zkuste psát v horečce. je to zvláštní.
20.09.2008 3 1737(16) 0 |
Proč je v srdci oheň, co hasí kapky deště a pálí za ušima? Proč nejsou automaty na vodu a chleba a prodavač tak divně zírá? Proč sedaj sojky na hroby? V Praze? Už našel někdo z Vás sojčí pírko? Ne, protože jste nezemřeli. Proč někdo křičí hlasitě a někdo zase tiše? Závisí to na barvě očí? Tvrdosti srdce? Proč pocit mám, že ztratila jsem city, dřív než poznala jsem lásku? Copak je správné třídit city? Jsou city odpad? Nemluvte tak strojeně, pane Stropnický. Posloucháme Vás jen kvůli vlasům. Proč nejdou vymazat z hlavy ty věty, které nechtěla jsem poslouchat? Proč dánský princ má každý oko jiné?
24.09.2008 - 16:05
Víš....já myslím, že city se třídí aniž bychom o tom věděli....dělá to naše srdce a pracuje při tom na přesčas.
E
E
20.09.2008 - 19:57
dobry dobry...
/ze prej hezkej brain storm.. vzkazuje Tomas:+D/
M.
/ze prej hezkej brain storm.. vzkazuje Tomas:+D/
M.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nemocné otázky : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Krajina přílivu
Předchozí dílo autora : Mexická blondýnka
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Yana řekla o Sucháč :Realista, který se občas toulá v oblacích ( to je to první co mě napadne ). Vnímám, že má jasno, ale přesto tomu občas uniká a je mu dobře v tom rozervaném světě básníků, muzikantů, bohémů, a to se mi líbí. Vnímám, že stojí nohama pevně na zemi, ale rád se od země odpoutá. Píše básničky plné radosti ze života, z lásky, z lásky a obdivu k ženám. Ví své a když se občas přežene mráček, brzy ho nahradí sluníčko. A ještě si cením toho, že dokáže pochválit, povzbudit, ale i taktně zkritizovat. Sakra co napsat negativního??? Asi jen to, že ho vlastně vůbec neznám...