlit o co ti jde a prosím vynech věty o tom v čem jsi dobrá, to musíme poznat my, to nám nikdo nemůže vnucovat, jo a také, prosím neobhajuj se tím že jsi puerovec, buď sama za sebe
05.04.2015 - 14:31
no, páni, vždyť říkám že ses tady brzy zorientoval, tohle jsi napsal po 9 dnech tady, jsi opravdu dobrý, jak je vidět z tvých děl, reakcí a komentářů, je fajn že se naše řady rozrostly o takový klenot, někoho podobného jsme tu potřebovali jako koza drbání, mám z tebe radost, jen tak dál
05.04.2015 - 14:27
Zamila: Tu omluvu jsem myslel vážně a úspěch ti opravdu přeji. Moje ambice jsou zcela v jiných sférách.
Jsi chytrá, takže ti musí být jasné, mají-li něčí postoje váhu, má za ně i odpovědnost. Ten hastrmánek tě má za spojence. Mě by to netěšilo. Ale to je každého věc. Už se k tomu opravdu nebudu vyjadřovat. Hezké Velikonoce ti přeji. :)
Jsi chytrá, takže ti musí být jasné, mají-li něčí postoje váhu, má za ně i odpovědnost. Ten hastrmánek tě má za spojence. Mě by to netěšilo. Ale to je každého věc. Už se k tomu opravdu nebudu vyjadřovat. Hezké Velikonoce ti přeji. :)
05.04.2015 - 14:23
Jiří Turner: Teda! Jak si vážím toho, že takový intelektuál se s nýmandem takto zahazuje. Ani spát z toho nebudu. Podle toho, co píše Zamila, lze mezi řádky číst, jaký ve skutečnosti jste. To mně bohatě stačí k tomu, abych se utvrdil v tom, co jsem napsal. A samozřejmě mohu čekat opět vaši reakci, neboť vaše dotčené ego vám nedá, aby jste neměl poslední slovo, mistře.
05.04.2015 - 14:06
Jiří Turner: Nic o ztotožnění jsem nepsala. Každopádně se nám to tu prostě "převětvilo". No, a Ty jsi zůstal tím hodným - a proto milovaným kritikem, který se za každou svou kritickou poznámkou kritizovanému omluví, a já zůstala tou zlou, co chce, aby nad kritikou každý (díky té Tvé poznámce) nemávl rukou. Ale mám teď tolik práce, že jsem to tu přestala brát vážně, protože tady se prostě ambiciózní lidi rádi nemají, no. Stane se :-) Myslíš, že s pokorou dosáhneš toho, že Ti otisknou básně v Hostu ? Ale kdeže. A tam já zase budu :-) Zní to jako vychloubání, ale ber to jako příklad, proč beru psaní a poezii vážně - protože ji mam radši než řada zdejších a protože v ní chci někam směřovat. Zní to namyšleně ? Ať si ! :-)
05.04.2015 - 14:05
kekebreke: Napsal jsem vám to nějak nesrozumitelně? Potřebujete abych použil váš slovník, abyste mi dal pokoj?
05.04.2015 - 13:52
Zamila: Já bych se s tebou velmi rád hádal o literatuře.
Na tohle jsme neměli reagovat ani jeden z nás.
Máš-li pocit, že s tebou chci nějak soupeřit, tak to máš pocit úplně mylný.
Promiň, nechal jsem se unést. Přišlo mi nepochopitelné, že se někdo jako ty s tímto ztotožní.
Ještě jednou se omlouvám, budu se již výhradně vyjadřovat pouze k tvým básním.
Na tohle jsme neměli reagovat ani jeden z nás.
Máš-li pocit, že s tebou chci nějak soupeřit, tak to máš pocit úplně mylný.
Promiň, nechal jsem se unést. Přišlo mi nepochopitelné, že se někdo jako ty s tímto ztotožní.
Ještě jednou se omlouvám, budu se již výhradně vyjadřovat pouze k tvým básním.
05.04.2015 - 13:39
Jiří Turner: No a jsme zase na začátku. Dělal jsem si, co jsem chtěl a než jste tady začal šířit osvětu, o vaší existenci jsem de facto nevěděl. Tak nevím, kdo vlastně za tento stav může. (ke křišťálovému vzhledu pomáhá např. savo, ale není to ono, strašně ta uměle potlačená špína smrdí)
05.04.2015 - 13:35
Jiří Turner: Jiříku, jdi už fakt do háje :-D Píšu, že tohle chápu, ale nenapsala bych to. Vím, že se se mnou strašně rád hádáš, ačkoliv jsem byla tak hodná a přenechala Ti monopol jediného vážně míněného kritika :-) Ale nemam na tohle pošťuchování už čas ani náladu, tak si najdi někoho jinýho, no ? Neznáš mě a víš houby, co si tady o tom všem myslím. A jestli se tady z toho stane jen portál, kde se budou hádat kritici mezi sebou, tak no, nazdar. Tě pic :-) Podle Tebe jsou totiž asi zatrpklí všichni, co odsud teatrálně :-D odešli, protože zkrátka mají větší ambice, jsou zlí a ukrutně namyšlení :-D Starej se o své básně a své směřování a dej už mi pokoj :-)
05.04.2015 - 13:24
kekebreke: Tak ještě jednou: zapomeňte, že někdo jako já existuje. Já učiním totéž. Jinak si s pánembohem dělejte co chcete.
05.04.2015 - 13:17
Jiří Turner: Nekomunikuji s mistrem Turnerem, jen reaguji na jeho intelektem prošpikované komenty. Souhlasím s tím, že Zamila sem patří , jen musím dodat, že jako na rozdíl od jiných nemá ještě zakalený mozek a je schopna střízlivého úsudku. Doufám, že mistrovi nebude vadit, že tady zůstanu ve stínu velikánů naší literatury a kolem jeho křišťálové a dokonalé studánky budu kulhat pouze s umytýma nohama.
05.04.2015 - 13:11
Díky, ó untrwasrmanské citoslovce, za rozšíření sbírky básniček o puerovi. Už to bude na sbírku.
Tak snad tě tedy potěšilo, že jsem si vzal tvou radu k srci, vzal pero a tu blbost opravdu napsal.
Budeš slavný.
Tak snad tě tedy potěšilo, že jsem si vzal tvou radu k srci, vzal pero a tu blbost opravdu napsal.
Budeš slavný.
05.04.2015 - 13:04
kekebreke: Mistr Turner to od vás unese, jenom vás poprosí, abyste s ním přestal komunikovat, nemá důvod si tímto kazit jedinou minutu svého dne. Mrzí mne to od Zamily, která sem na rozdíl od vás jako básnířka patří.
05.04.2015 - 12:56
Jiří Turner: Podle toho, co se tady objevuje, si myslím, že ta moje kapička nemůže nijak zakalit (zafekálit) tento web. Samozřejmě to nesmí cákat do křišťálově čisté a dokonalé studánky mistra Turnera
05.04.2015 - 12:54
puero: Správně, jsem páťák, takže snad mohu. A tak ti udělám radost a jedna pro tebe:
Peuro, puero,
teď dobře slyš,
uchop své pero,
blbosti piš.
(snad páťácké verš oceníš)
Peuro, puero,
teď dobře slyš,
uchop své pero,
blbosti piš.
(snad páťácké verš oceníš)
05.04.2015 - 12:47
Chtěl jsem napsat autorovi tohoto díla, že si spletl literární web se žumpou, místo toho píšu tobě, Zamilo, že pokud jsi schopna se ve své zatrpklosti přihlásit i k tomuto a pokud tak budou činit i ostatní, tak tu je někdo opravdu omylem. Dost možná já.
05.04.2015 - 12:46
Bravo. Podobnými básničkami si rozmazlené děti ze základky vyřizují účty se spolužáky.
05.04.2015 - 12:37
:-D Brzy tady z toho portálu bude semeniště pamfletů ze zhrzenosti :-) A kolik bych jich mohla napsat já ! No, ale nepíšu, nechci si kazit duši mých děl :-) Prostě je nejlepší odpoutat se od ostatních rádoby kritiků a sám si šlapat cestičku za kvalitou. Nebo jinak ? Nebrat to tu tak vážně, o což se už také snažím.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Od zhrzeného psance : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Však oni přijdou
Předchozí dílo autora : POMSTA