Líbil by se vám tento styl psaní? Kdo to dočte, dostane větrový bonbon. stačí mi pak napsat adresu.
přidáno 13.10.2009
hodnoceno 6
čteno 1228(28)
posláno 0
Sešlápl jsem splachovátko. Ve vlaku svý dobrý nálady. V kupé byly cítit moje nohy přes vrstvičku ponožek a vrstvu bot. Pár piv a pár panáků. Nebyl jsem opilej, jen jsem si zas připadal o něco víc užitečnej. O něco víc hezčí. Za oknem byla ujíždějící tma a můj konstantní obličej. Moje holka si četla časopis, občas zvedla oči a mile mne mrkla. Mladík v bílých šusťákách tu byl navíc. Černý vlas mezi žebry ústředního topení. Olé. Každý má svého Boha, říkali nějací chlápci v hospodě v Mariánských Lázních. Kafe s rumem, mercedes, zkameněliny, švédské stoly, výlety, návraty, konec začátku, začátek konce, výkup padaných jablek.
Bukowski mi řikal, že je poezie mokrý hadr v dřezu. A že básníci zbytečně brzy končí. Měl jsem odbakalářováno. Dál už jsem nechtěl pokračovat z jediného důvodu, a to finančního. Ve dvacetičtyrech letech má chlap obrovskou touhu po samostatnosti a já si ji chtěl splnit. Samozřejmě, že si školu dodělám, ale až za rok a zřejmě dálkově. Po 17 letech si člověk musí odpočinout, zvlášť když tuto instituci nenávidí od první třídy, ale vejška je v pohodě, jen se za ten rok musím rozhodnout, zda-li zůstat v oboru či přesedlat. Dnes jsem dostal výbornou nabídku práce, jedná se o tvorbu reklamních sloganů pro rádia, na bilboardy a kdoví kam ještě. Takže až na Vás budou řvát něco divného z rádia, může se jednat i o moji tvorbu. Kreativní činnost na volné noze. Teď už třetím týdnem pracuji ve skladu. Jen tak na dohodu za 90 korun na hodinu, daním ani sociálním a zdravotním strhávkám nerozumím, takže vůbec nevím kolik dostanu. Skladničina je těžká flákárna, až na to vstávání ve 4: 35, ale dá se na to zvyknout. Včera jsme s jedním, také zářijovým bakalářem hrabali trávu za skladem, dnes nám půjčili traktůrek, naftu a gumáky. Byla to příjemně strávená kocovina. Teď sedím ve škole na kompu a píšu tuhle věc, přihlášen jsem na svého kamaráda, inženýra, doktoranta, basáka kapely Empaty. Jejich zpěvačka má hlas jak Lucka Bílá a prsa pětky. Jdu naproti svojí kočce, Markétce, šéfce marketingového oddělení. Pak se doma najím a vyperu si ponožky.
přidáno 28.08.2015 - 16:41
To je dobrý. Hlavně začátek. Ale bezva styl, je to čtivý :-) No, celkově bych do Tebe takový styl psaní ani neřekla ... :-)
přidáno 20.10.2009 - 19:52
1.odstavec skvělej ...poslední tři věty taktéž ..... dočetla jsem to kvůli větrovému bonbonu, /krásné slovo-bonbon a také slovo šminky/ , prostředek absolutně nezajímavý, resp. nezajímavě podaný ! :)
přidáno 13.10.2009 - 22:21
...jo, mne tenhle styl psani sedi...takze ja sem v tomhle nasla jisty zalibeni...a vetrovej bonbon jo?:)
přidáno 13.10.2009 - 20:54
jo život neni jenom maxi a dokonalý okamžiky a tys celym tim textem řekl jeden pocit kterej jsem z toho snad pochopil.
přidáno 13.10.2009 - 17:10
vadi mi tam ten pocit, ze tou lezernosti chces rict neco strasne duleziteho... o to vice mi je vlastne uplne jedno, cos napsal...
přidáno 13.10.2009 - 16:52
drsně...:) no konečně něco vážně ze života...

semi do toho asociovaly moje středy..

"slečna septimánka s prospěchem 1,2 vytírala schody, slečno, máte tady čmouhu... jděte do háje, já si to vytřu dle sebe... ty uklízečky, kdyby se líp učila...":))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]
» řekli o sobě
wojta řekl o "Autor"sám :
Nemám rád, když mě nutí, dělat něco z chutí. To se mě právě stalo, že chci vložit další ,,dílo" a hle, nejde to. Nejsem dosti aktivně kritický a počet vložených děl, začíná převyšovat počet kritik. Jistě, mohl jsem to přejít mlčky, zkritizovat nebo pochválit jiného autora- autorku, mohl jsem .... . Ale to se neslučuje s mým naturelem, avšak dříve, než-li začnu pěnit, bych se měl zeptat sám sebe k čemu to všechno vlastně je ? Někdo moudrý napsal, že inteligenci nelze jednoznačně definovat, ale je to zhruba stav přizpůsobení se lidem, kteří nebyli ochotni se přizpůsobit. Je to věc názoru, ale abych dostál pravidlům, budu kritizovat - sám sebe. Pravidla to nezakazují, navíc já se dostatečně znám natolik, abych věděl, co si mohu jako kritik k sobě, jako autorovi dovolit, mohu se proto plně opřít do významu díla, které jsem jako autor napsal a které současně, jako kritik kritizuji. Jednou jsem měl napsáno v posudku: v kolektivu je oblíben i když jej svým jednáním, často rozvrací. Tenkrát jsem se zlobil, dneska tomu musím dát za pravdu.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming