12.02.2022 2 769(10) 0 |
Právě připluli přístavní povaleči. Pilně přivázali plavidlo proti proudu. Poté pádili přístavem prohledávajíce přístavní putyky. Popili pět plných pohárů podivného patoku. Po pozření pitiva pletli pyskem prskajíce po personálu. Popuzený personál povaleče přepral. Poslední putyku prolezli plazením po podlaze poplivané pivem. Potom popouzeni podlým pudem prolézali přístavní prostor pokukujíce po prostitutkách. Padlé panny pózovaly poplivaným povalečům, poté pádily pryč protestujíce poskytnout placené potěšení, protože pojaly podezření podlého příjmu. Popuzení povaleči počali pronásledovat prostitutky požadujíce posloužení. Při pronásledování povalili pět plných pytlů prosa. Po přístavu posypaném prosem probíhali povolaní policajti pronásledujíce povaleče. Povaleči překotně padali po prosu policajtům přímo pod pendreky. Prásk! Prásk! Policajti práskali pendreky povaleče po palici. Povaleči potom potupně prchli přímo před plavidlo. Po povolení provazu plavali překotně proti proudu pryč.Povalečům plyne ponaučení:příště popít pouze prozkoumané pití, prostitutky překročit !
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
jajinkaMalinka [15], Deloro [14], naz´a reth [11], z.u.z.a.n.a [9], Hihihehe [7], Midagere [7], pilgrim [7], Romain123 [6], Liunaj [5]» řekli o sobě
journeyman řekl o Severka :Severku sice neznám osobně, viděl jsem ji na přibližně přesně jediné fotce (s prostějankem). Jedinej kontak, co spolu máme, je ten, že ji čtu. A stojí to sakra za to. Nejkvalitnější široko daleko. (Ano, toto je reklama!)