další z mých psychonálad
16.10.2008 2 1431(9) 0 |
Viděla jsem film Krajina přílivu. Byl o dívce jménem Jeliza-Rose, dítěti lásky. Hippies lásky. Tentokrát bez hlásání světového míru, tentokrát bez květin. Zato s hlavami panenek a prázdným břichem. Povídali jste si někdy s panenkami? Plyšovými medvídky? Opicemi? Jogurty v lednici? Jednou to přijde. Já a Jeliza-Rose v tom máme praxi od dětství. Co je na tom špatného? Proč lidé tento film odsuzují? Je to kvůli mrtvolám, ke kterým se ta roztomilá holčička tulí? Je to kvůli líbání s postiženým? Je to kvůli té kráse, která se tu skrývá? Nebo nedostatkem fantazie? Důležité je, že Amelie z Montmartu je kouzelná, Jared Leto v Requiem za sen psycho a Johnny Depp v Čokoládě k sežrání. Ono na tom něco je, ale neni toho zas tolik. Ale prosím, čtěte si dál knížky klasiků, které nikdy nedočtete a noste si okované opasky. Proč ne. Hlavně to ale nedělejte automaticky, jinak dopadnete jako rodiče v tomhle filmu. Rozložíte se.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Krajina přílivu : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Vynucené úsměvy III.
Předchozí dílo autora : Nemocné otázky
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
mannaz řekla o Singularis :Velice originální autor. S precizně napsanou prózou. Tvoří vlastní svět, který je opravdu jediněčný a stojí za to do něj vstoupit.