No, prostě pláč... Ne však lidský...
30.05.2008 8 1794(31) 0 |
Zamračila se a její tvář ještě více potemněla. Ani předtím se však nesmála. Nikdy se nesmála. Vždy byla tajemná. Temná. Tak to mělo být.
Měla několik výrazů, ale žádný z nich nebyl úsměvný. Vzdychala. Syčela. Foukala. Plakala. Zuřila. Zahalovala se do bílého závoje. Nikdy se však nesmála...
Dnes plakala. Slzy jí stékaly po tvářích závratnou rychlostí a na zemi vytvářely kaluže. A někdo roztáhnul deštník a vyšel do noční krajiny...
Měla několik výrazů, ale žádný z nich nebyl úsměvný. Vzdychala. Syčela. Foukala. Plakala. Zuřila. Zahalovala se do bílého závoje. Nikdy se však nesmála...
Dnes plakala. Slzy jí stékaly po tvářích závratnou rychlostí a na zemi vytvářely kaluže. A někdo roztáhnul deštník a vyšel do noční krajiny...
18.04.2012 - 18:16
...poetické...avšak je to miniatura? Ale co, škatulka, neškatulka poetické to je... :)
31.05.2008 - 16:05
hmmmmm :-) rychlý běh smutku...výrazné vdechnutí...působivé... a ta fotka ...!!
31.05.2008 - 10:23
Tak to mi vyrazilo dech. Čekala jsem, co se z toho vyklube a moje očekávání bylo naplněno měrou vrchovatou. Na tak malém prostoru a tak silnými výrazovými prostředky, možná by nebylo naškodu trošku si pohrát s formou...aby byla gradace dokonalá. Ale i tak opravdu podařená miniatura.
30.05.2008 - 22:56
...ve své úskosti je to skvost! Příroda je mocná Paní, trocha pokory bychom měli mít!!!
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
* Pláč * : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : * Anta *
Předchozí dílo autora : U konce...
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Nikytu řekla o A42 :Zbožňuji její netradiční a nezaměnitelný styl psaní. Rozhodně stojí za přečtení. :-)