zkomprimovaná do jediné věty
14.04.2008 9 1799(35) 0 |
Teprve Tvůj odchod
prokáže,
zda (a jestli vůbec) jsi tady byl.
prokáže,
zda (a jestli vůbec) jsi tady byl.
14.04.2008 - 22:39
aha, tak on bude zakopaný pes v tom, jak kdo miniaturu chápe...protože ten příklad, který jsi mi dal, mi jako miniatura nepřijde...ale beru, příště se budu víc snažit a třeba se trefím...ale rozhodně o to nebudu usilovat. Pro mě je miniatura něco jako odraz slunečního paprsku na skle, prchavý, momentální, neopakovatelný. :-) Možná jsou moje miniatury spíš momentovky...ale dík za snahu, budu na to myslet.
14.04.2008 - 22:31
Tohle je jedna věta... Miniatura by se podle mě měla alespoň trochu vyvinout.... Mrknu se na miniatury co tu jsou a zkusím ti dát příklad... Ták...
Měsíc je hloupý,
počkám si na Slunce.
A až zítra večer zase moudřejší ustoupí
nebudu čekat a
půjdu radši spát.
Třeba tohle od Hani se mi líbilo. Jako jasný... To co jsi napsala je miniatura, ale ne tak jak ji vnímám já... Asi většina lidí to zde píše taky takové, ale já i pod miniaturou vidím nějaký literární útvar... I když je mini :)
Měsíc je hloupý,
počkám si na Slunce.
A až zítra večer zase moudřejší ustoupí
nebudu čekat a
půjdu radši spát.
Třeba tohle od Hani se mi líbilo. Jako jasný... To co jsi napsala je miniatura, ale ne tak jak ji vnímám já... Asi většina lidí to zde píše taky takové, ale já i pod miniaturou vidím nějaký literární útvar... I když je mini :)
14.04.2008 - 22:19
já nevím, ve mě to nějaký pocit zanechalo :-) tak mi dej tip, jak by správná miniatura měla vypadat, ať vím pro příště.
14.04.2008 - 19:52
Já už snad ty miniatury tady ani nebudu číst :(... Nevím... Podle mě by měla zanechat nějaký pocit a ne jenom nastínit něco, co stejně není rozvedené... Na druhou stranu četl jsem horší :)
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Existence : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Hoře Benjamina Pytlíka
Předchozí dílo autora : Zraněná
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» nováčci
Eraso Holexa» narozeniny
slečna Lily [17], nevěrná [16], Alex07 [13], Tajemný [13], Máňa na koni [1]» řekli o sobě
Sokolička řekla o Adrianne Nesser :Pro mě hodně zvláštní a silná slečna... Její básničky mě vždycky něčím dostanou a proto je ráda čtu. Adrianne, jsem ráda, že jsem ti mohla trochu nakouknout do duše, buď přesně taková, jaká chceš bejt! (Protože to jsi ty...)