06.01.2017 24 1402(32) 0 |
Jsme v mlze ukrytí
když na sklech orosil se touhy dech.
To naše těla sublimují
v páře kloužou po oknech
a drží se tam
nekonečně dlouho.
A my musíme jet.
Tak už se vyvětrej
a pusť nás pryč
odpářená touho.
když na sklech orosil se touhy dech.
To naše těla sublimují
v páře kloužou po oknech
a drží se tam
nekonečně dlouho.
A my musíme jet.
Tak už se vyvětrej
a pusť nás pryč
odpářená touho.
Ze sbírky: Objevitelé
30.08.2018 - 21:34
Ginnare: Páni, tolik chvály. Jsem moc ráda, že mě čteš. A za sebe říkám, určitě komentuj, není to žádné nošení dříví do lesa, kdepak... :) Děkuju!
29.08.2018 - 05:46
já vidím auto... a vcelku reálně si představuji... ufff... náročné ráno :-)
Těch komentářů tu máš kupu. Obvykle už dílo nekomentuji... mám pocit "nošení dříví do lesa", ale vytanula mi na mysli jedná hóóódně dávná vzpomínka a kdybych ji chtěla zaplést do básně, tak takhle krásně by se mi to nepovedlo... :-)
Těch komentářů tu máš kupu. Obvykle už dílo nekomentuji... mám pocit "nošení dříví do lesa", ale vytanula mi na mysli jedná hóóódně dávná vzpomínka a kdybych ji chtěla zaplést do básně, tak takhle krásně by se mi to nepovedlo... :-)
31.05.2018 - 21:19
Orionka synonymum mlsání,jsem další vosou,která slintá nad vůní slov.Tvých slov,tolik vos!!Gratuluju
09.01.2017 - 16:47
Opravdu velmi nápaditá báseň :-)... Hezky poskládáno, rozhodně stála za přečtení.
08.01.2017 - 23:48
Zamila: Dík za uznání, ale nemůžu přimout, já totiž píšu zásadně nepořádně... a dost si na tom zakládám :). Ale je dobře, že si někdo všiml toho zvláštního slůvka, protože ta čárka v posledním verši vůbec není omylem nebo náhodou. Taková drobná hrátka s kouzelnou češtinou :).
08.01.2017 - 20:48
No, vidíš, už zase píšeš pořádně ... ! :-) Minimálně první část je skvělá. Slovo "odpářená" zní zvláštně, ale jinak povedenej kousek :-)
08.01.2017 - 11:35
korálek: Děkuji :). No je to tak, touha dělá mlhu, kvůli které někdy nevidíme na cestu, a nedá se jet dál, dokud se nezvedne...
08.01.2017 - 11:25
Krásná ... podařená, a souhlasím s komentáři, co již zazněly :-) ač jako "pouze" erotická se mi líbí moc.
06.01.2017 - 19:46
Amelie M.: Taková prostá, erotická básnička... a co vy v ní všechno nenajdete :)). Dík za komentář, ráda tě tady zas vidím!
06.01.2017 - 18:39
měla jsem z toho stejný pocit, jako kmotrov.. dá se v ní nalézt spoustu z toho, nad čím se člověk zamýšlí..
nevím, jestli jsem se vyjádřila srozumitelně.. poslední dobou mám v hlavě jiné věci.. ale snad.. :)
nevím, jestli jsem se vyjádřila srozumitelně.. poslední dobou mám v hlavě jiné věci.. ale snad.. :)
06.01.2017 - 13:31
kmotrov: To jsi mě moc potěšil. Tvoje komentáře často objeví něco, co by mě ani nenapadlo, a tento další, symbolický rozměr je velmi zajímavý. Díky!
06.01.2017 - 13:01
Super!!!
Má to nápad. Není tam slůvko navíc. Dá se to vnímat zcela reálně, ale stačí si představit že slovo auto není auto, ale čas nebo život (ve svém plynutí) a už je to báseň, která se může odehrávat kdekoli, jen to přání aby ta chvíle nikdy neskončila zůstává.
Má to nápad. Není tam slůvko navíc. Dá se to vnímat zcela reálně, ale stačí si představit že slovo auto není auto, ale čas nebo život (ve svém plynutí) a už je to báseň, která se může odehrávat kdekoli, jen to přání aby ta chvíle nikdy neskončila zůstává.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pár(a) v autě : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : A zase umírají mladíci
Předchozí dílo autora : Noční můrky
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
slečna Lily [17], nevěrná [16], Alex07 [13], Tajemný [13], Máňa na koni [1]» řekli o sobě
kajica řekla o Leluš :supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer: -spisovatelka -žiačka -HLAVNE KAMOŠKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAA (S LELUŠOU A LUCY SME BFF