27.03.2018 2 918(9) 0 |
Drží ji, ona drží ji, drží se navzájem a všechno je tma, všechno je světlo, všechno je ošklivost, všechno je krása, všechno je bolest, všechno je smutek, všechno je nikdy, všechno je navždy.
Čekáme, díváme se, posloucháme, cítíme, jsme trpěliví, jsme vždycky trpěliví, ale je to tak dlouho, vědět, vidět, cítit, vzpomenout si není hezké vidět ji s bolestí, ale my jsme taky bojovali, my všichni jsme bojovali a bolest a boj jsou důležité, bolest a boj jsou nutné, jestli se má uzdravit jako jsme se uzdravili my všichni, pomohli jsme jí se uzdravit a teď se to děje, děje se to, konečné porozumí a je to krásné, ona je krásná, my jsme krásní...
Čekáme, díváme se, posloucháme, cítíme, jsme trpěliví, jsme vždycky trpěliví, ale je to tak dlouho, vědět, vidět, cítit, vzpomenout si není hezké vidět ji s bolestí, ale my jsme taky bojovali, my všichni jsme bojovali a bolest a boj jsou důležité, bolest a boj jsou nutné, jestli se má uzdravit jako jsme se uzdravili my všichni, pomohli jsme jí se uzdravit a teď se to děje, děje se to, konečné porozumí a je to krásné, ona je krásná, my jsme krásní...
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Dzany řekl o milancholik :Je možné že jsem ovlivněn skupinou Kamelot,kterou poslouchám asi 15 let.Pokud jsem použil nechtěně snad jejich text,nebylo to umyslem.Dzany