Na PP byl včera den vody. Takto dopadl můj pokus o povídku :D
19.03.2023 5 345(12) 0 |
Uprostřed lesa proudí jakýsi věčný pramínek. Jeho čistota udivuje, stejně tak odkud a kam si to vlastně radostně plyne. Když zavřete oči, rázem se ocitnete ve světě zázraků a víl.
Půl obyvatel lesa k němu chodí pít. Jen v zimě je pramínek uzamčený. Monumentální ledové království uprostřed ničeho poskytuje dokonalý pohled jako z pohádky. Tu krásu nikdy nezapomenu, ale když jsem se jí snažila znovu objevit našla jsem jen obyčejný převis půdy s malým čůrkem vody. No to je jedno,tu dokonalou vzpomínku mi nikdo nevezme.
Půl obyvatel lesa k němu chodí pít. Jen v zimě je pramínek uzamčený. Monumentální ledové království uprostřed ničeho poskytuje dokonalý pohled jako z pohádky. Tu krásu nikdy nezapomenu, ale když jsem se jí snažila znovu objevit našla jsem jen obyčejný převis půdy s malým čůrkem vody. No to je jedno,tu dokonalou vzpomínku mi nikdo nevezme.
07.04.2023 - 14:31
Ano vzpomínky si musíme uchovat ,hlavně ty krásné, pohádkové.
Hezky vyprávíš.
Hezky vyprávíš.
19.03.2023 - 22:07
Voda je magická. Ve školách řeknou H2O a tím to končí. To je neúcta k životu.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Kouzelný pramínek : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Za čarou
Předchozí dílo autora : Dveře minulosti
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Severak řekl o Ronald Reagan :Ronald Reagan - muž, který se nebojí šokovat.