Co bude dál?
31.10.2024 10 86(9) 0 |
Konvence dnes doba láme
pohlaví prý více máme
dříve jsme to lehčí měli
těžko jsme to zapomněli
Kam nás dnešek zase vede
žena nechce močit v sedě
provolejme dívkám slávu
nával je u pisoáru
Franta říká to je vono
navštívilo mě dnes ono
čekám další překvapení
v blázinec teď svět se mění
pohlaví prý více máme
dříve jsme to lehčí měli
těžko jsme to zapomněli
Kam nás dnešek zase vede
žena nechce močit v sedě
provolejme dívkám slávu
nával je u pisoáru
Franta říká to je vono
navštívilo mě dnes ono
čekám další překvapení
v blázinec teď svět se mění
01.11.2024 - 23:35
Bavíš jako vždy. jen bych za sebe doplnil: něco jiného je sexuální svoboda, odhození předsudků, konvencí a tak dále, dále a dále, něco jiného je postavit se proti přírodě. Co svět světem stojí, existují zde hermafrodité nebo dvoupohlavní život vynucený evolučním pokrokem. Vše ostatní je úchylka ( aniž bych to chtěl dehonestovat), jsme na takové úrovni sociálního vývoje že akceptujeme, nediskriminujeme, jsme ochotni komunikovat na stejné úrovni. Neměli bychom ovšem zapomenout že se přesto jedná o úchylky od normálu. Všichni jsme již slyšeli nebo četli: sameček, samička, včelička, květinka. Nechci provokovat, jen připomenout objektivní fakta.
01.11.2024 - 11:22
Tak jsem zas zabrousil k psavcovi (jak je něco zařazeno do erotika a sex, hned na to klikám, že jo). Pěkné. Ono tyhle fyziognomické anomálie znal už starověk a po stovkách let permanentní démonizace se zdá, že nastala jakási doba osvěty (je-li to osvěta, to si zrovna nejsem úplně jistý), ale já to vnímám spíš jako jakési prohloubení sexuální revoluce přelomu 80. a 90. let, kdy explicitní erotika pronikla do televize takovými kultovními pořady jako peříčko a pod. Ale je fakt, že sexuální revoluce začátek nemá. Nebo, kde vlastně? Když ženy odložily korzety, ostříhaly se jako Jozefína Bakerová a začly nosit kalhoty jako Marlene Dittrichová? Nebo už na zhýralém dvoře Ludvíka XVI a Marie Antoinetty? Nebo ještě dřív? My se dneska rdíme pohledem na oboupohlavní individuum v pornoskeči, ale chlope, to jsme pořád ještě někde uprostřed, nebo na začátku. Bude to ještě zajímavější. Zvrhlejší, lepkavější, růžovější... jako s objevováním prostorvých dimenzí.
31.10.2024 - 22:14
Psavec : svět kolem nás se mění a někdy je těžké se s těmi změnami srovnat. Já jsem halt stará škola. Ale napsal si to fajn. Díky.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jen zírám : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Veselý den
Předchozí dílo autora : Mladé lásky
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
samiVdavu řekl o Cecidit angelus :Pokud má někdo vůli na sobě pracovat a brát si něco z kritiky, má šanci se v psaní výrazně zlepšovat. Této autorce nemusíte mít strach říct, že se vám něco nelíbí, pokud je to racionální, na chybě zapracuje a odvděčí se vám dobrým dílem!