mám záchvat exhibicionismu
22.10.2007 9 1858(40) 0 |
proč mám tak ráda podzim
a čím dál víc
když zlátne svět
slunečnicím těžknou hlavy
jako matkám
kam se jejich děti podějí
kam odletí
stříbrné vlasy babího léta
neptej se
proč smutek odtáhl
s vlaštovkami do teplých krajin
přišel jsi s podzimem
a odfoukl strach z mých zaprášených rukou
hřeješ
a mně se zdají javorové sny
o spadaném listí
tak tiše
nech už léto spát
má jeřabinová lásko
03.01.2012 - 14:05
puero: Jestli to znamená, že mě považuješ za kvalitního básníka z Literu, vážím si toho.
Souhlasím s tím, co jsi napsal o aktivitě autorů, a víceméně i s tím o kvalitě děl. Je to právě jeden z důvodů, proč se v posledních měsících tak málo projevuju - nechce se mi brodit tou spoustou slovních výlevů, co se tady objevují. Většinou jsou strašlivě stejné a neoslovující.
Druhý důvod je všeobecná lenost :-)
Souhlasím s tím, co jsi napsal o aktivitě autorů, a víceméně i s tím o kvalitě děl. Je to právě jeden z důvodů, proč se v posledních měsících tak málo projevuju - nechce se mi brodit tou spoustou slovních výlevů, co se tady objevují. Většinou jsou strašlivě stejné a neoslovující.
Druhý důvod je všeobecná lenost :-)
01.01.2012 - 23:40
Krásné. Staré. V té básni se zračí jeden fakt: že při založení psanců nastal jakýsi exodus kvalitních básníků z literu a na psancích se objevila díla, která se dají číst i po letech. postupem času server tenhle výkvět pomalu opuštěl a nový výkvět se formoval jen krátkodobě. I v současnosti pociťuju, že aktivní je vždy hrstka autorů, většinou nových a po nějaké době jejich aktivita zchladne a nakonec se objeví zase jiní tažní koňové. Ale ta původní basnická aktivita mi přišla mnohem kvalitnější než dnes. (Autoři nekašlali tolik na gramatiku, přinášeli nové pohledy na poezii, nové formy, byli neortodoxní. Poslední dobou mi básně přijdou všechny na jedno brdo. Málo jich vybočuje.
23.10.2007 - 18:13
jedna z nejkrásnějších jeřabinových básniček vůbec...jen kdyby teď venku nebyla taková zima:)...nemůžeš to třebas zařídit?:)
22.10.2007 - 21:10
Nádherná básnička, nádherný obrázek....smekám zaprášený básnický kloubouček :)
22.10.2007 - 21:08
nááááááááááádhera... a obrázek taky... a vůbec... jsem ráda, že jsi tady... posílám "virtuální objetí"... ;)...
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Počkal jsi na mě v jeřabinách... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : a potom?
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Yana řekla o Sucháč :Realista, který se občas toulá v oblacích ( to je to první co mě napadne ). Vnímám, že má jasno, ale přesto tomu občas uniká a je mu dobře v tom rozervaném světě básníků, muzikantů, bohémů, a to se mi líbí. Vnímám, že stojí nohama pevně na zemi, ale rád se od země odpoutá. Píše básničky plné radosti ze života, z lásky, z lásky a obdivu k ženám. Ví své a když se občas přežene mráček, brzy ho nahradí sluníčko. A ještě si cením toho, že dokáže pochválit, povzbudit, ale i taktně zkritizovat. Sakra co napsat negativního??? Asi jen to, že ho vlastně vůbec neznám...