1925.gif
datum 15.10.2013
ying-yang 58, muž, Praha
mailbox

komentáře uživatele komentáře k dílům uživatele :

všechny
přidáno 18.02.2015 - 11:26
komentářů40
Mamka: Jasně, k tomu aby se člověk mohl dívat na hvězdy, nepotřebuje znalosti z astronomie. Na druhou stranu však, chce-li psát o astronomii, neměl by si jí plést z astrologií. Díky za zastavení.
přidáno 18.02.2015 - 11:26
komentářů34
Jiří Turner: Mně se právě tahle líbí, asi je bližší mému vnímání než nějaké moderny. Myslím, že je tu hezky skloubena myšlenka s povinnými slovy i formou. Sám si sulcuju v deníku pár kousků, co opravdu pošlu, rozhodnu asi až na poslední chvíli. Pořád ještě čekám na tu pravou inspiraci...:-)
Fakt je, že už jsem ten rispet i s povinnými slovy užil i v dalších nesoutěžních úletech, jednak v komentech, jednak na chatu, snad abych si na tu formu zvykl...Až to Mátu trklo! V každém případě je to zajímavá forma a nesvázaná povinnými slovy by mohla dát zajímavá dílka.:-)
přidáno 18.02.2015 - 11:22
komentářů40
Z teorie mne hrůza jímá
a tak to tedy řeknu zpříma:
"Píšu jen tak, jak mi zobák narost
hodnotím to, co nese mi radost."
přidáno 18.02.2015 - 11:21
komentářů34
Zamila:ona je konstruktivní kritika a slušnost taky něco jiného... nicméně k tomu , jak rozeznáš opravdovou kvalitu ses nevyjádřila...
přidáno 18.02.2015 - 11:18
komentářů34
Yana: vanovaso: Překvapujete mě, dámy ... Hodně smutným způsobem. A máte pravdu, jelikož tu konstruktivní kritika není vítána, nebudu tu už ztrácet čas. On měl Puero pravdu. Mějte se hezky a nenechte zdejší kvalitní poezii docela vyhasnout ...
přidáno 18.02.2015 - 11:09
komentářů34
Yana: musím s tebou souhlasit, ohledně Zamily, koukám často na ty její komentáře a nestačím se divit, pokud je taková profesionálka, co tu tedy ztrácí čas ...a upřímně já mám raději volný verš, takže ty její někdy ani nemusím, a často se mi taky zdají křečovité , jen aby to vyšlo, ale mlčím, jednak je to neuctivé, jednak si myslím, že každý se snaží sem dát to nejlepší co umí... a stále si opakuju,na jakém to serveru vlastně jsem... nejsem sama, jak už jsem zaznamenala, nakonec tu zůstane pár "umělců" - a bude klid, ... škoda, dřív se tu hodně lidí cítilo líp, ale spousta z nich je znechucena... Ano , možná není důležitá ani ta kvalita, ale to že máme možnost něco za sebe říct a že to může někoho oslovit, byt i jen jednoho jediného, ...je mi to líto za všechny,co už to odradilo - dnes jsem četla jinde Psavce - a byl jako vždy skvělý, ale tady na něj není "úroveň" ... díky za tvůj postoj
přidáno 18.02.2015 - 11:07
komentářů40
Jiří Turner: :-)
přidáno 18.02.2015 - 10:56
komentářů34
Mě se moc líbí a souhlasím s komentářem Timothy A.Postovit,...
přidáno 18.02.2015 - 10:43
komentářů34
Yana: Reaguji na něco, co primárně nebylo určeno mě, ale zaujala mě ta tvoje myšlenka s podstrčením cizího úspěšného díla. Také jsem o tom uvažoval. Věz (něco o tom vím), že i názory literárních kritiků a "tištěných" básníků, zasedajících v porotách, jsou natolik rozdílné, že z toho jde hlava kolem.
přidáno 18.02.2015 - 10:32
komentářů40
shane: Jak už jsem psal Yaně, tak je to, myslím, úplně v pořádku. Díky za zastavení.
přidáno 18.02.2015 - 10:26
komentářů40
Jiří Turner: Díky! Patřím k těm, co píší spíše intuitivně, prostým sylabickým veršem, k čemuž mi pomáhá jistý smysl pro rytmus a pobrukování si, nicméně jsem rád, že jsi to tu tak hezky shrnul a vyhnul se povýšenému přístupu našeho spasitele miroslawka. :-)
Osobně nepočítám, že bych pronikl do čítanek či literárních periodik, i když na saspi už si nás deset statečných vydalo knihu. Ale pořád píšu jen pro tu radost z hraní se slovíčky a takových je tu asi většina...
přidáno 18.02.2015 - 10:26
komentářů34
Zamila: mrzí mě že jsi napsala takový komentář, docela jsem z něj překvapená, respektive to jak ty vnímáš báseň je v pořádku, ale to žes napsala že málokdo pozná kvalitu...kdo málokdo, kdo z nás amatérů by měl poznat opravdovou kvalitu, myslíš si že ty ji poznáš? co je to opravdová kvalita? kolikrát jsem si říkala že sem vložím báseň, která neni moje a vyhrála různé soutěže, které hodnotila odborná porota, abych poznala že tady někdo pozná opravdovou kvalitu, neudělala jsem to, bála jsem se že by to někdo poznal i když jsem se samozřejmě ve finále chtěla přiznat, jinak k básni asi tolik, u Jirky tu kvalitu já hledám, jak obsahem, tak propracovaností stylu básní, tímto ho neobhajuji, protože to nepotřebuje
přidáno 18.02.2015 - 10:05
komentářů40
Yana: To je, Yano, úplně v pořádku. Ten apel se týká těch, kteří kritizují něco, co sami neznají. Ve snaze ze sebe dostat nějaké moudro si pletou základní věci. To jistě není tvůj případ.
přidáno 18.02.2015 - 10:00
komentářů34
Orionka: Jak už jsem psal Zamile, rispet mě svádí ke svému původnímu smyslu, k milostné písni. Napsal jsem dnes v noci tři (dva jistě mnohem originálnější), ale mě k němu sedí více "komerční " forma.
přidáno 18.02.2015 - 09:59
komentářů40
Tak ten začátek mi připomněl školu, literaturu a Čj jsem mívala asi nejraději už od základky, jinak tedy škola mě nebavila popravdě, ale když jsme se učili tuhle teorii tak jsem ta období nesnášela, děsný co a teď se sama snažím psát, ale moc se mi líbí ta druhá půlka tvé úvahy, ach jo ta teorie :-) a proto nebudu ze sebe dělat něco co nejsem, pro mě hodnocení stylu prostě není, hodnotím pouze pocitem
přidáno 18.02.2015 - 09:49
komentářů34
Zamila: ...jak jsem to psal, něco je realita, něco otázka vkusu. Respektuji, že dle tvého není. Kvalita v poezii je, myslím, velmi komplikovaný a relativní pojem. Řekl bych, že jí prověřují roky (někdy staletí). Jakási nesvázanost slok je, z mého pohledu, podstatou rispetu. Proč by takovou formu jinak měl. To by mohla být dvě střídavá čtyřverší nebo jedno osmiverší. Takto si zachovává charakter lidové písně.
přidáno 18.02.2015 - 09:36
komentářů34
Mně se moc líbí. Silná myšlenka, pěkně nenápadně zakomponovaná slova. Rýmy nejsou nejoriginálnější, ale celkový dojem za jedna :).
přidáno 18.02.2015 - 09:29
komentářů34
Timothy A. Postovit: Děkuji
přidáno 18.02.2015 - 09:26
komentářů34
Tak těšila jsem se na něco extra, ale jsem zklamaná. Mně to právě křečovité přijde. Ten nařízený rytmus se dá skloubit v jednu plynulou báseň, ale většinou jsou z toho tři násilné básně. A nejvíc mě mrzí, že už tady málokdo pozná kvalitu a všichni se jen plácají po zádech. Puero měl pravdu.
přidáno 18.02.2015 - 07:28
komentářů34
Valná většina básní tohoto útvaru zde na psancích je docela křečovitá, násilím vtloukaná do náležité formy. Všechno se také kulhavě točí kolem povinných slov. Tady je to jiné, je to elegantní, úderné a není ani poznat, která slova jsou dána. Je to úžasné!
1 ... 42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56 ... 97

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming