popis osoby; zatím nezařazen do povídky; inspirováno skutečnou osobou
26.05.2014 2 1206(12) 0 |
Ne, nebyla krásná. Pihy na nose, dětský obličej, buldočí pohled a narezlý hlas nepatří mezi obecně uznávané atributy krásy. Ale nebyla ani ošklivá a o průměrnosti se v jejím případě už vůbec nedalo mluvit.
Byla zkrátka zajímavá a to absolutně. Její vzhled a vystupování vás nutilo si jí stále prohlížet. Pořádat osmičky po jejím obličeji, střetávat se s jejími provrtávajícími pohledy.
Nicméně tím, jak jsem si ji stále prohlížel, uviděl jsem v ni onu vnitřní krásu, ten druh krásy, kterým se vyznačuje spíše starý věrný pes, oblíbené houpací křeslo a pohled z okna na šedivou zanedbanou periferii, kde jste prožili dětství.
Byla zkrátka zajímavá a to absolutně. Její vzhled a vystupování vás nutilo si jí stále prohlížet. Pořádat osmičky po jejím obličeji, střetávat se s jejími provrtávajícími pohledy.
Nicméně tím, jak jsem si ji stále prohlížel, uviděl jsem v ni onu vnitřní krásu, ten druh krásy, kterým se vyznačuje spíše starý věrný pes, oblíbené houpací křeslo a pohled z okna na šedivou zanedbanou periferii, kde jste prožili dětství.
29.05.2014 - 18:06
Podle mě je to spíš popis pocitů, které v Tobě ta osoba vyvolává. Faktů je tam celkem málo, nicméně jako popis pocitů je to dobré. Z osob, které jsem kdy viděl, mi první odstavec nejvíc připomíná Artieho ze seriálu Daria ( http://www.dariawiki.org/wiki/index.php?title=Artie ), snad až na ten buldočí pohled.
Pokud jde o tu vnitřní krásu, ta podle mě není vidět, ale člověk ji vnímá vnitřně. Je to krása asociací, harmonie s vlastním nitrem a jistoty. Trefil jsem se, nebo jsem úplně vedle?
Pokud jde o tu vnitřní krásu, ta podle mě není vidět, ale člověk ji vnímá vnitřně. Je to krása asociací, harmonie s vlastním nitrem a jistoty. Trefil jsem se, nebo jsem úplně vedle?
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zajímavá : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Náhradní díly
Předchozí dílo autora : Podivné letní večery
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 1» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» nováčci
Eraso Holexa» narozeniny
slečna Lily [17], nevěrná [16], Alex07 [13], Tajemný [13], Máňa na koni [1]» řekli o sobě
Singularis řekla o mannaz :Moudrá a rozumná spisovatelka. Umí se zamyslet a v jejích dílech lze vypozorovat životní zkušenosti stejně jako pocity v prchavých okamžicích. Má trpělivost a dokáže dotáhnout do konce i dlouhý román. Jsem jí vděčný za pozornost věnovanou mým dílům i za komentáře k nim.