15.06.2012
66, muž, Česká Lípa
|
komentáře k dílům uživatele :
15.11.2012 - 17:02
18
Vladan: ukaž mi stát kde se neválčí,nejsou demonstrace,stávky,protesty,kde někdo na něco nenadává-zatím-atd. to že není půl Evropy pod mostem,neznamená ještě že se mají lidé "dobře" možná někde materiálně trochu víc ano,ale ani to se jim podle toho co se pořád děje,nelíbí.
Jaké je tady myslíš řešení v politice u nás,nebo vůbec? Nějaká hospodářská reforma? Každá reforma potřebuje časem zase zreformovat,ne? To čemu se říká reforma,je jen další z pokusů o něco,co už tady nebo někde bylo. Pokud nedojde k nějaké radikální reformě v člověku samém,nic zásadního se nezmění. Pořád tady budou nekonečné třenice a rvačky o to,kdo bude nabo má mít víc-čehokoliv. Může se něco dílčího na nějakou dobu zlepšit,ale dřív nebo později se zase někde objeví další "problém".
Začátek nějaké opravdové změny je u tvůrce problémů-člověka samého. A ten chce většinou měnit všechno možné,jen ne sebe-a když tak jen kosmeticky. A je jedno jestli je to politik,kněz nebo kdokoliv jiný.
Divej na Taron-rakovinu by nechala platit kuřákům samým. Kde je ten křesťanský soucit-vždyť přece všemouhoucí Bůh musel stvořit i rakovinu,ne? Nebo kdo? ďábel? A kdo stvořil Ďábla? A kdo bude platit léčbu rakoviny duše,která se nazývá náboženství-tedy sobectví?
Jemné nebo hrubší egoismu jsou viditelné všude,a maskují se tak dobře,že je ani sám jejich majitel nevidí,a udělá si z nich ctnost. Tak pracuje lidské sobectví-tedy ego. A u politiků-všech- je to vidět nejvíc. Myslím..
Jaké je tady myslíš řešení v politice u nás,nebo vůbec? Nějaká hospodářská reforma? Každá reforma potřebuje časem zase zreformovat,ne? To čemu se říká reforma,je jen další z pokusů o něco,co už tady nebo někde bylo. Pokud nedojde k nějaké radikální reformě v člověku samém,nic zásadního se nezmění. Pořád tady budou nekonečné třenice a rvačky o to,kdo bude nabo má mít víc-čehokoliv. Může se něco dílčího na nějakou dobu zlepšit,ale dřív nebo později se zase někde objeví další "problém".
Začátek nějaké opravdové změny je u tvůrce problémů-člověka samého. A ten chce většinou měnit všechno možné,jen ne sebe-a když tak jen kosmeticky. A je jedno jestli je to politik,kněz nebo kdokoliv jiný.
Divej na Taron-rakovinu by nechala platit kuřákům samým. Kde je ten křesťanský soucit-vždyť přece všemouhoucí Bůh musel stvořit i rakovinu,ne? Nebo kdo? ďábel? A kdo stvořil Ďábla? A kdo bude platit léčbu rakoviny duše,která se nazývá náboženství-tedy sobectví?
Jemné nebo hrubší egoismu jsou viditelné všude,a maskují se tak dobře,že je ani sám jejich majitel nevidí,a udělá si z nich ctnost. Tak pracuje lidské sobectví-tedy ego. A u politiků-všech- je to vidět nejvíc. Myslím..
15.11.2012 - 15:13
18
GULI: To bych GULI dost rozporoval. Ukaž mi stát, kde se lidi mají hůř (blahobyt klesl), než před 20,40,60 roky? Blahobyt je podle mě v každém případě materiální záležitost. Řekněme, že ne zrovna vždy odpovídá výši spotřebního koše, ale patří tam úroveň zdravotnické péče, úroveň a dostupnost dopravních prostředků, školství…. Podle mne blahobyt roste všem vrstvám, i těm, kteří nepracují. Blahobyt klesá ve válkách a při pohromách a krizích. Z toho pohledu naše současná krize je ještě „nic“.
Samozřejmě, že hajzlové ve všech vrstvách byli a budou. No a? Kvůli tomu máme spáchat sebevraždu?
Samozřejmě, že hajzlové ve všech vrstvách byli a budou. No a? Kvůli tomu máme spáchat sebevraždu?
15.11.2012 - 14:49
18
Vladan: To nevím proč na tom byly v určitou dobu líp-ale obecně kde na jedné straně roste blahobyt-a vždycky jen dočasně a jen pro určité vrstvy- jinde je to naopak,neskutečná bída. Myslel jsem člověka obecně,a nejen co se týká materíálního blahobytu, nikdy nebyl za poslední stovky,možná tosíce let určité jeden rok na světě.,kdy by se někde např.neválčilo.
Kdyby byli na celém světě jen dva lidi-určitě by se o něco dřív nebo později porvali. I ten hospodářský rúst určitých zemí v určitou dobu,byl jistě nějak vykoupený na druhé straně někde nějakou větší nebo menší hajzlovinou. Kdo měl nebo i má obrovské peníze ve švýcarských bankách? Myslím že i dost pofiderní lidi-jistě ekonomika nestojí na bankách,ale něco by se určitě našlo. O Americe ani nemluvím.
Pochybuju že by někdy nějaký stát byl úplně čistý. Já do toho nevidím,ale stačí se na člověka a jeho "řádění" na tomto světě podívat teď i v historii. Ať už to bylo náboženství,politika,různé mocenské a diktátorské excesy.nebo i souseda i třeba nezaujatě sám sebe. různé formy konfliktů tu jsou neustále,ať už málé,osobní,nebo mezistátní jako války. Nevidím to nějak moc optimisticky..
Kdyby byli na celém světě jen dva lidi-určitě by se o něco dřív nebo později porvali. I ten hospodářský rúst určitých zemí v určitou dobu,byl jistě nějak vykoupený na druhé straně někde nějakou větší nebo menší hajzlovinou. Kdo měl nebo i má obrovské peníze ve švýcarských bankách? Myslím že i dost pofiderní lidi-jistě ekonomika nestojí na bankách,ale něco by se určitě našlo. O Americe ani nemluvím.
Pochybuju že by někdy nějaký stát byl úplně čistý. Já do toho nevidím,ale stačí se na člověka a jeho "řádění" na tomto světě podívat teď i v historii. Ať už to bylo náboženství,politika,různé mocenské a diktátorské excesy.nebo i souseda i třeba nezaujatě sám sebe. různé formy konfliktů tu jsou neustále,ať už málé,osobní,nebo mezistátní jako války. Nevidím to nějak moc optimisticky..
15.11.2012 - 14:12
18
GULI: právě že levice prosazuje řešení naprosto opačné řešení pravice, a proto se nemůžou shodnout. A když se shodnou na středolevém kompromisu, vypadá to jako dnes u nás, když se paktují socdem a ODS. proč země jako to Švýcarsko, ale i USA po válce ny tom byly výrazně lépe? V té době nebylo sobectví a egoismus? Nebo to bylo jiným (lepším) způsobem řízení ekonomiky?
15.11.2012 - 13:37
18
Vladan: to co jsi napsal,a jistě ještě mnohem víc,většinou politici-ať už "leví" nebo "praví" vědí, přesto si každý prosazuje svoje. Jak to že se nenajde nějaké aspoň trochu optimální řešení-ideální neexistuje nikde a v ničem- nějaká domluva? Jsou tady zkušenosti z minula,od nás i z jiných zemí,i když je jasné že podmínky a okolnosti,život se pořád mění,ale přesto.
Lidé,potažmo politici se neshodnou, ani jakou barvu má jejich vlastní h...o. A to i politici ve vlastních stranách,i když se někteří tváří velice svorně. O becně je myslím primární,úplně první a základní problém v lidském sobectví a egoismu. Od toho se potom odvíjí všechno. Což neznamená že opak,nějaký altruistický ideální stav je to pravé. Dokud člověk jako druh nedoroste nějak-o čemž pochybuju-vnitřně k určitému posunu ve svém povědomí o sobě,myslím se nikdy nic nezmění. Zajímalo by mě,jestli např. ve státech kde zatím mají ropu a tedy blahobyt,různé ty emiráty apod. jsou na tom lidé morálně,eticky.aspoň trošku líp. Myslím ale že ne-důležité je postavit nějakou superobří stavbu za milirdy dolarů,aby svět ohromeně čuměl- ale že jinde je strašlivá bída,příroda která je základ všeho živého,jde pomalu ale jistě díky člověku do kytek-a hned po ní půjde i sám člověk-jakkoliv bohatý nebo chudý,to tyto různé magnáty nezajímá. Sobeckost je ale vlastní všem v určité míře. Ideální řešení se mi zdá neexistuje,čím víc je na světě lidí,tím víc se rodí problémů. Zdá se člověk nikdy nějaký zásadní problém nevyřeší-protože on sám je problém. Jak to všechno dopadne,nevím,ale doufám že už tady nebudu,nebo už znovu. Tedy upřímně doufám že neexistuje reinkarnace..:-)
Lidé,potažmo politici se neshodnou, ani jakou barvu má jejich vlastní h...o. A to i politici ve vlastních stranách,i když se někteří tváří velice svorně. O becně je myslím primární,úplně první a základní problém v lidském sobectví a egoismu. Od toho se potom odvíjí všechno. Což neznamená že opak,nějaký altruistický ideální stav je to pravé. Dokud člověk jako druh nedoroste nějak-o čemž pochybuju-vnitřně k určitému posunu ve svém povědomí o sobě,myslím se nikdy nic nezmění. Zajímalo by mě,jestli např. ve státech kde zatím mají ropu a tedy blahobyt,různé ty emiráty apod. jsou na tom lidé morálně,eticky.aspoň trošku líp. Myslím ale že ne-důležité je postavit nějakou superobří stavbu za milirdy dolarů,aby svět ohromeně čuměl- ale že jinde je strašlivá bída,příroda která je základ všeho živého,jde pomalu ale jistě díky člověku do kytek-a hned po ní půjde i sám člověk-jakkoliv bohatý nebo chudý,to tyto různé magnáty nezajímá. Sobeckost je ale vlastní všem v určité míře. Ideální řešení se mi zdá neexistuje,čím víc je na světě lidí,tím víc se rodí problémů. Zdá se člověk nikdy nějaký zásadní problém nevyřeší-protože on sám je problém. Jak to všechno dopadne,nevím,ale doufám že už tady nebudu,nebo už znovu. Tedy upřímně doufám že neexistuje reinkarnace..:-)
13.11.2012 - 10:39
18
taron: že by taron uhodila hřebík na hlavičku? Ano, velký sociální stát přebírá odpovědnost...
13.11.2012 - 10:35
18
Ha...to máš pravdu ...není to tak ...lidem chybí vlastní zotpovědnost, protože stát je rozmazluje ??....
13.11.2012 - 10:33
18
taron: Tak nějak by to mělo být (podle mě), ale není.
13.11.2012 - 10:25
18
Vladan: Hm..asi máš pravdu ...tak nějak to je ...
13.11.2012 - 00:38
18
Já bych to neformuloval jako zodpovědnost státu ("stát vlastně podporuje rozvoj rakoviny "). Ten, kdo chce kouřít, pít a fetovat jsou lidé. Svéprávní jedinci, kteří mají právo si ničit zdraví (mají právo i na sebevraždu), ale nemůžou chtít, aby stát za ně tahal kaštany z ohně - když si zničí zdraví (dopustí se zločinu). Máš právo, ale i zodpovědnost.
12.11.2012 - 23:09
18
Vladan: Zisky státu na úkor zdraví občanů ?
Hm...zajímavá politika ...- stát vlastně podporuje rozvoj rakoviny a jiných onemocnění a pak vynakládá milióny na léčbu a na vědu ...všechno je to o ničem....politika je svinstvo :)
Hm...zajímavá politika ...- stát vlastně podporuje rozvoj rakoviny a jiných onemocnění a pak vynakládá milióny na léčbu a na vědu ...všechno je to o ničem....politika je svinstvo :)
12.11.2012 - 21:00
18
taron: Nezapomněl. Ale ty hoodně velký zisky jsou podstatně sníženy náklady na léčení kuřáků a alkoholiků. Statistikové sice tvrd, že zisky jsou větší, ale ty náklady na léčení jsou odhad - a tady podezřívám odpovědné státní úředníky z úmyslného podhodnocování...
12.11.2012 - 20:51
18
Vladan: Zapoměl jsi , že stát má z alkoholu a cigaret hóódně velké zisky, ten to nikdy nezakáže , já bych to ale udělala....cigarety určitě, ty ti v ničem neprospívají ....kuřákům bych opravdu nechala rakovinu plic léčit z vlastních nákladů :)
12.11.2012 - 20:39
18
taron: ano, i alkohol nebo nikotin jsou drogy. Jak poznám (jako politik tvořící zákony), jestli daný člověk pije ze žalu, pije na zlepšení nálady, má narozeniny nebo je alkoholik? Jak to jednomu z nich zakázat a jinému dovolit? Jak zjistit, kdo se na dno dostal zaslouženě a kdo nezaslouženě? Můžeme to zakázat všem (tendence křesťanů - ochránit před pokušením), nebo povolit všem (liberální politika) a následky zatáhne stát anebo povolit všem, ale následky a léčení zatáhne každý za sebe.
12.11.2012 - 18:44
18
Mno, politice nerozumím , ale možná je čas se vzdělávat i v tomto oboru :) Jen mě osobně, ale to bude asi syndrom býv.povolání - mě osobně se moc nelíbí , to ať si každý pomůže, jak chce, nebo jak jsi to psal u těch drog? Tam trošku moje srdce protestuje ...hm, když někdo pije, nebo nevím co , neznamená jen , že je to špatný člověk, je jen na dně , proto možná pije...občas se na dno dostanou lidé i nezaslouženě a já bych asi pomáhala, teda, co bych zvládla , promiň ...jinak zajímavé počteníčko:)
09.11.2012 - 22:49
37
Vladan: Napiš,ale pokud možno srozumitelně i pro mě,který sleduje politiku jen velice málo. Taky si myslím že politika není jen údajný zápas "pro dobro občana a země" ale i dost často ne li vždycky-více nebo méně-o naplnění osobních ambicí. Což je sice "přirozené" ve smyslu že mi lidé jsme sobečtí určitým způsobem všichni,ale neznamená to,že s tím musíme smířit. Určitě to není dar "od Boha" ale spíš je to dar od nás samých, nám. Se mi zdá..:-)
09.11.2012 - 21:39
37
GULI: Vidím, GULI, že budu muset napsat pojednání o pravici, levici, konzervatismu, liberalismu a víře. :-)
Ty víš, že mě je pravicovost Klause sympatická, že ho považuju za jednoho z mála opravdových pravičáků v našem státě (neznamená to, že nemám výhrady vůči jeho samolibosti a ješitnosti). To znamená, že já hodnotím ty jeho „prohřešky“ jinak než ty. Co se Duky a křesťanů týče. Pravice, tak, jak ji chápu já (a snad i Klaus – pokud se nemýlím) uznává jako možná nejvyšší hodnoty osobní svobodu, demokracii a právní systém. To, že někdo (taron nebo Duka) je věřící, je věc jeho osobní svobody. Mám kvůli tomu s taron nemluvit? To, že došlo k aktu vyvlastnění majetku levicí (zestátnění) je fakt. To, že v demokratickém a právním státě se křivdy napravují také. To, že prezident má před sebou organizovanou strukturu křesťanské církve se značným vlivem, také nemusím dokazovat. Nevidím jediný důvod, proč by prezident měl ignorovat požadavky církve, proč by měl přehlížet její představitele, i když je (předpokládám) ateista jako já.
A pokud jde o Petra Hájka, taky mě to překvapilo. Ale vím o něm (a jeho formulacích) příliš málo. Já jako detailista bych s ním i souhlasil, tedy že člověk nepochází z opice. Správná formulace je, že opice i lidé mají společného předka :-) I když pochybuju, že to tak myslel. Ale hádám je Hájek coby tiskový mluvčí (?) zaměstnáván kvůli jiným přednostem.
Z vládního klanu nikoho dalšího za pravičáka nepovažuju.
Já naopak jako menší zlo považuju středovou stranu, protože rychlost zadlužování je přece jen o fous menší než by byla za vlády levice.
Slyšel jsem hezkou myšlenku: Komunistická strana je dnes jediná strana, ve které nejsou bývalí komunisté…. Jenom nevím, jestli mi toto plus stačí k tomu, abych je volil. (Tedy vím – nestačí)
Ano, socialismus takový jaký byl se už asi nevrátí, ale socialismů je víc… Já opravdu napíšu pravo-levou úvahu a vrátím se k tomu.
Ty víš, že mě je pravicovost Klause sympatická, že ho považuju za jednoho z mála opravdových pravičáků v našem státě (neznamená to, že nemám výhrady vůči jeho samolibosti a ješitnosti). To znamená, že já hodnotím ty jeho „prohřešky“ jinak než ty. Co se Duky a křesťanů týče. Pravice, tak, jak ji chápu já (a snad i Klaus – pokud se nemýlím) uznává jako možná nejvyšší hodnoty osobní svobodu, demokracii a právní systém. To, že někdo (taron nebo Duka) je věřící, je věc jeho osobní svobody. Mám kvůli tomu s taron nemluvit? To, že došlo k aktu vyvlastnění majetku levicí (zestátnění) je fakt. To, že v demokratickém a právním státě se křivdy napravují také. To, že prezident má před sebou organizovanou strukturu křesťanské církve se značným vlivem, také nemusím dokazovat. Nevidím jediný důvod, proč by prezident měl ignorovat požadavky církve, proč by měl přehlížet její představitele, i když je (předpokládám) ateista jako já.
A pokud jde o Petra Hájka, taky mě to překvapilo. Ale vím o něm (a jeho formulacích) příliš málo. Já jako detailista bych s ním i souhlasil, tedy že člověk nepochází z opice. Správná formulace je, že opice i lidé mají společného předka :-) I když pochybuju, že to tak myslel. Ale hádám je Hájek coby tiskový mluvčí (?) zaměstnáván kvůli jiným přednostem.
Z vládního klanu nikoho dalšího za pravičáka nepovažuju.
Já naopak jako menší zlo považuju středovou stranu, protože rychlost zadlužování je přece jen o fous menší než by byla za vlády levice.
Slyšel jsem hezkou myšlenku: Komunistická strana je dnes jediná strana, ve které nejsou bývalí komunisté…. Jenom nevím, jestli mi toto plus stačí k tomu, abych je volil. (Tedy vím – nestačí)
Ano, socialismus takový jaký byl se už asi nevrátí, ale socialismů je víc… Já opravdu napíšu pravo-levou úvahu a vrátím se k tomu.
09.11.2012 - 19:54
37
Vladan: Vldane,nebudu se s Tebou přít o tomto protože tomu nerozumím a kecal bych nesmysly,ale i když je to trochu od téma daně,úplně mimo zase ne. Ty jsi pravicově založený,a přitom ateista. Co říkáš na Klause,že se bratříčkuje od papeže až po Duku,nebo na toho jeho poradce,nebo co toje,který očekává prý brzký příchod Antikrista,tedy konec světa a rozhodnou bitvu dobra se zlem? Takovéto hovadiny jsou dobré pro nějakého pomateného náboženského fanatika,ale pro člověka blízkého prezidentoví? I když u nás v Česku je možné všechno. Kalousek se jezdí modlit na Velehrad,Nečas se taky považuje za věřícího.. Divná sestava v té vládě. A já opravdu nevím,co je mi odpornější,jestli tito političtí pravicoví svatoušci,nebo násilničtí levičáci typu komunistů..:-( rúzní véčkaři,nebo jejich odpadlíci kteří okamžitě tvoří jakési podivné straničky-o tom nemluví. Jako nejmenší zlo mi pořád vychází ČSSD-i když asi tak o dvě procenta "lepší" než včšchni ostatní. Nějakou tradici tady má z první republiky,totalitní strana to snad není,i když se teď po krjských volbách spojuje s komunisty.. Ostaně si myslím svým laickým pohledem že strašit dnesk komunistama je už trochu mimo mísu. Doba kdy za sebou měli Rusy je pryč a svět je dnes tak ekonomicky a vůbec propojený,že na nějaké excesy ála Severní Korea už není doba..Nebo co myslíš?
08.11.2012 - 08:50
37
kmotrov: Vladan: Wau chlapi ... takže se nemusím svlíkat, je to dobrý , vy to nějak přežijete .. u mě by to bylo horší :))) Nevím, proč se k nám nechce nikdo přidat, každý nadává , jak se máme špatně a nikde nikdo ,... asi už jsme se zdiskreditovali tadyk až moc, nic půjdeme jinam , na jiný web, tam nás neznají ..a někdo se třebas chytí:)
08.11.2012 - 07:59
37
Erotický kalendář není nápad skvělý! Je to opakovaný vtip. Originální by byl erotický kalendář například s Vladanem nebo Gulim, ale to potenciální příznivce zaručeně odpudilo...
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Angelon [17], Zoe [14], Vavrys [13], Jaruska [12], Deer [10], Leonn [3], Dalmet [3], rebarbora [2]» řekli o sobě
samiVdavu řekl o Umouněnka :Slečna s šikovnou prací s jazykem a organizátorskými schopnostmi. Pořádá své literární večery a ráda se účastní literárních čtení. Naživo velmi příjemná osoba.