Ze sbírky: "Pravdy Ne"pravdy""
26.02.2008 7 1944(31) 0 |
Přátelství je jako křišťál, krásný a křehký. A pokud ho někdy upustíš, už nikdy neposkládáš jeho střípky zpět.
Ze sbírky: Pravdy Ne"pravdy"
03.03.2008 - 20:45
Moc hezký citát...
I když... Někdy se ten kamínek dá poskládat zpět, ale nesmí být moc roztříštěný. Když se ulomí jen část, lze to ještě nějak napravit, ale když je těch střípmu moc, tak už to nelze...
I když... Někdy se ten kamínek dá poskládat zpět, ale nesmí být moc roztříštěný. Když se ulomí jen část, lze to ještě nějak napravit, ale když je těch střípmu moc, tak už to nelze...
27.02.2008 - 18:19
Nejdůležitější je, že pád musí zavinit dva... nebo s ním musí souhlasit... jedna strana ještě nemusí mít prohráno, ale už je to hodně na hraně... prostě vždy záleží na obou stranách...
27.02.2008 - 17:09
Někdy je třeba tím křišťálem mrsknout o zem....když jsi uvnitř a chceš ven. Je to smutné, ale stává se.
27.02.2008 - 14:13
Proto je výhodou, když máš na blízku něčí ruce, které by ho v nejhorším případě mohly zadržet, aby nedopadl až na zem...
ale někdy pádu zabránit prostě nejde...
ale někdy pádu zabránit prostě nejde...
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Citát-1 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů
| podobná díla
Následující dílo autora : Citát-2
Předchozí dílo autora : Otče náš, jenž jsi na nebesích - Jsi tam vůbec?
» vyhledávání
» menu
literatura [58/330] tématické soutěže chodník slávy chodník hanby nápověda pravidla pro autory podpořte nás kontakt statistiky online: 0» hrátky
Rýmy Náhodná slova Náhodné věty Generátor textu --- Puzzle Oběšenec Kámen, nůžky, papír Pexeso» narozeniny
Duše zmítaná bouří reality [17], Asinar van Martinaq [17], Burak [12], Therésia [12], Erma [11], ŠoDO [7]» řekli o sobě
Sebastián Wortys řekl o Singularis :Systematick-á/ý genderfluid intelektuál fascinovan-ý/á veřejnou hromadnou dopravou, kter-á/ý mě kontaktoval(a) v reakci na závěr knihy Vtiposcifilo-z/s-ofie a mou aktuální poptávku po lidech společných zájmů. Díky n-í/ěmu jsem se, podobně jako Severak, dozěděl o psanci.cz.