09.12.2016 17 1220(22) 0 |
Mrazivé ráno
tiché a promodralé
ze zlatých vlasů
vyčesává tmu
Vždycky jí někde
malý kousek zbyde
Z alejí u cest
z klikatých uliček
zpod mostních oblouků
z mlčení zahrad
z hlubokých tůní
a ze dna duše
taky ji nikdy
dočista nevymeteš
A nebyla by to
koneckonců
vlastně trochu škoda?
01.01.2017 - 21:59
Minimálně 3/4 básně se mi líbí moc :-) Já moc nemusím ty dovětky, no ... Ale začátek je kouzelnej :-)
16.12.2016 - 09:42
Yasmin: Ten kousek tmy potřebujem k úplnosti. Abychom poznali, co vlastně hledat. Díky za Tvé zamyšlení :-)
15.12.2016 - 13:37
Ano, každý si v sobě nosíme i kousek tmy, snad ale světlo bude vždycky převládat. Vlastně mi přijde, že se celý život snažíme dojít ke Světlu... tomu opravdovému. Ale to už by bylo třeba i na nějaké adventní zamyšlení :-) Krásná, náladově přesně pro tento zimní čas...
11.12.2016 - 09:10
Amadeo´´: Ano, je to jak říkáš. Psal jsem to v předchozím komentáři. Úplnými jsme, až když si přiznáme všechno, co v nás kde dříme. A bez tmy se světlo najít nedá.
11.12.2016 - 09:05
Lasak: Tak by to asi taky mohlo být. Ale myslel jsem to úplně jinak. Je to v tom názvu. Nic není jen černé nebo jen bílé. A úplnými nás dělají, ať chcem nebo nechcem, i naše stíny. A to je vlastně dobře, tím spíš, pokud si je uvědomujeme. Nevím, jestli jsem to formuloval dobře, ale snad je to z toho pochopitelné. Proto ta slova za nadbytečná nepovažuju. Díky moc za Tvůj názor :-)
10.12.2016 - 15:56
Tma je důležitá… aspoň tedy pro mě. Bez ní bych si totiž nevážil světla. Svým způsobem ji mám rád, ale nesmí trvat dlouho:) Jinak… báseň je hezká, trochu jiná než na jaké jsem od Tebe zvyklý a přesto Tvůj rukopis nezapře.
10.12.2016 - 11:14
jediné co mi vadí je na konci použití nadbytečných slov
Jinak zastudí a připomene mrazivá rána...po lásce (pokud jsem správně odhadl)
Jinak zastudí a připomene mrazivá rána...po lásce (pokud jsem správně odhadl)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Úplná : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : K čemu
Předchozí dílo autora : Pozdě
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Severak řekl o Singularis :Díky němu jsem tu: Prokliknul jsem se sem přes stránky jeho seriálu Ester Krejčí. Jinak jeho nápady a díla nejsou uplně hlavní proud, ale o to jsou v nich zajímavější nápady.