......
22.11.2015 22 1049(21) 0 |
Po zádech noci
mráz
dotekem jediným
ta křídla v letu
sněžných sov trhá
a bosý tančí tmou
jak smyčce v rigolettu
než zas se vrátí
/beze slov/
mlha
mráz
dotekem jediným
ta křídla v letu
sněžných sov trhá
a bosý tančí tmou
jak smyčce v rigolettu
než zas se vrátí
/beze slov/
mlha
30.11.2015 - 19:21
Zamila: Tak to mě těší a ještě o to víc, pokud se ta atmosféra přenesla i do básně. Děkuji za zastavení...
26.11.2015 - 22:32
Amelie M.: Vidíš, tak to je zrovna jedna z těch starších... Což ale znamená, že ten můj posun má spíše sestupný trend :-)
Každopádně děkuju moc... za zastavení a taky pochvalu. Myslím, že je sice dost přehnaná, ale je milé taková slova slyšet...
Každopádně děkuju moc... za zastavení a taky pochvalu. Myslím, že je sice dost přehnaná, ale je milé taková slova slyšet...
26.11.2015 - 21:46
Amadeo´´: teď jsi to myslím docela vystihl :-)) no, miluju tvou - Do perel zasklení ;) proti ní neobstojí asi žádná :D ale to neznamená, že není dobrá! ty máš dobré básně.. a to, že dost.. ;)
26.11.2015 - 21:08
To znám moc dobře... Někdy prostě to, jak poezii vnímáme závisí dost i na náladě a rozpoložení v jakém jsme. Jinak si totiž nedovedu vysvětlit, proč se mi báseň, která se mi před měsícem nelíbila, najednou jeví úplně jinak :-) No, vyhnout se tomu asi úplně nedá... To bych rád věděl, se kterou básní jsi tuhle srovnávala, že neobstála :-)
26.11.2015 - 19:50
Amadeo´´: asi to bude z básní, která se musí nechat uležet.. dnes ji vidím trošku v jiném světle.. možná mi jen nepřišla tak dobrá, jako jedna tvá, do které jsem se naprosto zamilovala.. :-) přesto, je hezká..
26.11.2015 - 17:17
Amelie M.: Přemýšlím nad tím, proč Ti přijde jiná než mé ostatní básně, které jsem tu vložil. Možná to bude tím, že sem dávám nejenom novější básně ale i ty starší anebo úplně první pokusy, a tak je asi poznat ten rozdíl, který já ale nevnímám a jako autor vlastně ani nemohu. V souvislosti s tím mě napadá, že je to ale dobře, pokud Ti mé básně nepřijdou všechny, jak se říká „na jedno brdo“ protože to je myslím to nejhorší, co může autora (a platí to nejenom v poezii) potkat, že píše stále stejně a nikam dál se neposouvá. Ale to už jsem někde jinde.
Jestli se můžu ale ještě zeptat, v čem přesně Ti přijde ta báseň jiná? Zdá se Ti horší než ty předešlé? Klidně napiš upřímně, co si myslíš, určitě se nebudu zlobit, ba právě naopak, zajímá mě to...
Jestli se můžu ale ještě zeptat, v čem přesně Ti přijde ta báseň jiná? Zdá se Ti horší než ty předešlé? Klidně napiš upřímně, co si myslíš, určitě se nebudu zlobit, ba právě naopak, zajímá mě to...
25.11.2015 - 20:56
zajímavá amadeo´´ :) mám trošku pocit, jako bys najednou napsal něco jiného, než na co jsem u tebe zvyklá.. pěkná
23.11.2015 - 16:25
Umouněnka: Tak to jsem rád, že jsi pod svůj komentář nedala jenom ten smajlík, to bych si vyložil všelijak :-)
23.11.2015 - 16:16
vanovaso: Jéé, děkuju... Je to taková má poslední podzimní. Teď bych se nejraději někam schoval, oddal se zimnímu spánku a vylezl až na jaře :-) Kéž by to šlo...
22.11.2015 - 17:24
No já se vždycky specializovala na obsáhlé komentáře a je tedy pro mne zdrcující, že jediné co mne hned napadlo po přečtení básně, byl alespoň smajlíkem naznačený úsměv. Jsi můj šálek čaje.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Sivý balet : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : V tenatech
Předchozí dílo autora : Studentská
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
prostějanek řekla o lidus :Náš šíleneček... ale občas pochybuji, že právě ona je nejšílenější... mám z ní teď děsnou radost... a doufám, že mi ta radost vydrží... její obrazy jsou nepopsatelné a krásné a vůbec... :)... jsem ráda, že jsem ji kdy poznala :)