part on series Věk samoty
13.04.2016 5 812(16) 0 |
Nojo, lidi už takoví jsou,
ozvou se, až když po tobě chcou
něco!
Jinak je v éteru klid
netuší, že taky ty můžeš chtít
NĚCO!
ozvou se, až když po tobě chcou
něco!
Jinak je v éteru klid
netuší, že taky ty můžeš chtít
NĚCO!
15.04.2016 - 11:36
Líbí se mi to, i když je to takové minimalistické ... ;-) A to "něco" bych dala úplně NĚKAM do háje :-D ;-)
15.04.2016 - 09:02
Singularis: hele, to má něco do sebe. Ještě to chce trochu promyslet psychologické a sociologické aspekty věci...
14.04.2016 - 19:16
Myslím, že se ti podařilo vystihnout jeden z nejhorších nedostatků psané komunikace - člověk se ozve, teprve až když něco opravdu nutně potřebuje, protože kdyby ostatní otravoval každým svým rozmarem a chvilkovým přáním či náladou, začali by ho ignorovat. I ve skutečnosti existují dilemata jako "co by si asi moje babička přála k narozeninám?", ale v online vztazích jsou mnohem častější.
Připadá mi, že by to chtělo vyvinout vhodnou komunikační platformu pro sdělování přání. Pak by se dalo zjistit, nakolik se lidé ve svých přáních překrývají a dalo by to příležitost udělat radost někomu, koho máme rádi/y. Možná taková už někde existuje... (Má to ale i negativní stránku - prozrazením svých přání můžeme pomoci svým nepřátelům, kteří je pak mohou zneužít proti nám.)
Připadá mi, že by to chtělo vyvinout vhodnou komunikační platformu pro sdělování přání. Pak by se dalo zjistit, nakolik se lidé ve svých přáních překrývají a dalo by to příležitost udělat radost někomu, koho máme rádi/y. Možná taková už někde existuje... (Má to ale i negativní stránku - prozrazením svých přání můžeme pomoci svým nepřátelům, kteří je pak mohou zneužít proti nám.)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Radio silence : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Aktuální
Předchozí dílo autora : Severákův zákon
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Jamellie řekla o Dream :Určitě se přečtěte její příběhy, jsou napínavé, osobité a psané opravdu elegantním stylem. :) Věřím, že právě z téhle kamarádské holky bude jednou slavná spisovatelka. ;)