Tři krátké texty k zamyšlení a intepretaci. Nic dokonalého, jen to, co mě napadlo. Netvrdím, že s tím souhlasím. Ten prostřední je trochu surrealistický.
22.08.2020 2 904(12) 0 |
1. Jíst přiměřeně je zbabělé řešení problémů, které nastávají, když se přejídáte.
2. Úkolem police je zabavovat zločince, aby nemohli zlo činit.
3. Bezohledná ohleduplnost je například, když stojíte na dešti a moknete a druhá osoba vám odmítá podat deštník rychle a vytrvale se dožaduje odpovědi, která barva deštníku by se vám nejvíc líbila, že prý vám chce udělat radost.
2. Úkolem police je zabavovat zločince, aby nemohli zlo činit.
3. Bezohledná ohleduplnost je například, když stojíte na dešti a moknete a druhá osoba vám odmítá podat deštník rychle a vytrvale se dožaduje odpovědi, která barva deštníku by se vám nejvíc líbila, že prý vám chce udělat radost.
Který z uvedených textů vás nejvíc oslovuje? | ||
[1x] | 1. | |
[1x] | 2. | |
[2x] | 3. | |
hlasovat mohou pouze přihlášení |
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Beozhledná ohleduplnost (3) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Mňam (4)
Předchozí dílo autora : Možnosti vnímání paralelních fiktivních realit (2)
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Severka řekla o prostějanek :Janinka ;) skvělá kamarádka, básnířka, měsíček...mé černé svědomí...se kterým jsem zažila spoustu legrace...děkuji ti za to že jsi...;) šálilálilááááá....