experimentální poezie všedního dne
03.12.2007 13 1418(40) 0 |
Seděl jsem v kavárně
za sklem
jsem pozoroval
ženu
v bílých šatech
Přecházela silnici
Všechno
zpomalovala
Auta
Chodce
Moji tužku
Čas
Přitom však měli všichni naspěch
za sklem
jsem pozoroval
ženu
v bílých šatech
Přecházela silnici
Všechno
zpomalovala
Auta
Chodce
Moji tužku
Čas
Přitom však měli všichni naspěch
Ze sbírky: Experiment
19.05.2011 - 17:35
Autor k vyjádření použil jeden z prostředků experimentální poesie. Opravdu tu už leccos bylo před námi, ale to není podstatné. Podstatné je, jak s tím nakládáme my. Jakým obsahem naplníme formu. Toto dílo pokládám za zdařilé právě pro soulad obsahu s formou.
01.02.2009 - 12:04
nechci se nikoho dotknout, ale dílko je zajímavý, stejně jako komenty. Tady jsem si ověřil, že se občas pro samý pohled na báseň a její rozbor zapomene na kouzlo, co má vyjádřit. Nepochybuji o tom, že ta žena v bílém....byla jak záběr ve zpomalené frekvenci... Graficky vyjádřené zpomalení je jistě experiment.... v tomto případě povedený.
13.01.2008 - 21:20
Dnes je už ťažké vymyslieť niečo originálne, skoro všetko tu už bolo... (Dôležitejšie je, aby jeden človek nepísal všetko rovnako). Ale ja k forme nemám výhradu, aj myšlienka je skvelá, vyjadrená trefne ;) Naozaj podarená momentka ;)
08.12.2007 - 14:07
To zpomalování je nádherně vyjádřeno... :) A vůbec, celá ta báseň je překrásná... :)
07.12.2007 - 17:00
skvělý...taky se mi prostřednictvím tvojí básně na chvíli zastavil čas...a myslím, že to do téhle kategorie patří, už jenom díky tomu, že ta forma rozhodně není tradiční (i když ne taky naka novátorská, ale to přece není účel amaterských literárních serverů...)...no to byla jen takový vsuvka pro Yarroda, jinak...fakt se mi to líbí, Tome :-)
04.12.2007 - 14:16
no vidis...nemusis vzhlizet ke skacelovi..:)
mas svuj styl..tak ho jed dal...dobra vec,tome...libi se mi,..
mas svuj styl..tak ho jed dal...dobra vec,tome...libi se mi,..
03.12.2007 - 17:26
..mohl(a)...ale mně to přijde docela skvostně vystižené...všechno..maličkosti...
03.12.2007 - 16:20
Podobnou experimentální báseň jsem už viděl... Tak opravdu nevím jak komentovat. Používat mezery k oddělení textu je už profláklé. Tak se nebojte a vymyslete něco jiného ;)... Vím, že ten základ nemá být v místě mezi slovy, ale v tom co to znamená. I přesto si myslím, že jsi se to mohl(a) pokusit vyexperimentovat jinak...
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Momentka : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Schizofrenie
Předchozí dílo autora : Jsme
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» řekli o sobě
Yana řekla o kmotrov :Jeho nadšení pro věc je tak nakažlivé, jeho projev je tak moudrý a tak plný života, že jsem hrdá na to, že znám kmotrova a že jsme si blízcí, je to pro mě pocta, znám kmotrova- tak zatichlého a tak hlasitého, plného inspirace a bohémského ducha, jo, a je strašně milé když se z něčeho raduje a směje se