přidáno 12.01.2014
hodnoceno 5
čteno 1175(18)
posláno 0
Ne, nejsme skromní. Ne, nejsme výjimeční. Nejsme lepší. Dokonce nejsme ani ti osamělí hrdinové dnešního světa. Zkurvená nuda a Zkurvená Generace. Filmy co jednoho nutí se nad tím zamyslet. Klub Rváčů. Tohle všechno. Asi nikdy nepochopíme ty, co neznají Pulp Fiction a odsuzujeme ty, co nejsou schopní pochopit, tolerovat nebo souhlasit s našimi názory. Jsme zasraní egoisté, sebecentričtí sociopati, většinou jen podle naší vlastní definice. Všichni z nás za sebou mají nějaké zážitky s psychology či psychiatry. A když ne, má to hned jiný odstín. Matnější. Kurt Cobain je náš bůh, stejně jako Marilyn Manson byl naším Justinem Biebrem, v době kdy nám bylo tak třináct. No uznejte, která třináctiletá dívenka netouží být sjetou děvkou v klipu pana Marilyna? Který třináctiletý chlapeček netouží být tím, jenž v (S)ain píchá pánovi jeho dávku? "Tahle kapela byla fajn, ale teď stojí za hovno. Jsou moc komerční." Green Day. A tak se snažíme být hudebními znalci, protože ti, kdo znají míň než my sami, jsou zavržení hodní hlupáci a ignoranti. Už před nějakou dobou jsem přišla na to, že je to blbost. A tak, rádoby krutopřísná metalácko-rokersko-punkerka (co jí nikdo samozřejmně nemá rád a svět je na ní fakt zlej) má za lásku jednoho z těch hrozně vypatlanejch ne-znalců ničeho hopera. A občas tajne poslouchá d'n'b.

Víte, hrozně ráda si ve volným čase rozebíram psychickou stránku lidí, který znám. Vím, že nikdo z nich není normální, v tom společenským slova smyslu. Ale nikdy jsem nezjistila, jak to mají ti lidé z druhé strany. Ti normální.
přidáno 18.04.2016 - 00:50
Doplnění: Ta úvaha o normálních lidech už existuje - viz zde - http://www.psanci.cz/denik.php?denik_id=3414-o-normalnich-lidech
přidáno 16.01.2014 - 23:05
Hmmm. Nikdy jsem nechtěl být sjetou dívenkou (což se ještě dá pochopit), ani jsem nechtěl nikomu (natož (S)ainovi - kdo to je?) píchat dávku. Asi nejsem normální...
přidáno 13.01.2014 - 08:16
Dost sebemrskačská úvaha. Nebyla bych na sebe (tvé vrstevníky)tak přísná. Nemáte to jednoduché. Najít svou cestu do života není noc snadného a v téhle době mně to přijde ještě težší než dřív. Neni divu, že lidi lidi dělají blbosti. A co se týče sobeckosti, no ano, to k tomu taky patří. V jistém stádiu dospívání je JÁ na prvním a jediném místě. To většinou přejde :-D
přidáno 12.01.2014 - 18:27
Jsme zasraní egoisté, jen co je pravda :)
přidáno 12.01.2014 - 16:36
Normální lidi neexistujou, nebo jsem doposud žádného nepotkal. Chci o tom někdy napsat úvahu....

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
všechno nebo nic : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : vlna prachu a života
Předchozí dílo autora : útržky

» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]
» řekli o sobě
dvakredencedekadence řekla o NoWiš :
jednou si zapálil ksicht, když se snažil hecnout vypití zapálenýho něčeho, co mělo přes 70% a když jsem to sfoukla, chutnalo to trochu jako karamel. prý se to pije brčkem, kámo! tak jsem ho uhasila. prasák, herečka a často mě překvapuje, jak produktivní vlastně je. člověk by to do něj ani neřekl. nejen, že má nulový morální zásady, ale dokáže si to ospravedlnit tak, že to dává smysl. nevím přesně na co má talent, ale má ho. mám tě ráda, bratře.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming