14.05.2011
33, žena, Vancouver, BC, CA
|
komentáře k dílům uživatele :
25.05.2014 - 19:07
3
West: děkuji za komentář. celý ten můj pocit z toho byl tak trochu klišé. pak jsem si položila tu otázku a stejně jsem se ocitla na začátku problému. :)
25.05.2014 - 18:48
3
V obsahu sdělení jakoby klišé. V závěru ovšem položená slušná řečnická otázka, kterou si čtenář rozvine do mnoha směrů a podob. Děkuji.
WEST
WEST
15.05.2014 - 18:56
2
Singularis:
Děkuji za kritiku. V téhle kapitole se dějové linky prolínají někdy až opravdu moc, toho jsem si vědomá, protože v podstatě se příběh rozdělil na víc větví a dějů, které se odehrávaly v určité časové posloupnosti. V dalších kapitolách už by to nemělo být tak "strašné".
Co se týká Niiny matky, tak v jedné z předešlých kapitol je napsáno, že onemocněla a zemřela. Ale pravděpodobně k tomu napíšu ještě něco víc.
A to, jestli by Nora Aislin poznala podle hlasu, to je otázka. Možná, že to nemám úplně nejlíp promyšlené, takže uvidíme, co bude, až Aislin potká další lidi. Ale třeba v Game of Thrones to fungovalo, i když je zase pravda, že Arya Stark byla v té době celkem mladá. :)
Děkuji za kritiku. V téhle kapitole se dějové linky prolínají někdy až opravdu moc, toho jsem si vědomá, protože v podstatě se příběh rozdělil na víc větví a dějů, které se odehrávaly v určité časové posloupnosti. V dalších kapitolách už by to nemělo být tak "strašné".
Co se týká Niiny matky, tak v jedné z předešlých kapitol je napsáno, že onemocněla a zemřela. Ale pravděpodobně k tomu napíšu ještě něco víc.
A to, jestli by Nora Aislin poznala podle hlasu, to je otázka. Možná, že to nemám úplně nejlíp promyšlené, takže uvidíme, co bude, až Aislin potká další lidi. Ale třeba v Game of Thrones to fungovalo, i když je zase pravda, že Arya Stark byla v té době celkem mladá. :)
15.05.2014 - 18:41
2
Tato kapitola je pěkně napsaná, ale mám k ní několik výhrad. Snad moje kritika nevyzní příliš tvrdě.
Nelíbí se mi prokládání významných dějových linií. Nevidím to rád v televizních seriálech, a v knihách už vůbec ne. Ideálně by se (dokud se nesetkají) měla každá kapitola věnovat buď Aislin, nebo Nie s případnými vsuvkami vedlejších linií (např. té o duchu krále Torana). Když se kapitola k jedné linii vrací (v tomto případě jde o Niinu cestu do Darkswenu), činí to román nepřehledným a bude se v něm špatně vyhledávat. Proto bych se přimlouval k tomu spojit obě části kapitoly věnující se Niině cestě do Darkswenu k sobě s vhodným vyjádřením, že meztím uplynul nějaký čas. Jinak, už jen samotné střídání dějových linií podle mě může představovat problém - čtenář-muž či čtenář-žena si může některou linii zvlášť oblíbit a chtít ty ostatní přeskakovat, aby věděl/a "jak to bude dál" s její/ho oblíbenou postavou.
Zmínka o Niině matce je příliš stručná. Matka je pro většinu lidí dost významná osoba, takže čtenáři-ženě či čtenáři-muži se při takové zmínce mohou vynořit spousty otázek, chtělo by to více se o ní rozepsat: Proč už nežije s Niou? Nechal ji král Marcas popravit? Před kolika lety se s Niou viděly naposledy? Když si kladu otázky, na které text neposkytuje rozumně dohledatelnou odpověď, zatímco pojednává o něčem pro mě ne tak zajímavém, ztrácím motivaci číst dál. (Nebo alespoň část té motivace.)
Nepoznala by Nora Aislinino pohlaví podle hlasu? Nezdálo by se jí na Aislin vůbec nic divného? Chápu, že v tu chvíli měla Nora důležitější věci k přemýšlení, ale časem by jí to mohlo začít vrtat hlavou, pokud je citlivá k jemným náznakům, které není tak snadné skrýt přestrojením.
Nelíbí se mi prokládání významných dějových linií. Nevidím to rád v televizních seriálech, a v knihách už vůbec ne. Ideálně by se (dokud se nesetkají) měla každá kapitola věnovat buď Aislin, nebo Nie s případnými vsuvkami vedlejších linií (např. té o duchu krále Torana). Když se kapitola k jedné linii vrací (v tomto případě jde o Niinu cestu do Darkswenu), činí to román nepřehledným a bude se v něm špatně vyhledávat. Proto bych se přimlouval k tomu spojit obě části kapitoly věnující se Niině cestě do Darkswenu k sobě s vhodným vyjádřením, že meztím uplynul nějaký čas. Jinak, už jen samotné střídání dějových linií podle mě může představovat problém - čtenář-muž či čtenář-žena si může některou linii zvlášť oblíbit a chtít ty ostatní přeskakovat, aby věděl/a "jak to bude dál" s její/ho oblíbenou postavou.
Zmínka o Niině matce je příliš stručná. Matka je pro většinu lidí dost významná osoba, takže čtenáři-ženě či čtenáři-muži se při takové zmínce mohou vynořit spousty otázek, chtělo by to více se o ní rozepsat: Proč už nežije s Niou? Nechal ji král Marcas popravit? Před kolika lety se s Niou viděly naposledy? Když si kladu otázky, na které text neposkytuje rozumně dohledatelnou odpověď, zatímco pojednává o něčem pro mě ne tak zajímavém, ztrácím motivaci číst dál. (Nebo alespoň část té motivace.)
Nepoznala by Nora Aislinino pohlaví podle hlasu? Nezdálo by se jí na Aislin vůbec nic divného? Chápu, že v tu chvíli měla Nora důležitější věci k přemýšlení, ale časem by jí to mohlo začít vrtat hlavou, pokud je citlivá k jemným náznakům, které není tak snadné skrýt přestrojením.
04.05.2014 - 12:27
8
"těžko říct, která z nás jede dopředu a která zpátky" - podle mě jedou obě dopředu, jen každá ze svého pohledu. Svět je relativní.
04.05.2014 - 12:18
5
Vidím v tom řadu obrazů položených vedle sebe, ale jako celek mi to nedává žádný smysl.
04.05.2014 - 11:47
2
Líbí se mi, že tuto báseň lze číst jako radostnou i jako smutnou. Je to takový zvláštní pohled na lásku, líbí se mi.
27.04.2014 - 13:14
4
moc se mi to líbí.. je to vypovídající, zajímavé obraty, dobrá forma.
24.04.2014 - 23:23
4
Tohle je dobrý! Moc dobrý.. Takový střípky by se daly číst a skládat pořád dokola.. :)
19.04.2014 - 21:42
2
Davidsoft: děkuji za upozornění. i to s tou babičkou nějak upravím. původně jsem to totiž měla napsané jinak, tak mi to ani nepřišlo, že to je divné :)
19.04.2014 - 19:46
2
Připadne mi trochu zvláštní, že král Marcas oslovoval Aislininu babičku "babičko", spíš bych čekal, že jí řekne buď jménem, nebo nějak neurčitě, ale to nevadí, spíš na to jen nejsem zvyklý.
Když si babička nalila něco do čaje, čekal jsem, že to bude buď uspávací prostředek nebo jed, ale i tak to bylo velice zajímavé řešení. :-)
V odstavci, který začíná "Sama Aislin" se dvakrát brzy po sobě opakuje "od Eldenu", myslím, že by to šlo říct nějak lépe, co třeba "odhadovala, že míří na severozápad"?
Atmosféra rozloučení s Abastorem je moc pěkná, připomnělo mi to rozpad Společenstva prstenu (na konci filmu Pán prstenů: Společenstvo prstenu, byla to podobná situace) a hodí se mi k tomu i melodie The Breaking of the Fellowship z toho filmu: http://www.youtube.com/watch?v=sQ9NOV3KNpY
Když si babička nalila něco do čaje, čekal jsem, že to bude buď uspávací prostředek nebo jed, ale i tak to bylo velice zajímavé řešení. :-)
V odstavci, který začíná "Sama Aislin" se dvakrát brzy po sobě opakuje "od Eldenu", myslím, že by to šlo říct nějak lépe, co třeba "odhadovala, že míří na severozápad"?
Atmosféra rozloučení s Abastorem je moc pěkná, připomnělo mi to rozpad Společenstva prstenu (na konci filmu Pán prstenů: Společenstvo prstenu, byla to podobná situace) a hodí se mi k tomu i melodie The Breaking of the Fellowship z toho filmu: http://www.youtube.com/watch?v=sQ9NOV3KNpY
16.04.2014 - 15:48
6
Skvělá báseň, dynamická forma zcela odpovídá tomu naléhavému sdělení. Fakt dobrý...
15.04.2014 - 10:00
6
Moc krásná, dlouho jsem od tebe nic nečetla, ale toto stálo za to...vykřičím, vykříčím...všichni bychom tak rádi křičeli...ale i kdyby nás slyšel celý svět, stejně nám nepomůže :)
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» řekli o sobě
Me and you and all the others řekla o Lay :moje zlatá sedmikráska. kafe. sem fakt moc moc moc ráda, že tu jsi, že tě můžu číst... a že tomu někdy i rozumím:+) love. M.**