Včera jsem sem vložil velice podobný text pod stejným názvem, který byl básní. Po poledni se mi přestal líbit a přepsal jsem ho, tak ho tu s omluvou dávám znovu.
přidáno 28.10.2007
hodnoceno 4
čteno 1877(26)
posláno 0
Dřevo, jenž svými suky mluví a letokruhy píše.
Mosaz nebo měď, vrstva letitého prachu, do něj korále či perly vsazené, očazené třešňovým kouřem.
A k nim patří klíček, na lněném provázku, ze železa tepaný, se spoustou ostrých zubů.
___Střepy sněhových vloček, hebké a bílé, stovky udivených oček, krky saní v pevné ___vazbě a pošmourná křídla havranů. Ba i kytice noční, snítky rozhovorů starých ___koutů, úsměvy terakoty a stránky mezi stránkami.
Kdysi jsem je sbíral, kradl z malých klícek, a zamykal do truhly bez víka.
Rytíř smutné postavy, nekonečná noc (Ach jaký to kýč!) a přetržená šňůrka v dlani.
___Jediní mí společníci, ve světě vně skříňky na sny.
přidáno 27.11.2007 - 17:04
pěkné.
přidáno 25.11.2007 - 14:27
nesedi mi slovo ocazene... ale jinak zajimave ;)
přidáno 25.11.2007 - 13:34
uživatel smazán
Hezky vyjádřeno..
přidáno 28.10.2007 - 10:35
smutně hezký svět...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Skříňka na sny : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : O loutkách a lidech
Předchozí dílo autora : Nov a úplněk

» narozeniny
Angelon [17], Zoe [14], Vavrys [13], Jaruska [12], Deer [10], Leonn [3], Dalmet [3], rebarbora [2]
» řekli o sobě
shane řekl o Amelie M. :
Drsná holka s něžnou duší, jejíž dílka čtu si rád, rozpláče, též touhou vzruší, dovede i rozesmát... ♥Prima človíček, který ví, co život obnáší a bere jej tak, jak přichází! Může mne jen těšit, že právě díky kdesi sdílenému odkazu na moji báseň "Když život nedá se už žít" zavítala mezi nás! Již mnohokrát mne inspirovala k zamyšlení nad věcmi, které mne doposud míjely a jindy ve mně probudila touhu k veršohraní! Jsem rád, že jsem ji poznal, je takovým milým oživením nejen tohoto portálku...:-)))
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming