Pustila jsem se do hledání krajin mého srdce. Tohle je jedna z nich.
01.06.2024 3 151(8) 0 |
Je celým světem. Mým světem. Kotvou v neklidu a zmatcích. Zůstává stejná a přesto tak proměnlivá a pestrá. Tak živá!
Mezi stébly trávy se krčí knoflíky chudobek, ční palice květů jitrocele a růžového jetele a září sluníčka pampelišek.
Ptáci nachází domov v hustých větvích zeravů a v dutinách starých jabloní. Poletují a vesele štěbetají. Kosí tatínek mi létá ukázat svoje úlovky, tu housenku, tu žížalu. Chválím ho a zdá se, že ho to těší.
Obyčejný keř špendlíku se každé jaro rozkvete a dojímá svou bílou nádherou. Stará třešeň připomíná doby minulé, statečná, vytrvalá a krásná.
Těžké květy růžových i bílých pivoněk omamně voní a v dešti se tíhou vodních kapek sklání až k zemi. Byly to tu ještě než jsem se narodila. Je na mně je zachovat a s nimi i vzpomínku na ty, kteří tu už nejsou.
03.06.2024 - 07:18
mannaz : ano, též mám nostalgii k pivoňkám, které pěstovala moje babička. Ale už jen ve vzpomínkách, protože jejich domeček i se zahradou zbourali kvůli kruhovému obchvatu. Zahrada je přírodní ráj. Hezky si to popsala. Děkuji.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zahrada : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Divadlo
Předchozí dílo autora : Probuzení
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 2» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Yana řekla o Sucháč :Realista, který se občas toulá v oblacích ( to je to první co mě napadne ). Vnímám, že má jasno, ale přesto tomu občas uniká a je mu dobře v tom rozervaném světě básníků, muzikantů, bohémů, a to se mi líbí. Vnímám, že stojí nohama pevně na zemi, ale rád se od země odpoutá. Píše básničky plné radosti ze života, z lásky, z lásky a obdivu k ženám. Ví své a když se občas přežene mráček, brzy ho nahradí sluníčko. A ještě si cením toho, že dokáže pochválit, povzbudit, ale i taktně zkritizovat. Sakra co napsat negativního??? Asi jen to, že ho vlastně vůbec neznám...