Dalsi krok na ceste, ktere jsem se dlouho vyhybala. Je tak zvlastni to nic prijmout a citit v pritomnosti a nikam se predtim neschovavat.
01.03.2020 11 918(16) 0 |
Čekám na den
na místě
které nemá obzor
Aktivita
Posun
Introspekce
No
to je hezké
ale přece
Je to rozpor
Poznání
že moje cokoliv
se vždycky ztratí
a ani ta ozvěna nepřijde
Útlum
Ale už to chápu
v tom nic
je totiž všechno
na místě
které nemá obzor
Aktivita
Posun
Introspekce
No
to je hezké
ale přece
Je to rozpor
Poznání
že moje cokoliv
se vždycky ztratí
a ani ta ozvěna nepřijde
Útlum
Ale už to chápu
v tom nic
je totiž všechno
27.03.2020 - 12:43
Akaia: bingo! presne jak rikas.. pevne trimame v rukou oteze nasich zivotu a myslime si, ze je to tak spravne, ze my jsme ti vozatajove, kteri urcuji nas smer.. omyl.. nekdy je treba se zhluboka nadechnout a pustit kormidlo.. nechat lodku plout a jen vnimat, co se deje kolem nas a v nas.. je to tak, ze odpovedi na vsechny nase otazky zname, mame je totiz uvnitr sebe.. jen si neumime naslouchat.. neslysime tlukot vlastniho rytmu..radsi davame prednost hluku vne nas, protoze mame pocit, ze je to jednodussi.. omyl..
19.03.2020 - 02:26
jo_: Aktivita a posun jde totiž často v rozporu s tím, co je potřeba - přijmout a spočinout v sobě. Obrátit se do sebe totiž nevyžaduje žádnou aktivitu.
19.03.2020 - 02:11
jo_: Děkuju :) no pořád se s tím mydlím :D já totiž pořád něco chci, jsem zvyklá svůj život někam směřovat, ale jsou situace, které mě očividně neopustí, dokud si to nepřehodím.. Že nic není prázdné, je zajímavá úvaha. Jen tam totiž najdeš, co nutně potřebuješ. Sebe. A co to konkrétně bude, tak to fakt jeden netuší. Je to ale nutný..
17.03.2020 - 13:08
je to přesně tak, v tom nic je vlastně úplně všechno, protože ani to "nic" není úplně prázdné... baví mě tvoje úvahy a zamyšlení... bezva :-)
01.03.2020 - 15:08
Tentokrát se to složilo "na první dobrou". V nic je všechno.
Někdy mívám stejný pocit. Neveselé, ale moc díky.
Někdy mívám stejný pocit. Neveselé, ale moc díky.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
V nic je všechno : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Pravý
Předchozí dílo autora : Nic vs. něco