Túto poviedku rozdelím na tri časti a možno aj viac.
24.11.2015 1 1136(6) 0 |
Samoa rada chodila do prírody. Milovala vdychovať tú nádhernú vôňu stromov. V Macedónsku mali krásnu prírodu. V jej rodnom meste bolo zvykom, že keď sa narodí dieťa, zasadia semeno stromu na miesto ktoré vyberú rodičia. Stromy sa určovali podľa znamenia dieťaťa. Samoa bola Lev, tam nezvyčajné znamenie. Odkedy sa v to znamenie narodil známy podpaľač, každý sa Levom vyhýbal. Podľa znamenia mala teda Samoa dostať brezu. Áno. Brezu. V Macedónsku. Strom ktorému dala Samoa meno Čiki rástol s ňou. Všetky nešťastia Samou obchádzali veľkou okľukou. Teda pokiaľ sa Čiki nič nestalo. Raz jej však niekto odpílil konár. A vtedy Samoa vážne ochorela. Dostala chrípku. Nikto nevedel či to bolo spojené s Čiki. Ale Samoa sa vyliečila a Čiki začal pomaly dorastať konár. Odvtedy prešlo 8 rokov. Samoa rástla ako z vody. No stromy jej rodičov sa nemali až tak dobre. Strom jej matky Dili sa volal Erinia a bola to jelša. Rástol tesne vedľa buka Ramóna, stroma Samoinho otca Jacquesa. V istú noc išiel Rodrigo Piccard, v svojom starom Renaulte po malej ceste pri lese. Na tom by nebolo nič zlé, Kebyže Rodrigo nieje opitý. Pozrel sa na hodinky . Bola presne polnoc. Rodrigo nevedel odtrhnúť oči od hodiniek, pomaly už zaspával...Ale šmykla sa mu ruka po nekvalitnom poťahu volantu. Vrazil do Erinie a Ramóna. Stromy boly napoli rozpolené, skoro dokonale. V tú istú chvíľu dostali Dila a Jacques infarkt. Doktor povedal, že boli na mieste mŕtvy. To už asi nebola náhoda.
.........pokračovanie nabudúce.
by Leluš
.........pokračovanie nabudúce.
by Leluš
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zázračné puto č.1 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Myš a Holub
Předchozí dílo autora : Zamilovaný telocvikár
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Severak řekl o Ronald Reagan :Ronald Reagan - muž, který se nebojí šokovat.