08.12.2018 7 1269(17) 0 |
Zdařile okovaný pocit, že přeci musí být lépe. Do toho prší všechny nenalezené hřiby jako vířící prach jako kurděje. Ještě jedno zapadlé ohlédnutí a východ pokročil na západ a západ - kam asi. Na půlnoční straně stále chumelí. Čím je podložen nárok na jistotu? Zdařile okované štěstí polapené do pátého kruhu. Zapomnění, zapomnění... zapomněni.
10.12.2018 - 12:39
cítím se ztracená... z Tvých slov a nebo z toho, co ve mně vyvolaly...
boty dodrané od nekonečného klopýtání o klacky, co čas neúnavně hází do cesty...
psaní podobné víc lovu... pochytat víc a víc myšlenek, než zapadnou mezi dlažební kostky a už se je nikdy nepodaří vyšťárat...
byl jsem tady... jsem tady... a budu tady... snad alespoň chvíli...
Tak to mám ráda :-)
boty dodrané od nekonečného klopýtání o klacky, co čas neúnavně hází do cesty...
psaní podobné víc lovu... pochytat víc a víc myšlenek, než zapadnou mezi dlažební kostky a už se je nikdy nepodaří vyšťárat...
byl jsem tady... jsem tady... a budu tady... snad alespoň chvíli...
Tak to mám ráda :-)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Prach jsi : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Přelom
Předchozí dílo autora : Ona
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Singularis řekla o VKate :Má vynikající literární styl, její díla jsou důkladně promyšlená a mají logickou stavbu. Dává si na nich záležet a nechybí jí ani smysl pro humor ani cit pro to, kdy jej použít. :-) Její román o princezně Nie, která se zamilovala do dívky, ale zlý král ji nutil do sňatku s princem Viktorem, patří k mým nejoblíbenějším delším dílům na Psancích a mohu jej doporučit všem, komu není lesbická láska proti mysli.