Nevím, co do dalšího dílu. Poradíte?
20.05.2014 4 1094(14) 0 |
Dnes jsem na ulici viděla zvláštní dívku. Měla úplně stejný střih vlasů, ale blond, a stejné zelené oči. Začala jsem uvažovat, že kdybych se narodila rodině jen o pár domů dál, byla bych úplně jiná. Mí rodiče by měli víc peněz. Bydlela bych v domě, který by byl jen naší rodiny a zvala bych si tam ten typ "kamarádek", co jsem pozorovala ve škole. Určitou dobu s tebou kamarádí, jste nerozlučná dvojice, ale pak uvidí nějakou lepší a BUM!, přátelství je zničeno. A když bych byla v tom domě, mohla bych se zamilovat do nějakého ulízaného šprta, se kterým by jsme měli další ulízané šprty. Někdy jsem ráda, že jsem právě v této rodině.
Dobře, začínám být jako nějaké odpočítadlo, ale cirkus je za čtyři dny! Koukala jsme na cenu a jsou to přesně mé celoživotní úspory. (Kolik to tak mohlo být?) Ale cítím, že tenhle cirkus je důležitější než nesmyslné syslení. Uvidíme, jestli je ten pocit pravdivý.
Dobře, začínám být jako nějaké odpočítadlo, ale cirkus je za čtyři dny! Koukala jsme na cenu a jsou to přesně mé celoživotní úspory. (Kolik to tak mohlo být?) Ale cítím, že tenhle cirkus je důležitější než nesmyslné syslení. Uvidíme, jestli je ten pocit pravdivý.
27.06.2014 - 06:53
ja jsem asi neco extra, ale jsem z toho takovy hodne rozpacity. Pokud budes pokracovat v tak kratkych kapitolach, proc ne? Udrzis si tak ctenare /prijde mi ze na psancich jsou lidi zvykli cist kratky basne tak ctou kratke povidky, ale to je muj subjektivni pocit, mozna/. Behem tech ctyr kratkych kapitolek tam mas docela dost informaci, mohla bys toho vyuzit a trozvadet tak pribeh pres rodice, nebo jak rika singularis s temi gangy. V roce 27 jich asi bylo kvanta. Hlavne se toho neboj a rozvadej myslenku, ja si treba rad poctu delsi kousek, kde je trochu vic rozvedeny nejaky pribeh...
26.05.2014 - 18:54
Jinak, obecně co se týče hledání inspirace, doporučuji dívat se kolem sebe. Na ulici se občas dějí (nebo mohou dít, když se zapojí fantazie) dost zajímavé věci.
26.05.2014 - 18:52
Napadl mě námět na pokračování: Nepohybují se po té čtvrti nějaké chlapecké gangy? Zkus o nějakém něco napsat. Napiš třeba, jaký k nim má Hell vztah, případně co si o nich myslí.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Freak Show 4 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Předchozí dílo autora : Freak Show 3
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Singularis řekla o casa.de.locos :Velmi inteligentní osoba se širokým rozhledem. Její tvorba je postupně ovlivňována různými literárními (i neliterárními) inspiracemi. Dnes je (k mé radosti :-) ) cílem její tvorby sdělení.