Kaligram... Kratičký tok myšlenek, který mě dnes napadl. Ani nevím, jestli je to někomu adresované, nebo ne...
28.05.2009 7 1753(20) 0 |
* Pohár *
Duše je pohár na jehož
dně bublá temnota
Dno tvého poháru
/ blízko má k
/ hladině
/ Sta
čí
tak
má
lo
a tvůj
pohár
přetéká
Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
Duše je pohár na jehož
dně bublá temnota
Dno tvého poháru
/ blízko má k
/ hladině
/ Sta
čí
tak
má
lo
a tvůj
pohár
přetéká
Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání před povodní? Kdo mě ochrání
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Ty ne . . . . . . . . . . . . . . .
12.12.2015 - 18:36
Nikytu: Vida! Tohle čtu s odstupem, kdy už, bohužel, nemám o Tobě zprávy a přece jsi byla má nejpilnější dopisovatelka a prima kamarádka. :-)
Je legrační, že to tak nějak vnímám v souvislosti s tím, cos tady kdysi řekla o mně...Občas se to tu znovu objeví i na liště! Bylo to moc milé, nečekané a svým způsobem až šokující! Snad se ještě někdy potkáme...:-P
Je legrační, že to tak nějak vnímám v souvislosti s tím, cos tady kdysi řekla o mně...Občas se to tu znovu objeví i na liště! Bylo to moc milé, nečekané a svým způsobem až šokující! Snad se ještě někdy potkáme...:-P
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
* Pohár * : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Smíření
Předchozí dílo autora : Stín
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
MakiLayla řekla o Lusy :Známe se tak krátce a já se cítím, jakobych ji znala věky. Slova nevyjádří to, co teď prožívám... Jsem šťastná, že jsem měla tu čest ji poznat! Nabídla mi pomoc, když jsem byla v nouzi...